Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 174 ... 289 290
SurPlace

Waarom zou je flip in godsnaam niet opstellen? Geel, bennett wrs groen en mogelijk winnen ze de etappe... hoeveel punten wil je mislopen?

SurPlace

'@jori, had finale van etappe 6 ff nie gezien. Dat wordt idd weer aanpoten als TJV gas gaat geven :). Ik denk echter niet dat ze dumoulin eraf gaan rijden. Die houden ze natuurlijk graag achter de hand

Barrygoal

'@Surplace Bennett gaat m niet winnen, schat van Aert en Ewan hoger in. Als je 7 sprinters heb en laatste 2 posities moet opvullen met Poga, Flipje of WVA wordt het een lastige vraag. Poga sprint ook vaak mee voor top 20 en heeft gegarandeerd 12 punten. JE kan er een sprinter uithalen, maar deze kunnen allemaal top 10 rijden

Laatst gewijzigd
madeinstars

Welke 2 van deze 3: Gouden Greg, Bol, WvA

Primavoormij

Grega Bole en WvA

Hangtieniedanstaatie

'@JeroenVS je zegt eerst dat je Van Aert hoger inschat dan Bennett en vervolgens zeg je dat het een lastige vraag is wie je moet kiezen uit Alaphillipe, Pogacar en Van Aert. Man, man, man.

Jasperdewaal11

Toppers vandaag:

Bennett (C)
Sagan
Nizzolo
Bol
Coquard
Mezgec
Venturini
Flipje
Pogacar

Ik heb nog de Buyst als lead-out maar goed die kan dan max 10 p pakken tegenover 12 p van Pogacar dus uitgemaakte zaak. Heb de Buyst ook nog niet in de top 20 van een etappe bespeurd dus zolang hij dat niet doet banken!

Ajvenema

Toch grappig dat mensen zich nu ineens zorgen maken over het rouleren van de trek-sprinters. Dat doen ze ALTIJD, en dat is dus waarom veel mensen ze niet nemen:)

Voordeel is dat ze zich vaak wel aan het plannetje houden, dus als je de juiste interviews kan vinden zou je er wel redelijk uit moet kunnen komen...

Zelfde geld overigens voor van Aert, maar daar ben ik er zelf ook ingetrapt:)

zeewolde

Na de eerste etappe ben je dan blij met Pedersen en Stuyven, maar nu zit je met de gebakken peren. Pedersen, Greg, Stuyven, Wout van Aert . Twee van de vier, zeg het maar ...

Edit.. wat @ajvenema zegt dus :(

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

Team voor vandaag:

Bennett (C)
Sagan
Ewan
Nizzolo
Coquard
Bol
Stuyven
Van Aert
Alaphillipe

Hello France

,

Ajvenema

Ik ben niet zo van de dilemma's, maar Cosnefroy of Poga?
In principe pakt poga wat meer puntjes, maar als de Gregs van deze wereld deze rit hebben aangestipt kan Benoit het vast ook...

Franky122

Wie gaat hoger eindigen vandaag; Venturini of GVA?

StijnvanA_

Ik twijfel ook tussen Venturini en GVA. Greg heeft deze etappe aangestipt, maar Venturini zou het dit keer ook wel kunnen laten zien..

Ludi

Ik had carapaz vorige giro niet, dus mag eigenlijk weinig zeggen als biased persoon, maar als ik carapaz in burgos zo zag harken en chaves en bennett reden bij hem weg en in lombardia in dat deelnemersveld achter MvdP zag eindigen en minuten achter bennett, terwijl bennett 2 renners heeft die nog veel beter moeten gaan rijden dan hij en kuss die vergelijkbaar zou moeten rijden als hij en terwijl sivakov echt een goeie dauphine reed, zou ik hem ook voor 4m niet hebben gepakt, juist omdat ik al die 3.5m renners die ook in de tour steeds 150-200 punten pakken ook mijd.

Wow, lange zin.. B)

Hoekje

Hier ook twijfel wie de laatste plek gaat opvullen. Ik heb WVA, Greg, en Naesen . Natuurlijk zijn die zekere trui en teampunten leuk , maar dat is niet waarom ik Scorito speel. Ik vind het namelijk ook een aankomst voor Naesen, Wout gaat er sowieso in en Greg heeft aangegeven deze etappe ook te willen gaan. Voor deze etappes heb ik deze mannen mee genomen. Zoals eerder gezegd, Flip heeft vooral veel punten als Bennet het groen pakt. Nu zal hij vandaag in de daguitslag ook wel top 15 rijden dus uiteindelijk zal het allemaal dicht bij elkaar liggen.

ivo001

Ik heb Venturini er nu naast staan voor vandaag, eigenlijk een plekje te kort.

