Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 177 ... 289 290
Jasperdewaal11

Ik snap dat niet dat GvA zo'n etappe aanstipt cq dat mensen hem nu meenemen. Profiel is niet zwaar genoeg om het verschil te maken en er willen nog wel wat sprinters ploegen winnen volgens mij.

De aankomst leent zich, ondanks de versmalling, op het eind prima voor mijn inziens. Tuurlijk word het dringen / chaotisch / insluiten en gaatjes zoeken maar goed. De grote kanonnen zullen er zijn.

Barrygoal

'@Jasperdewaal11 Mag het hopen en dat is ook mijn gedachte, maar in mijn subleague denken m'n grootste concurrenten er anders over.... we gaan het weer mee maken vanmiddag! Hoop op van Aert, heb overigens Bennett als kopman

Connotador

'@madeks

Haha, "vervelend" is niet het goede woord. Ik verbaas me slechts.

@S. Dauert

Persoonlijke status is overtrokken, maar het is wel leuk om te zien dat een hoeveelheid tijd (met plezier overigens) die je ergens insteekt zich ook "uitbetaalt". Onze werkpool van 30 man heeft toch een enorme inleg van 4 Euro per deelnemer ;)

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Off: Even een lans breken voor het commentaar van Stef Clement. Lekker vlot, stevig, en heeft al die communicatie truukjes tot zich genomen die hij dan omvormt tot geinige anekdotes. “Ik belde laatst..., ik zat vorige week met....., van de winter hoorde ik...etc. etc. en dat in hoog rateltempo. Leuk hoor. Daarnaast inderdaad heel veel intrinsieke kennis. Hij en een Nederlandse versie van Bourgondiër Carlton Kirby en we hebben echt een kijkbuismeerwaarde bij wielrennen.

On: opportunistisch gekozen dag opstelling, met uitzondering van Poga geen team of trui punten, het is nog wat te vroeg om voor die zekere punten te kiezen, al helemaal omdat papa een beetje achter loopt..

mart1202

'@thijszonneveld
Wel wind, nauwelijks mogelijkheid om een waaiertje te trekken. Laatste klimmetje naar de finish stelt niet veel voor. De laatste 1,5 kilometer zijn heel gevaarlijk. Versmalling, veel bochten. Je ziet de finish pas op 100 meter.

Milanjacks

'@Papabart

Het grootste probleem met Stef is zijn stemgeluid. Het is een vrij harde schrale stem die naar mijn inziens niet erg prettig is om naar te luisteren.

Jori

Op Sporza hebben ze beelden van de laatste kilometer. Op basis daarvan ben ik voor Bennett gegaan. DQS vaak beter met waaiers (kleine kans, maar toch), laatste kilometer wil je goed voorin zitten (DQS moet toch vooraan zitten met Alaphilippe) en DQS is ook nog volledig itt LTS die natuurlijk 2 mensen missen. Ewan maakte indruk natuurlijk vorige sprint, maar kans op insluiting is groter (klein wonder eigenlijk hoe hij naar de zege laveert), terwijl Bennett met beetje sprint natuurlijk garantie top 2 is. En maximaal sprinters, geen idee wat hier GvA of WvA te zoeken heeft. Deze finale is zefls Venturini opstellen link, maar toch gokje genomen vs truipunten Pogacar. Wel 1 minpuntje is dat Bennett nog een tussensprintje wil rijden, maar die komt zo vroeg dat het mij geen rol lijkt te spelen

S. Dauert

'@Connotador Helemaal mee eens hoor! Een dergelijke poeltje heb ik ook! Lezen je collega’s hier ook mee?

Connotador

'@S. Dauert

Ik vrees ervoor ;) Wellicht ben jij zelfs wel die collega......

Laatst gewijzigd
Ludi

Uiteindelijk zijn we allemaal collega's :)

Jeffrey81

Pff....deze etappe is weer een heel nieuw niveau van saai... :-)

Martinho237

Laten we niet vergeten dat in 1972 een speciale commando eenheid naar de gevangenis werd gestuurd voor misdaden die zij niet hadden gepleegd. Deze mannen ontsnapten snel uit een maximaal beveiligde inrichting en verdwenen in het ondergrondse circuit van Los Angeles. Sinds die dag, nog altijd gezocht door de overheid, overleven zij als huurlingen. Als jij een probleem hebt, een probleem dat niemand op kan lossen en je kunt hen vinden....misschien moet je dan iemand inhuren om OM TE SLAAN!

JvH

Test

S. Dauert

'@Connotador Ga eens aan het werk ;-)

Ludi

Ookal is het een saaie etappe
Met weinig variatie
Steeds weer de naruur
Lange verhalen
Adembenemende beelden
Alle renners bij elkaar
Nu volgende pagina

Laatst gewijzigd
Feyedaro

1

Jeffrey81

Omslaan is nooit nodig. Ik blijf het zeggen: pas nou gewoon dat pagina-nummer in je URL aan! ;-)

Milanjacks

één voordeel van zo'n trage etappe, Bol zit er nog gewoon aan.

