Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 160 ... 289 290
JimKro

De vraag is dan natuurlijk of de mensen zonder V Aert erin geslaagd zijn om een 9e renner op te stellen die wél beter heeft gescoord dan 0. ;)

Milanjacks

'@Jim je kan vandaag met een gerust hart Higuita,Pogacar,Flip opstellen zonder te twijfelen over WVA fomo.

JimKro

Vandaag is dat zeker een goede optie. Gisteren en eergisteren was het lastiger. Het is mij in ieder geval nog niet gelukt om minder dan 2 nulpunters op te stellen, ook al heb ik verder prima gescoord.

NCK17

Team voor vandaag:
Nizzolo (c)
Bennett
Van Aert
Alaphillipe
Bol
Ewan
Sagan
Impey
Pedersen

hartstikkebedankt

Impey? Voor de eventuele vlucht?

Laatst gewijzigd
Lange

Het is de tour, dus ik denk dat WvA gewoon meedoet straks. Na zijn vreselijke val vorig jaar, waarvan velen dachten einde carrierre, lijkt het mij dat ze elke kans die zich voordoet willen pakken. Met "ze" bedoel ik het hele team

Lange

Omslaan

Laurenesi

Ik hoop het Lange, ik heb WvA ook opgesteld. Hij zat de eerste etappe goed gepositioneerd en liet het toen toch lopen omdat hij, zoals hij aangaf in een interview, schrik had van de aankomst. De teambelangen spelen lijken redelijk mee te spelen in zijn achterhoofd en voor sprinten moet je helemaal vrij zijn in je hoofd of niet mee willen doen. Iig bij een massaspurt. Vrees dus gewoon 0 punten, maar fingers crossed haha.

Sloddies

Vandaag gelukkig niet laten afleiden door de bijna 3000 hoogtemeters, maar gewoon voor mijn 7 sprinters en teampunten DQS gegaan.
Bennett (C), Sagan, Ewan, Nizzolo, Mezgec, Venturini (alvast 3 punten binnen), en Pedersen.
En Flip en Jungels omdat ik verwacht dat Bennett wint.
Hoop vooral dat Pedersen meedoet, interviews voorspellen niet veel goeds. Was er wel bijna zeker van dat van Aert niet mee zal sprinten.

jandekort

Hahaha Ewan helemaal afgeschreven gisteren. Wat sterk zeg!

nasibal

Niet getreurd mannen. Venturini pakt in ieder geval teampunten voor de bollen!

Jeffrey81

Bol 7e

Ik zeg niets...

(Sorry, kon het niet laten ;))

ditisdavid

Nette uitslag. De ongewenste gok om Greipel mee te nemen pakt slecht uit deze Tour, vanaf overmorgen met 3 opvullers in principe.

Jeffrey81

Wat een sprint van Ewan trouwens! Prachtig!

Jori

Venturini voelde zich of te groot om te sprinten voor een top 10 plek of had een probleem op het einde. Gezien zijn palmares en hij zelfs Naesen voor zich heeft laten werken, gok ik dus op het 2e.

ditisdavid

Eventuele DSQ voor Bennett zou wel roet in het eten gooien trouwens.

nasibal

Gezien zijn palmares

Het verhaal achter de cijfertjes op PCS ook wel eens opengeklikt bij Venturini? Die wint nog geen race waar alleen hij aan mee doet.

Zonder gekkigheid:

Ik zag 2 A2gr mannen. De achterste verliest het wiel van de voorste terwijl de rest er voorbij vliegt. De voorste wordt weliswaar opzij gezet door Bol, maar stond toen eigenlijk ook al stil.

Geen idee wie van de twee Venturini was. Beiden hadden echter duidelijk geen ánder probleem dan strijkijzeritis

Laatst gewijzigd
Milanjacks

De harde realiteit is toch wel dat Cees wat top snelheid mist.

ditisdavid

Iedereen miste vandaag snelheid tov Ewan, en iedereen behalve Ewan miste snelheid tov Bennett.

vevie

'@ditisdavid: gelukkig zal dat voor veel mensen dan roet in het eten gooien, dus dat scheelt.

Daan Brakenhoff

Had toch graag Pedersen mee zien sprinten zeg. Dit afwisselen heeft toch helemaal geen zin. Leuk voor Theuns dat hij 6de wordt maar ik denk dat er voor Pedersen veel meer in had gezeten vandaag. (Uiteraard Pedersen opgesteld dus daarom wat extra irritatie). Verder toch een redelijke score neer gezet met 288 op het moment. Morgen eerste aankomst bergop!

kevinraar

weining punten gescoord had alleen de nummer 1 2 5 en 7 maar 230 punten gescoord en flik gezakt van 597 naar 2176

hartstikkebedankt

Ik neem Venturini graag weer mee overmorgen met een lastiger finale. En gewoon 3 punten vandaag!

Het voelt so far best gek. Ik dacht dat het sprintteam mijn zwakte zou zijn zoals meestal, maar na 3 etappes waarvan 2 sprintetappes nu op 99,0%. Parijs is nog heel ver.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

'@Daan, het lullige voor Theuns is echter dat hij na een makkelijke koers denk ik sneller is dan Pedersen. Maar Pedersen eindigt vervolgens toch beter, doordat Theuns tevens een fantastische lead-out is en Pedersen een matige.

Rouleren lijkt mij de juiste keuze om iedereen tevreden te houden. En is in ieder geval in lijn met Polen en de interviews pre-Tour. Na die 2e plek vreesde ik wel dat ze zich er vandaag niet aan zouden houden. Gelukkig doen ze dat wel.

Ludi

Prima dagje zo, 288, na slechte start 90+. Morgen de bergen in. Hoop stiekem dat kamna vanuit een vlucht wint. Maar maak em sowieso niet kopman.

1 2 ... 160 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.