Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 176 ... 289 290
Guido73

'@S. Dauert Ja, de aanloop naar de laatste km is wat vals plat, daarna zelfs dalend dus denk dat het wel een snelle sprint wordt en niet zozeer voor de punchers.

S. Dauert

Feltet zegt nu dit: OPDATERING: Mads Pedersen har i sin SMS-dagbog hos TV2 bekræftet, at Trek ikke kører for ham.

Threeohthree

toen Mads Pedersen in een interview met TV2 zei dat hij de volgende vlakke sprint zou moeten lopen, valt nauwelijks anders te lezen dan dat dit als een oplopende sprint wordt beschouwd. , ook al is de finale zelf vlak. Daarom moet men geloven dat Stuyven de man is.

Via Google translate.

Echter het laatste stukje:

Als alternatief kan niet worden uitgesloten dat ze voor Pedersen rijden, en hij zal ongetwijfeld de beste kaart zijn in een vlakke sprint. Met een goede lead-out heeft hij een reële kans om te winnen, maar daarvoor moet hij wel de kans krijgen.

Edit: Zie nu de update inderdaad.

Dus nouja, dat.

Laatst gewijzigd
Morfin11

Als je de laatste km bekijkt op strava is te zien dat de 300m voor de grote rotonde tussen 6% en 7% stijgen. Na de rotonde vlakt het af......

mart1202

thanks voor de info, dan ga ik voor de 12 punten van Pogo

Morfin11

Heb net ook Bol eruit gegooid voor Pogo...

Guido73

'@Morfin11 Er is geen rotonde meer en de laatste km begint dalend...

Morfin11

Klopt.... het gaat om het stuk voor die rotonde. Ik weet niet hoe nauwkeurig de kaarten van Strava zijn daar, maar het gaat om het stuk voor die (voormalige) rotonde, net voordat ze Privas inrijden. Vanaf die bult is het dan nog ca. 2km glooiend naar de finish. En daarin zit een bultje van 3oom tussen 6-7%. Ik gok erop dat dat klopt. Na de finish weten we of dat terecht was ;-)

Guido73

Hier op dit filmpje zie je dat de rotonde afgesneden wordt en de aankomst gewoon vlak is

https://twitter.com/chrisvandegoor/status/1301110151106174976

Laatst gewijzigd
mart1202

Sporza geeft aan (in een filmpje) dat het voor de laatste km inderdaad afloopt

alexzsci

De Pedersen Update is voor mij ook genoeg reden om hem eruit te halen voor Pogacar! De vooraf aangegeven keuze bij Trek is tot nu toe steeds vrij eerlijk geweest, vandaag zal helaas dus niet voor Pedersen zijn.

hartstikkebedankt

Van Avermaet zal toch van voren zitten dus krijgt bij mij vandaag de voorkeur boven Venturini

mart1202

Iedereen praat over een machtssprint, maar de laatste kilometer gaat bergaf... Ik geloofde mijn eigen ogen bijna niet.
Christophe Vandegoor (commentator Radio 1)

Connotador

Niet dat ik enorme bijdragen heb de laatste paar wielerrondes, maar ik blijf me verbazen over de hoeveelheid tips die hier worden gedropt met zelfs linkjes. Je wilt toch winnen of op zijn minst hoog eindigen?

De dag voor een grote ronde plan ik vrij van mijn werk en ik slaap niet veel meer dan 3 uur om de laatste obscure websites door te spitten op zoek naar de rolverdeling van Trek, de plannen van Van Aert en hoe het staat met de gespierde kadetjes van Tiesj Benoot. En ja, dat is vrij kansloos maar ik heb enorme lol in het zelf doen van mijn onderzoek en de afweging die ik vervolgens daarin maak.

Ik kijk ik hier af en toe nog en doe vrijwel geen bijdrages, dus wie ben ik om daar iets over te zeggen. Wel weet ik zeker dat sommigen hier een puike ploeg hebben en vervolgens ook puike dagopstellingen hebben slechts door hier de laatste 15 minuten voor elke deadline de comments door te graven. Vind ik toch wel enigszins zonde van mijn dagje vrij en een nacht weinig slaap ;)

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ben het wel deels eens met Connator. Als je dan graag Pedersen wilt, dan weet je dat je een risico neemt en dan is het fijn als mensen zelf uitzoeken hoe het precies zit die dag en dat niet hapklaar gepresenteerd krijgen. Het aantal meelezers dat niet of weinig reageert, is hier volgens mij niet te onderschatten. Maar goed, dat is ook maar mijn mening.

