Venturini 9de!!!!
Zonder grappen maar die Van Aert zeg, ik heb hem zelf niet meegenomen maar het is toch wel een fenomeen hoor. Gisteren zoveel werk geleverd en dan toch nog gewoon een sprint winnen vandaag.
Wel baal ik van Ewan, stopte gewoon met sprinten toen hij niet meer kon winnen. Had anders makkelijk 4de geworden
Vandaag baal ik van het feit dat ik letterlijk last minute besloot het eerst toch niet aan te durven met Stuyven/WvA /Bol voor Ewan/pedersen/cosnefroy en vervolgens het toch terug wilde wisselen maar daar niet voldoende seconden(!) meer voor had.
Overigens komt dat met name doordat Ewan het zowel in etappe 1 als vandaag om welke reden dan ook zo laat afweten. Rijdt hij gewoon podium in beide ritten dan ziet het er wel weer anders uit. Pedersen gaat ook nog wel 1 of 2 mooie uitslagen rijden en ook van Cosnefroy kunnen we nog wel wat verwachten.
En ja, ik weet het. Met het kiezen voor Ewan ben ik eigenlijk sowieso tegen mijn eigen regels in gegaan. Dit soort dingen overkomen hem steevast 1 of 2 keer per ronde, dus waarom deze ronde dan niet ook gewoon? Stom, eigen schuld.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.