Lijkt me niet, Sunweb werkt zeer strikt met bubbels ;)
als je een artikel zoekt over renner, gebruik google:
rennernaam -> verander zoekopdracht naar nieuws -> selecteer alleen meest recente artikelen door zoekopdracht aan te passen naar enkel laatste 24 uur bijv. -> vind artikel:
https://www.google.com/search?q=k%C3%A4mna+lennard&rlz=1C1CHBF_enNL857NL857&sxsrf=ALeKk023fti-29Zb4_sfeRQpsGdyN_Pevw:1599204159076&source=lnt&tbs=qdr:d&sa=X&ved=2ahUKEwituMze-87rAhWM_KQKHRSLDl8QpwV6BAgeEBs&biw=1536&bih=722
voila, eerste artikel is raak
De vlucht heeft best wel een goede kans vandaag. Als De Gendt vertrekt in het begin, en Quick Step stuurt iemand als Asgreen of Jungels mee, misschien Sunweb met Kragh Andersen, dan is het nog maar de vraag wie dat gat gaat dichten. Zolang er geen gevaar is voor Mitchelton-Scott voor het klassement heeft de kopgroep een goede kans.
De vlucht heeft best wel een slechte kans vandaag. Als Bernal vertrekt in het begin, en Jumbo-Visma stuurt iemand als Roglic of Dumoulin mee, misschien UAE met Pogacar, dan is het nog maar de vraag wie dat gat niet gaat dichten. Zolang er een gevaar voor het klassement, heeft de kopgroep geen kans.
Ik ben het er ook niet mee eens dat de vlucht een goede kans heeft. Wat heeft DQS er aan om Jungels of Asgreen mee te sturen, de kans is veel groter dat Bennett wint. Lotto zal willen sprinten voor Ewan, want ook voor De Gendt wordt het lastig deze etappe in een groepje te winnen en de laatste tientallen kilometers lenen zich er niet voor om alleen weg te springen uit de vlucht. Dan heb je nog Vital die voor een 7e plek van Coquard zullen willen sprinten en ook Sunweb zal hier normaal gewoon de kaart Bol trekken.
Het eerste stuk spreekt in het voordeel van de aanvallers. Het 2e deel van de koers een stuk minder, zeker als er waaiers komen, of flinke tegenwind is. het is Sowieso lastig om goed te anticiperen op waaiers, dan moet je gewoon een beetje mazzel hebben. Ik stel uiteindelijk toch gewoon mn (sterke) sprinters op.
Persoonlijk vind ik de gok voor WvA wel de moeite waard ten opzichte van een Bernal of Roglic ofzo, die een stuk of 6 zekere punten bieden. Met WvA heb je tenminste iemand die, als 'ie mee doet, ook gewoon 50 punten kan scoren. Met een beetje kans op waaiers, stijgt de kans dat hij mee kan doen in de sprint alleen maar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.