Laatst gewijzigd
Guido73

Vanaf die afgesneden rotonde de laatste 300m wordt het wel vrij smal zo te zien, kan nog gevaarlijk worden.

mart1202

Gaat het?

JesperRenrad

Als iedereen de tips voor zichzelf houdt is dit forum een opsomming van 'omslaan' en inhoudloze comments vol typfouten. Het is niet dat de juiste antwoorden voorgezegd worden Je moet nog steeds zelf nadenken, en vaak zie je de mensen die even meelezen de implementatie volledig fout doen. Die horen dan Hirschi, Cosnefroy of Pedersen een koopje is, maar hebben geen idee wanneer die op te stellen.

Ik snap dat je je informatie voor je houdt, maar ik vind juist dat beetje delen ook wel leuk.

Primavoormij

Ben ik het mee eens Connotador. Er zijn mensen die hier komen vragen of ze vandaag Wout van Aert of Naesen op moeten stellen. Sla iedere willekeurige Belgische nieuwssite open en je weet binnen 5 seconden wat de juiste keuze is. Een beetje eigen research mag je toch wel verwachten.

S. Dauert

'@Connotador Winnen? Er staan geen levens op het spel of jaarsalarissen, meedoen en discussiëren is belangrijker en vooral leuker dan bovenaan een poeltje staan. De wielerflitsers hier spelen praktisch allemaal mee in de top 10% van Scorito en de meesten ontlenen geen persoonlijke status aan hun stand in de ranglijsten. Dus laat men elkaar lekker blijven tippen! :-)

mart1202

Mwoa, het informatie delen en speculeren over de etappe vind ik juist wel leuk aan dit forum. De of/of vragen ben ik het inderdaad wel mee eens

Sloddies

Vandaag Bennett(C), Ewan, Sagan, Nizzolo, Mezgec, WvA, GVA,Flip, Pogacar.
Mijn scenario:
Er gaat op het colletje van 4e heeeeel hard gereden worden om in ieder geval enkele topsprinters kwijt te raken. Daar krijgt Ewan het moeilijk, net als in MSR (?). Hij geen kopman, wel in het team. Denk dat Bennett door zijn ploeggenoten voldoende gesteund wordt om wel erbij te komen.

Denk dat WvA vandaag wel sprint, gezien zijn interviews. Pedersen (bank) daarentegen niet, die gaan voor Stuijven, leid ook ik af uit Feltet. Tot slot GvA gekozen. Greg is een eerlijke jongen. Als die belooft dat hij een etappe heeft aangestipt, dan gaat hij proberen zo hoog mogelijk te eindigen. Ook al wordt het sprinten, maar ik denk dat er maar circa 50 a 60 man zal sprinten. Daarom hem verkozen boven Venturini. Denk dat het hem net boven zijn pet gaat.

Laatst gewijzigd
Ludi

Het aantal mensen dat echt opbouwend informatie toevoegt aan het topic tov de meelezers en de mensen die dagelijks vragen welke laatste keuze ze moeten maken is inderdaad niet heel goed.

madeks

Ik snap dat het vervelend is als je zelf al het onderzoek doet en het hier door andere op het forum even met heel veel spelers wordt gedeeld. Echter draait scorito toch voornamelijk om het plezier en hebben veel mensen zelf niet de tijd en/ of zin om van elke renner de ambities van die dag op te zoeken. Zelf val ik inderdaad onder de categorie een kwartier van te voren op het forum kijken en dan mijn dagselectie invullen. Al maak ik hierin nog steeds mijn eigen keuzes. Ieder zo zijn eigen voorbereiding toch ;)

ditisdavid

Ben toch voor Bennett als kopman gegaan, gezien er toch wat risico is op waaiers in het Rhônedal. Verder gewoon alle sprinters behalve Greipel mee.

Bennett (C)
Ewan
Sagan
Nizzolo
Bol
Mezgec
Alaphilippe
Roglic
Pogacar

Bank: vooral Greipel en Naesen.

1 2 ... 176 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.