Alaphilippe opgesteld voor klassementspunten en eventueel teampunten voor Bennett, die ik als Captain heb.
WvA de joker hier. Misschien dat hij nu wel mag/kan? Zijn potentiele top 5 verkies ik boven een plek 10-15 van venturini.
GvA had in etappe 2 aangegeven dat zijn volgende kans in etappe 5 zou komen, dus ik stel hem dan maar op.
Coquard heeft genoeg inhoud om fris aan de sprint te beginnen, en lijkt ook voor de punten te gaan, dus die laat niet zomaar lopen als hij niet kan winnen.
Dan heb ik nog Mezgec, die ik vooraf wel als top 5 sprinter zag, maar tot nu toe tegen valt.

Barrygoal

'@Hangtieniedanstaatie
Dus de laatste keuze is pogacar of Flip. Maar blijft pijnlijk om 1 van deze 2 eruit te halen, zou niet weten welke sprinter dit niet aan kan. en dan heb ik ook nog GVA op de bank waarvan ik ook lees dat het wel iets voor hem kan zijn.

GlennTour

Ik ben niet zo zeker of GVA gaat mogen vandaag. Als Trentin de winst pakt doe hij volop mee voor groen...Het zal afhangen wie er het beste geplaatst zit laatste km.

Punchen of verzuipen

Ik kom vandaag precies rond met mijn selectie, onder andere omdat ik WvA heb thuisgelaten en daarom niet elke dag hoef te twijfelen of 'ie vandaag mag en/of kan (precies daarom ook thuisgelaten). Sta deze ronde al vroeger hoog dan gedacht (boven de 99,5%) en hoop vandaag niet al te veel plekken te verliezen.

Bennett (c)
Ewan
Nizzolo
Sagan
Trentin
Coquard
Alaflip (truipunten + eventueel punten Bennett)
Pogacar (truipunten + de meest constante korte finisher van de AK-mannen)
GvA (heeft aangegeven er vandaag in te geloven, dat durf ik wel aan).

Laatst gewijzigd
Fassa Bortolo

Als mannen als GVA deze etappe hebben aangekruist, dan neem ik aan dat zij in de aanloop naar het laatste 4e categorie heuveltje de koers hard zullen maken, en zelf daar zullen proberen weg te rijden. Zoals GVA ook na etappe 2 zei; uit een peloton kan ik niet winnen.

Mocht het zo zijn dat er op dat kleine klimmetje (2,7 km aan 4,2%) vol wordt doorgetrokken, dan is Ewan toch wel degene die ik als eerst zie lossen afgaande op wat ik eerder deze week zag zodra het omhoog ging. Ik denk dat als je op safe wilt spelen je het best een sprintersopstelling maakt met een captain die in geen geval eraf wordt gereden op dat laatste klimmetje maar wel 100% zeker meesprint.

JvdBrink

Parcours en specifiek de laatste kilometers nogmaals nader bekeken:

Laatste 5KM ongeveer 2%, laatste KM stijgt het maar 3 meter. Dat is hellend te noemen, maar daar houdt het ook op.
Massaspurt onvermijdelijk en daarin zie ik Greg niet hoog eindigen, etappe en de laatste kilometers zijn denk ik ook niet moeilijk genoeg om te winnen middels een uitval.

Zie DQS (met eventuele hulp) dit wel controleren in de laatste kilometers.

Conclusie is dat ik met pijn in m'n hart Greg bank in een etappe die hij heeft aangekruist. Vanmiddag rond 1700 uur zien we wel of en hoe duur me dit komt te staan.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@JVdBrink

Ik stel hem wel op omdat ik weinig andere smaakjes heb maar ik ga wel mee in je analyse. Aan de andere kant met de benen is niets mis getuige het feit dat die er gisteren zo lang bij zat en dat hij vierde werd in etappe 2.

MarvinG

Vandaag:

Bennett (c)
Sagan
Nizzolo
Mezgec
Trentin
Coquard
van Aert
Flip
Pogacar

nasibal

sjalalalala

Laatst gewijzigd
1 2 ... 174 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.