Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 175 ... 289 290
hartstikkebedankt

Greg: "En de finish wordt een lastige spurt bergop." Dat zie ik gewoon echt niet, maar aan de andere kant als hij zelf zijn zinnen erop heeft gezet dan zal hij vooraan zitten en ook mee sprinten...

kaboutertje

'@MarvinG
Exact de opstelling die ik nu heb! Enige twijfel om Pogacar in te ruilen voor GVA. Mede vanwege zijn eigen uitspraken. Zie echter weinig mogelijkheid voor Greg om echt mee te doen voor de zege, daarvoor lijkt de finale me toch echt niet lastig genoeg. Daarnaast zit hij ook nog met ene Trentin.

Laatst gewijzigd
Chef83

Wat zegt thijs zonneveld nu bij in het wiel ? Vandaag niet voor bennett? Ik kon het niet goed verstaan het filmpje van 3 minuten .😁

TetedeCarne

Vertrouwen in het opgestelde team.

Alleen wie wordt de kopman?
Bennett? Nizollo? Of toch gewoon Ewan?

MarvinG

'@kaboutertje
Ik heb GVA niet, dus daar hoef ik iig niet over te twijfelen. Poga heeft truipunten + eindigt vaak nog wel top 20.

Laatst gewijzigd
S. Dauert

Ik mis Bol een beetje in de voorspellingen hier.

Platje

Geen Ewan in mijn team, keuze tussen Bennett of voor de veilige keuze Sagan gaan? Mocht Van Aert meedoen dan zie ik hem winnen (maar kopman is veel te onzeker) en heeft Sagan een betere kans dan Bennett

puntenjager

Flip
WvA
Greg
Pedersen
Sagan
Bennett
Nizzolo
Coquard
Venturini
Colbrelli

Twijfel wie ik nog op het bankje gooi van deze 10.. Colbrelli nog niet gezien, maar dat is ook de reden dat ik twijfel. Gaat hij nu wel? Iemand een suggestie wie moet banken?

Milanjacks

Colbrelli zegt dat hij in dienst rijdt van Landa en dat hij alleen mocht gaan tijdens de eerste etappe voor de gele trui.

@Dauert

Word jij vandaag degene die de dag uitslag gaat winnen door Cees Bol captain te maken? Als je altijd voor de zekere kopmannen gaat kan je nooit dit spel winnen las ik een paar dagen geleden.

puntenjager

'@milan ik heb het gelezen idd. Misschien wil ik het gewoon niet geloven haha. Ik vind het zonde.

marconeuvel

Weinig die Sagan kopman maken blijkbaar. Dit lijkt me wel de meest veilige keuze voor een top 5 plek van je kopman. Winstkans is met Bennett of Ewan misschien groter, maar bij hen ook een grotere kans op een lage klassering als er een team door wil rijden?

Milanjacks

Ik heb tijdens de Vuelta gezien dat Bennett er eigenlijk nooit afgereden werd. Bennett is misschien niet in zijn allerbeste vorm maar heeft wel goede knechten om hem in een goede positie af te brengen.

lilalorre

fijn

DvH6

Alleen hinken die knechten nu op twee gedachten..

jostum

.....

Laatst gewijzigd
mart1202

hofstetter gaat sprinten

S. Dauert

To Pedersen or not to Pedersen, that is the question. Verder de usual suspects en vandaag dan een plekje voor het A-Team, Aert Avermaet en Alaphilippe.

Guido73

Laatste km in beeld

https://twitter.com/chrisvandegoor/status/1301103097255792641

JesperRenrad

Pedersen is vrij open of het team voor hem rijdt of niet. Jori komt steeds met die gekke Deense nieuwssites (feltet.dk) maar die is wel vrij helder en uitgebreid wie er welke dag rijdt bij Trek. Vandaag Stuyven (sluit niet uit dat er tijdens de koers een wijziging kan komen in de plannen). Maar Mads blijft vandaag thuis bij mij.

Martijn Sollie

Mijn twijfel is Wout van Aert (sprint hij mee?) of Alaphilippe (team punten)

Team is nu (1 man teveel)
Bennett
Sagan
Nizzolo
Trentin
Mezgec
Coquard
Stuyven
Van Avermaet
Van Aert
Alaphilippe

mart1202

Pedersen twijfel ik ook over. Ik kan ook voor de zeker 12 punten van pogocar gaan

Daan Brakenhoff

Ik laat zelf Pedersen ook maar thuis vandaag. Mooi dat ze er zo open over zijn maar die roulatie tactiek vind ik nou niet de sterkste

Chef83

Ik vertrouw het toch niet zo die laatste fase van deze rit ik ga denk ik voor nizzolo als cap .

S. Dauert

'@Guido73 Die laatste kilometers, als dat ze zijn, zijn zo vlak dat juist de sprinters op snelheid deze aankomst moet liggen. Het is geen punch, hmmmm

mart1202

'@Daan, waar zie jij staan dat Pedersen niet gaat sprinten vandaag?

1 2 ... 175 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.