'@Superheld
Hij kreeg een beuk van Sagan, had door dat die niet meer kon winnen en ging in de ankers. Als die doorgesprint had was die waarschijnlijk 6de tot 10de plek ergens geëindigd.
@Jasper
Ik vind Bol captain wel een redelijke gok, het is niet uitgesloten dat Bol er afgereden gaat worden. Was gister ook al de eerste die loste van de sprinters.
Wanneer ik de verschillende teams voorbij zie komen hier valt het mij op dat ik een van de weinige ben zonder Bernal. Zelf vond ik hem net even te duur, omdat ik ook verwacht dat hij pas laat de witte trui gaat pakken (Als hij deze al gaat pakken)
Dure AK-mannen
-Roglic
-Dumoulin
-Carapaz
-Lopez
-Buchmann
-Pogacar
Zelf verwacht ik dat Buchmann nogsteeds in orde is. Zal misschien de eerste week niet optimaal zijn maar denk dat hij het gewoon volhoudt. Dumo zie ik persoonlijk als tourwinnaar en ik denk dat Crapaz iedereen gaat verassen.
Goedkopere AK-mannen/ sprintende klimmers
-Higuita
-Sivakov
-Foromolo
-Mollema
-Martinez
-Schachmann
Toch een aantal onzekerheden in deze categorie. Ik ben voor deze mannen gegaan omdat ze ook een goed klassement zouden kunnen rijden maar ook een goede puch voor de heuvels in de benen hebben. Schachmann natuurlijk een hele grote gok, maar was voorafgaande aan zijn val eigenlijk mijn eerste keus. Toch meegenomen en gister keurig 9e, dikke prima. In deze categroie helaas al wat tikjes gehad, maar heb (altijd) genoeg klimmers mee.
Aanvallers:
-Alaphilippe
-Wout van Aert
Ja niet echt toelichting nodig denk ik.
Sprinters:
-Bennett
-Sagan
-Nizzolo
-Coquard
-Bol
-Venturini
Toch namen die bij bijna iedereen voorbij komen. Vond Nizzolo de meest overtuigende renner uit de 3m categorie en had geen budget voor Bennett en Ewan, dus toch voor Bennett gekozen ivm eventueel afstappen Ewan. Momenteel op 94,2% en erg tevreden met deze start. We gaan zien wat de komende weken gaat brengen!
We zullen zien, hij heeft meerdere keren laten zien dat hij in zware koersen erbij zit. En heeft al grote namen erop gelegd daarnaast word zijn kaart getrokken door de ploeg, reden genoeg voor mij iig.
Daarnaast als je wil stijgen zul je af en toe wel gokjes moeten wagen want de kopmannen Bennett, Ewan & Sagan zullen veelvuldig gekozen worden.
'@Jasper
Je wint de scoritopoule door constant de juiste beslissingen te maken niet door gokjes te nemen(en een goede selectie). 70% heeft Bennett en 68% heeft Ewan. Mocht Ewan te zwaar gehavend zijn en Bennett wint en je hebt hem als kopman heb je gewoon een super dag(Als je Ewan niet in je selectie hebt).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.