Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 189 ... 289 290
Jori

Lijkt me niet, Sunweb werkt zeer strikt met bubbels ;)

als je een artikel zoekt over renner, gebruik google:
rennernaam -> verander zoekopdracht naar nieuws -> selecteer alleen meest recente artikelen door zoekopdracht aan te passen naar enkel laatste 24 uur bijv. -> vind artikel:

https://www.google.com/search?q=k%C3%A4mna+lennard&rlz=1C1CHBF_enNL857NL857&sxsrf=ALeKk023fti-29Zb4_sfeRQpsGdyN_Pevw:1599204159076&source=lnt&tbs=qdr:d&sa=X&ved=2ahUKEwituMze-87rAhWM_KQKHRSLDl8QpwV6BAgeEBs&biw=1536&bih=722

voila, eerste artikel is raak

Westland95

Viviani een voetblessure.. en toch ben ik bang dat hij punten gaat pakken als ik hem een keer niet opstel. Zware FOMO.

jlmr1990

Bennett (C)
Sagan
Nizzolo
Pedersen
Trentin
Coquard
Stuyven
Venturini
Pogacar

Team voor vandaag.

Ajvenema

'@Westland: Wat is het alternatief voor Viviani? Voor 6 vaste puntjes zou ik het risico wel nemen... Maar ik weet niet hoe erg die voetblessure is natuurlijk.

Milanjacks

Ik begin John Degenkolb met de dag meer te missen.

zeewolde

'@superheldkuijer
Pogacar 12 + kans op Kristoff
Roglic 10 + kans op van Aert
Bernal 6 + kans op Castoviejo, niets dus
Alaphilippe 6 + kans op Bennett

Laatst gewijzigd
luukert

Vandaag weer de dag van Pedersen of mag stuyven nogmaals?

04398

'@B100, of Theuns

Imbatido

De vlucht heeft best wel een goede kans vandaag. Als De Gendt vertrekt in het begin, en Quick Step stuurt iemand als Asgreen of Jungels mee, misschien Sunweb met Kragh Andersen, dan is het nog maar de vraag wie dat gat gaat dichten. Zolang er geen gevaar is voor Mitchelton-Scott voor het klassement heeft de kopgroep een goede kans.

Jori

De vlucht heeft best wel een slechte kans vandaag. Als Bernal vertrekt in het begin, en Jumbo-Visma stuurt iemand als Roglic of Dumoulin mee, misschien UAE met Pogacar, dan is het nog maar de vraag wie dat gat niet gaat dichten. Zolang er een gevaar voor het klassement, heeft de kopgroep geen kans.

Westland95

'@Ajvenema Pogacar is het alternatief, ik denk dat ik die in ieder geval vandaag maar opstel en hoop dat Viviani na de rustdag weer gaat presteren. Dan nog 4 sprintetappes.

Ajvenema

De kans van de vlucht hangt een beetje af van het verloop van de koers!

Imbatido

'@Jori: Waarom zo bijdehand?

Pom titcock

'@zeewolde, thanks wordt het toch flippie met kans op bennett denk ik

hartstikkebedankt

Ik ben het er ook niet mee eens dat de vlucht een goede kans heeft. Wat heeft DQS er aan om Jungels of Asgreen mee te sturen, de kans is veel groter dat Bennett wint. Lotto zal willen sprinten voor Ewan, want ook voor De Gendt wordt het lastig deze etappe in een groepje te winnen en de laatste tientallen kilometers lenen zich er niet voor om alleen weg te springen uit de vlucht. Dan heb je nog Vital die voor een 7e plek van Coquard zullen willen sprinten en ook Sunweb zal hier normaal gewoon de kaart Bol trekken.

Ajvenema

Het eerste stuk spreekt in het voordeel van de aanvallers. Het 2e deel van de koers een stuk minder, zeker als er waaiers komen, of flinke tegenwind is. het is Sowieso lastig om goed te anticiperen op waaiers, dan moet je gewoon een beetje mazzel hebben. Ik stel uiteindelijk toch gewoon mn (sterke) sprinters op.

Florian

Iemand nieuws over de vorm van naesen

madeinstars

Denk niet dat er iets mis is met de vorm van Naessen, maar dat is gewoon niet echt een type voor de tour. Beetje zoals Terpstra. Klasbak voor de klassiekers, maar in de tour heeft 'ie eigenlijk weinig te zoeken.

Barrygoal

Als Ewan een kans heeft om te sprinten houd de Gendt het rustig, dus de Gendt zit vandaag echt niet in de kopgroep

Imbatido

Als Lotto-Soudal De Gendt in de vlucht heeft hoeven ze in ieder geval niet op kop te fietsen. En ze hebben nog maar 6 renners in koers natuurlijk. Het begin van de etappe is lastig dus er kan wel eens een sterke kopgroep gaan lopen, dan kun je er maar beter bij zitten toch als team?

wielerwieler

Wat Naesen betreft: op Sporza een kort interview waarin hij aangeeft dat hij deze Tour twee à drie keer voor zijn eigen kans mag gaan, en vandaag is een van die dagen. Voor wat het waard is.

danusz1986

Twijfel alleen nog tussen Pedersen (wie o wie mag vandaag sprinten) of Wout van Aert (truipunten Roglic, maar als een grote groep gaat sprinten doet hij waarschijnlijk niet mee).

daanbrkh

Het wordt Pedersen vandaag bij Trek. Kim Andersen heeft het bevestigd in een interview met de Deense media.

Nopper

'@Daan Dijkeman, van Aert krijgt geen truipunten van Roglic. Of je moet er op gokken dat hij het geel pakt maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk

Laatst gewijzigd
madeinstars

Persoonlijk vind ik de gok voor WvA wel de moeite waard ten opzichte van een Bernal of Roglic ofzo, die een stuk of 6 zekere punten bieden. Met WvA heb je tenminste iemand die, als 'ie mee doet, ook gewoon 50 punten kan scoren. Met een beetje kans op waaiers, stijgt de kans dat hij mee kan doen in de sprint alleen maar.

1 2 ... 189 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.