'@treenert, ik heb cosnefroy, verwacht hem ook vandaag, maar niet per se in de top20. Met deze voorsprong moet je er natuurlijk rekening mee gaan houden dat ie wellicht voor het peloton eindigd, maar eerlijk gezegd lijkt het me nog logischer als ie er voor de 2e top al vanaf rammelt:) jammer dat ie voor die domme trui gaat, ipv etappes die hem goed liggen
Wie is jullie grootste tegenvaller tot nu toe? Ik baal enorm van Viviani, die nog helemaal niets heeft laten zien. Daarnaast heeft Martinez mijn verwachtingen nog niet waargemaakt en tot dusver had je dan beter voor G. Martin kunnen gaan.
Daarentegen ben ik zeer content met Van Aert, die ik toch mee heb genomen en als "superknecht" twee etappes wint.
Door de keuze voor Viviani mis ik waarschijnlijk een renner in het hooggebergte.
88 punten van Nizzolo voor 3mln valt ook niet mee. Al. Is dat nog wel net iets meer dan Ewan, 83, voor 4,5mln. Maar goed die gaat nog wel vier keer kunnen scoren.
Die 40 punten van Pinot, is ook nog niet wat ik er van verwacht had. Hij valt wel vaak uit, maar meestal nadat hij al een sloot punten heeft binnengeharkt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.