Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 178 ... 289 290
Florian

Big Bird= Pinot
Klamme Sjaan= Calmejane?
Die bejaarde Colombiaan= Quintana?
Deegkloppper= Degenkolb
Jodi=
JubgleBOb= Bob Jungels

Xander24

Ik doe een poging, waarbij de eerste twee wat lastig zijn haha

?
?
Uran
Degencolb
Bernal
Jungels

Xander24

samen komen we er wel haha

Jeffrey81

lol...dit was veel te makkelijk. KJ had ze meteen allemaal, hahaha

Ludi

Ik zit ook in je appgroep ;))

Nee, grapke x)

Jeffrey81

Ghehe

Florian

Van Aert zit erbij

Platje

Mooie overwinning!

Rawolf

Ik ben echt een sukkelaar, Bol niet opgesteld ....

Jeffrey81

Heb nog steeds geen FOMO (want ik heb gewoon met Bol wel de nummer twee :) )

arjenzvob

Iemand nog spijt van het selecteren/opstellen van Wout van Aert? Hahaha

En Bol ook slecht zeg! Dat hij dit niet wint...

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Haha Venturini op 9

Chef83

Werelds zeg voor hem van aert echt heel mooi

Papa Bart

Tering Jantje! Ik bedoel Tering Woutje!

Daan Brakenhoff

Venturini 9de!!!!
Zonder grappen maar die Van Aert zeg, ik heb hem zelf niet meegenomen maar het is toch wel een fenomeen hoor. Gisteren zoveel werk geleverd en dan toch nog gewoon een sprint winnen vandaag.
Wel baal ik van Ewan, stopte gewoon met sprinten toen hij niet meer kon winnen. Had anders makkelijk 4de geworden

Jeffrey81

Scorito verwart Sagan met Jodi ;)

Heel logisch ook trouwens

RemcovanderMaas

Heb geen Wout, maar wel de nrs 2,3 en 4
Maar wat een fenomeen, petje af hoor

vevie

M’n downfall is ingezet, haha. Van 99,9% naar 97,3% in twee dagen. Op naar morgen!

nasibal

Vandaag baal ik van het feit dat ik letterlijk last minute besloot het eerst toch niet aan te durven met Stuyven/WvA /Bol voor Ewan/pedersen/cosnefroy en vervolgens het toch terug wilde wisselen maar daar niet voldoende seconden(!) meer voor had.

Overigens komt dat met name doordat Ewan het zowel in etappe 1 als vandaag om welke reden dan ook zo laat afweten. Rijdt hij gewoon podium in beide ritten dan ziet het er wel weer anders uit. Pedersen gaat ook nog wel 1 of 2 mooie uitslagen rijden en ook van Cosnefroy kunnen we nog wel wat verwachten.

En ja, ik weet het. Met het kiezen voor Ewan ben ik eigenlijk sowieso tegen mijn eigen regels in gegaan. Dit soort dingen overkomen hem steevast 1 of 2 keer per ronde, dus waarom deze ronde dan niet ook gewoon? Stom, eigen schuld.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Alaphilippe + Roglic + Pogacar is als de jongerenpunten verwerkt zijn gewoon 37 punten, zeldzaam veel punten te halen met opvullers dit jaar.

Edit: 47 punten zelfs met de 16e plek van Ala erbij.

Een procentje gepakt zonder Van Aert, prima dag dit.

Laatst gewijzigd
Florian

Bol was goed en perfect werk van Sunweb, maar WVA is gewoon buitenAerts.

nasibal

Venturini begint zich met z'n top 10 plek toch langzaam op te werken naar must-have status.

arjenzvob

'@nasibal: had je dat niet ook met je selectie aan het begin dat je tijd tekort had? Wat een zenuwachtig gedoe. Je komt altijd stabiel over.

Jeffrey81

Ik zie die Casper Pedersen op plek 13. Was er niet iemand hier die hem per ongeluk had meegenomen in plaats van Mads? En....heeft diegene hem vandaag wel opgesteld? Zo niet, dan wordt het nóg zuurder! ;)

danusz1986

Odds van Wout waren 7. Durfde het net niet aan als captain, maar toch nog wat ermee gewonnen. Als bedankje voor zijn harde werk van gister.

1 2 ... 178 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.