Pom titcock

Bol kan easy een klimmetje hebben

arjenzvob

Dat gebash op Bol heel de tijd, begint nu wel op te vallen @Milanjacks. Wat heb je tegen hem? Keurig 3e en 7e geworden. Nochtans een Nederlander dus is toch gaaf als hij leuk meedoet? Zal wel aan mij liggen...

Edit: De etappe is toch saai dus even opgezocht wat Milanjacks telkens over Bol zegt. Doet me glimlachen :)

Als Bol een Fransman was geweest hadden jullie hem nooit kopman gemaakt. Het is puur chauvinisme dat hoogtij viert anno 2020.

Laten we vandaag eerst nog maar even afwachten voordat we conclusies gaan trekken over Cees. Voor je het weet krijgt de het te hoog in zijn bol.

Dat klopt wel alleen je gaat niet voor je plezier als eerste lossen van het peloton. Bol is de minste klimmer van de top sprinters er zit een risico in als de koers echt hard gemaakt gaat worden(wat ik niet verwacht overigens).

Ik vind Bol captain wel een redelijke gok, het is niet uitgesloten dat Bol er afgereden gaat worden. Was gister ook al de eerste die loste van de sprinters.

Als je dan met argumenten wilt komen moet er wel iets beter op tafel komen als Bol kan een dag in het wit rijden. Stuyven, Coquard voor 2 miljoen en Mezgec voor anderhalf miljoen zijn mijn inziens betere keuzes gezien het profiel van de sprint etappes. Wil niet zeggen dat Bol niet een keer kort kan eindigen(de 3 vlakke sprints) maar zie hem weinig punten scoren op scorito.
.... en dan heeft die één dag de witte trui, tel uit je winst. Met al die klimsprints heeft Bol hier niets te zoeken.
Van die mensen die doen alsof Bol werelds beste sprinter is..
... Stuyven sowieso over Bol, Hirschi en Pedersen zou ik allebei niet nemen.
Steefje9 Nizzolo, Viviani en Bol lijkt mij vrij makkelijk weg te strepen allemaal. Zeker Bol voor 2 miljoen die man komt amper een vluchtheuvel over.

Laatst gewijzigd
Platje

Dat is (tot nu toe) een stuk beter dan de 2m die ik voor Coquard en Stuyven heb betaald :)

arjenzvob

Vorige bericht viel weg. Geen idee waarom. Maar even opgezocht hoe druk Milanjacks zich maakt over Bol. Is toch leuk als die jongen leuk meedoet? :)

Etappe is toch saai haha!

Citaten van @Milanjacks over Bol:

Als Bol een Fransman was geweest hadden jullie hem nooit kopman gemaakt. Het is puur chauvinisme dat hoogtij viert anno 2020.

Laten we vandaag eerst nog maar even afwachten voordat we conclusies gaan trekken over Cees. Voor je het weet krijgt de het te hoog in zijn bol.

Dat klopt wel alleen je gaat niet voor je plezier als eerste lossen van het peloton. Bol is de minste klimmer van de top sprinters er zit een risico in als de koers echt hard gemaakt gaat worden(wat ik niet verwacht overigens).

Ik vind Bol captain wel een redelijke gok, het is niet uitgesloten dat Bol er afgereden gaat worden. Was gister ook al de eerste die loste van de sprinters.

Als je dan met argumenten wilt komen moet er wel iets beter op tafel komen als Bol kan een dag in het wit rijden. Stuyven, Coquard voor 2 miljoen en Mezgec voor anderhalf miljoen zijn mijn inziens betere keuzes gezien het profiel van de sprint etappes. Wil niet zeggen dat Bol niet een keer kort kan eindigen(de 3 vlakke sprints) maar zie hem weinig punten scoren op scorito.
.... en dan heeft die één dag de witte trui, tel uit je winst. Met al die klimsprints heeft Bol hier niets te zoeken.
Van die mensen die doen alsof Bol werelds beste sprinter is..
....Stuyven sowieso over Bol, Hirschi en Pedersen zou ik allebei niet nemen.
Steefje9 Nizzolo, Viviani en Bol lijkt mij vrij makkelijk weg te strepen allemaal. Zeker Bol voor 2 miljoen die man komt amper een vluchtheuvel over.

Jeffrey81

Laat gaan Arjen, die jongen heeft gewoon Bol FOMO....ik scheld ook altijd op de renners die ik niet heb, maar het wel goed doen. Alleen dan niet hier, maar in de app-groepjes die ik met vrienden onderhou. En daar is ook niets rationeels aan dan. Puur en alleen maar afgeven op een renner die ervoor zorgt dat ik zelf minder punten scoor... :)

Overigens hebben we in die app-groepjes ook allerlei leuke bijnamen voor renners... de één wat moeilijker dan de andere. Wie denkt te weten wie we bedoelen mag het zeggen...(hebben jullie wat te doen tijdens deze etappe)

Big Bird =
Klamme Sjaan =
Die bejaarde Colombiaan =
Deegklopper =
Jodi =
JungleBob =

Ludi

Big Bird = pinot
Klamme Sjaan = calmejane
Die bejaarde Colombiaan = quintana
Deegklopper = degenkolb
Jodi = bernal
JungleBob = bojangles, jungles

Zou ik zeggen

Florian

Leuke vraag Jeffrey haha

1 2 ... 177 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.