Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 195 ... 289 290
-Wielerfan

Laatste keuze:

-------------------------------------
Wout van Aert;
Zal 1 plaats zakken waarschijnlijk in t puntenklassement tov Coquard. (Dus 2 zekere punten)

Roglic & Dumoulin zijn kanshebbers voor de ritwinst (evt. + 10 punten)

Roglic kan zomaar in het geel komen (evt. +8)
-------------------------------------
Of Sagan (8 zekere punten)
-------------------------------------
Of Martinez (evt. top 20)

Berend

Ik ben vandaag gestegen naar #7 overall (100%) met 1836 punten, wtf. En ik had Cees Bol als kopman!? ;-)

Voor morgen inderdaad het dilemma van Martinez (zoals hierboven bij veel mensen een issue).
Ik stel sowieso op: Roglic, Bernal, Dumoulin, Pogacar, Mollema, G. Martin, Alaphilippe. (7 man)

Dan heb ik nog 2 plekken over voor: S. Higuita, E. Chaves, D. Martinez, A. Valverde. Best lastige keus.
Maar goed, luxeprobleem natuurlijk zeker gezien mijn overall positie!

Ik neig te gokken op Valverde en Martinez, en Higuita en Chaves thuis te laten....

Laatst gewijzigd
Berend

Trouwens...

"Gokken" op Mollema als captain morgen? Of ben ik dan te chauvinistisch.
Roglic of Pogacar lijkt het meest zinnig ;-)

Ik slaap er nog een uurtje over.

groppiestan

Hier Roglic, Bernal, Dumoulin, Pogacar, Pinot, G. Martin, Alaphilippe, Martinez en Quintana.

Alleen nog twijfel of ik De Gendt er nog in moet wisselen.
Zal hij het nogmaals proberen en kans hebben om weg te blijven?
En voor wie wisselen dan? Keuzes keuzes

Gladiool

'@ Berend Botje: dan zou ik eerder Chaves meenemen ipv Valverde of zo. Vind Chaves héél sterk ogen, en finisht vaak ook goed.

S. Dauert

Vandaag een vrij intense maar korte etappe. Het begin is volgens mij een zesbaans weg, dus lastig om weg te komen. Vragen voor mij zijn wie MS, EF en UAE als vooruitgeschoven post wegsturen. Ik zie zomaar kansen voor een Chaves, Carthy, Martinez, Formolo. Máár (dikke maar) ik zie ook Roglic de regie pakken in de afdaling, Pogacar proberen tijd terug te pakken en als het Alaphilippe lukt om zijn karretje aan te haken is die niet zomaar verslagen in de laatste afdaling. Bij blijft Higuita een dagje op de bank, Martinez krijgt een kans. Kopmanschap gaat nu nog tussen Roglic en Pogacar.

Marsthinaikos

Mijn team voor vandaag:

Roglic
Dumoulin
Pinot
Pogacar
Landa
Lopez
Bardet
Martin
Mollema

Barquil en Ala op de bank...even rusten

hartstikkebedankt

Laatste twijfel DFM de vooruitgeschoven post die waarschijnlijk wel wordt bijgehaald of Higuita die waarschijnlijk moet lossen. Alaphilippe ga ik er niet buiten houden

Jasperdewaal11

Flipje gaat toch niet aanhaken als het oorlog word.

RemcovanderMaas

Keuzes, keuzes ....
11 gegadigden voor 9 plekjes
Twijfel vooral aan Martinez & Barguil vs Mollema & Flip
Flip zou niet voor klassement gaan, maar waarom dan in etappe 6 eraan blijven hangen ipv jezelf op paar minuten laten rijden?

João Bicicleta

Flipje gaat vandaag laten lopen zodat hij morgen in de aanval kan.

arjenzvob

Van de volgende 4 moet ik er 2 kiezen: Martinez, Formolo, Mohoric, Lutsenko.
Martinez: kanshebber maar hoe fit? Mag ruimte krijgen want op ruime achterstand. Wordt veel genoemd, ook bij de bookies.
Formolo: kan mee in de vlucht, teampunten mocht Pogacar winnen
Lutsenko: is in vorm. Gisteren en eergisteren (winst) voorin te vinden. Kan hij dat voor de derde dag op rij?
Mohoric: twijfel aan zijn vorm. Moet hij bij Landa blijven? Kan heel goed dalen.

Wie zouden jullie kiezen?

hartstikkebedankt

Geloof niet dat Alaphilippe bewust laat lopen

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik heb de etappe van gisteren gezien heb maar 104 punten gescoord niet zo best had alleen venturini Alaphlippe en Sagan in de punten ben gezakt naar 91.9

Mij team voor vandaag
Bernal
Roglic
Dumoulin
Pinot
Pogacar kopman
Mollema
Kuss
Martin
Alaphlippe

S. Dauert

Sja Arjen zoals je zelf wel eens stelt, waarom zou je anders die namen hebben meegenomen? Luxe positie wel; Lutsenko in topvorm momenteel en Formolo ook erg goed. Over de andere twee twijfel ik. Zelf heb ik van die vier alleen Martinez overigens.

arjenzvob

Het probleem is dat ik dan moet kiezen uit mijn klassementsrenners die ik ook vooraan verwacht. Maar dat probleem hebben velen denk ik.

SurPlace

Ik geloof nog niet zo in Martinez, nog niet fit genoeg in mijn ogen. Ook Cosnefroy gaat t vandaag niet redden. Dus beiden op de bank

Ik zou graag Kuss nog opstellen (ook voor evt teampunten), maar geen plek meer, want Higuita durf ik niet te banken, alhoewel hij me in bergen tegenvalt

S. Dauert

Arjen, precies dat. Ik zit nu ook te kijken naar welke AK mannen dalen als een natte tosti.

arjenzvob

Een natte tosti is wel net wat zwaarder dan een droge, dus wellicht dalen die sneller....

SurPlace

'@ Arjen, ik zou Mohoric wel durven gokken met zijn daalkwaliteiten na het drama van ploeg gisteren (miss krijgt hij nu wat ruimte). Formolo zou ik ook opstellen (evt ritwinst Pogacar idd). Ik zou zeggen dat Lutsenko moet werken voor Lopez omdat hij er nog goed voorstaat en dat hij zich meer spaart voor andere etappes...

Wel topkeus geweest, die Kazach!

Ajvenema

Ik heb previews gelezen die zeiden: 95% kans op een vlucht. En previews die zeiden: geen kans voor de vluchters. Ik heb geen idee. Die rare Flip aast blijkbaar ook nog steeds op het geel... denk dat ik higuita maar slachtoffer voor martinez vandaag, die zat er nog niet mega lekker bij in de bergetappes. Krijg wel een beetje flashbacks naar de afgelopen vuelta voor martinez. Dacht elke keer dat ie er bij zou zitten, was nooit zo.

RemmertW

Ik zou mohoric banken. Wat mij betreft wordt er altijd te veel belang gehecht aan zijn afdaling. Hoeveel koersen heeftie daarnu daadwerkelijk mee gewonnen.... je moet er eerst bergop nog bijzitten. Mocht hij in de vlucht zitten en Landa valt aan moet hij mogelijk ook nog wachten.

Aanklampen

Als Flip een etappe wil winnen moet hij tijd verliezen. Hij kan nu proberen aan te haken maar ik denk dat hij het laat lopen om morgen mee te kunnen. Vandaag gaat veel krachten kosten. ik geloof niet dat hij in een vlucht mee mag zonder dat MS gaat rijden.

Geld gezet op Tejada en Sivakov a 301x de inleg... Beiden kunnen aardig klimmen en hebben nog niets laten zien. Vandaar die quote die nu nog 300 is.

Ik hoop op koers. Misschien sturen ze zelf Van Aert mee om hem na klim 2 er nog bij te hebben. Dan kan Woutje meedoen om het groen (meer de hoop die nu spreekt ;-)..)

Sloddies

Mijn inschatting is dat de favorieten pas volledig losgaan op de Peyresourde, en dat ze in zeer stevig tempo over de Port de Balès zullen gaan. In dat scenario vermoed ik dat Flipje stand houdt en dankzij zijn daalcapaciteiten zelf kan winnen. Hij staat dan ook in de basis.
Mocht al op de Balès oorlog gemaakt worden, dan wordt het een ander verhaal en gaat Flip het laten lopen en zich richten op morgen. Niet uitgesloten, dus maak hem geen kopman.
Denk dat de kopgroep niet echt meer dan 3 minuten zal krijgen en uiteindelijk (op een of twee na) ingehaald wordt. Stel dus mijn beste klimmers / AK mannen op. Dat leidde in etappe 4 tot een topscore.
Hoop vooral op strijd. In deze fase denk ik dat er kans is om Ineos in de problemen te brengen.

vevie

'@aanklampen: ik hoop niet voor je, maar denk dat je je money inzake Sivakov al kwijt bent. Ineos zijnde zal hij Bernal moeten bijstaan. Ik zie Bernal zelf nog niet aanvallen met Sivakov als vooruitgeschoven pion. Tejada zou op zich wel in de vlucht kunnen zitten.

1 2 ... 195 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.