Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 197 ... 289 290
Zadelpen

Vanaf vandaag moet ik echt gaan stijgen. Bewust voor een hele zware ak equipe gekozen, en geen aanvallers. Heb wel Benoot nog, maar dat is meer bankvulling vooralsnog.

Geen enkele keuzestress, dat is ook mooi meegenomen.

RemmertW

'@aanklampen

Ik ben met je meegegaan voor Tejada @300, helaas niet mee.
Ook een paar euro op Peters 280 en Hermans 90.
Dus toch dank voor de tip waardoor ik ben gaan kijken
Ben alleen bang dat het voor de rus zal zijn.

Aanklampen

ABANDON Nizzolo.. die was gisteren dus niet goed

Ajvenema

'@treenert, ik heb cosnefroy, verwacht hem ook vandaag, maar niet per se in de top20. Met deze voorsprong moet je er natuurlijk rekening mee gaan houden dat ie wellicht voor het peloton eindigd, maar eerlijk gezegd lijkt het me nog logischer als ie er voor de 2e top al vanaf rammelt:) jammer dat ie voor die domme trui gaat, ipv etappes die hem goed liggen

Aanklampen

Remmert, we gaan het zien. Hermans lijkt me wel top 3.. denk dat Ilnur het beste is...

Jofferde

Iemand gezien of gehoord waarom Nizzolo heeft opgegeven?

SurPlace

ook best zuur geld die nizzolo

Sjas Patatje

Wie is jullie grootste tegenvaller tot nu toe? Ik baal enorm van Viviani, die nog helemaal niets heeft laten zien. Daarnaast heeft Martinez mijn verwachtingen nog niet waargemaakt en tot dusver had je dan beter voor G. Martin kunnen gaan.

Daarentegen ben ik zeer content met Van Aert, die ik toch mee heb genomen en als "superknecht" twee etappes wint.

Door de keuze voor Viviani mis ik waarschijnlijk een renner in het hooggebergte.

SurPlace

Voor mij Sivakov, maar dat zal voor veel mensen zo zijn

Trentin valt ook nog niet mee....

Valvuillerdemoz

88 punten van Nizzolo voor 3mln valt ook niet mee. Al. Is dat nog wel net iets meer dan Ewan, 83, voor 4,5mln. Maar goed die gaat nog wel vier keer kunnen scoren.

Die 40 punten van Pinot, is ook nog niet wat ik er van verwacht had. Hij valt wel vaak uit, maar meestal nadat hij al een sloot punten heeft binnengeharkt.

Laatst gewijzigd
SurPlace

Daar gaan we weer met pinot, toch weer er ingetrapt

ditisdavid

De gifbeker moet leeg voor mijn team deze Tour...

Platje

Pinot.. de man waarover je veel twijfels had voorafgaand aan de tour maar voor die prijs niet kon laten liggen (vond ik)..

Valvuillerdemoz

'@Platje: als je vooraf al twijfels hebt vindt ik 4mln nogal een hoge prijs hoor!

Rob94

Ah, ik sta ook weer een op een plek voor een bekertje. Nizzolo weg en Pinot zal ook wel afstappen. Laat die vrije val maar beginnen

Valvuillerdemoz

'@Rob94: De meeste mensen heben ook Nizzolo en Pinot, dus een vrije val gaat nog wel meevallen denk ik hoor!.

nasibal

Tejay "Richie" Pinot.

Valvuillerdemoz

Ook Calmejane doet het kalmpjes an!

DKrikk

Letour.fr:
Giacomo Nizzolo abandoned because of a knee injury. Last year, he also quit the Tour de France in this area, on stage 12 from Toulouse to Bagnères-de-Bigorre.

Ajvenema

Tsja, dit krijg je in een tour met zoveel onzekerheid. Dan had ik achteraf beter lopez of boekie kunnen pakken, maar dat is ook geen garantie voor punten. Helaas!

Valvuillerdemoz

Oei en Sagan nu al in zijn eentje op meer dan twee minuten achter alle anderen?! Dat ziet er ook niet best uit.

Laatst gewijzigd
DvH6

De functie van scorito om alle groepen met renners te zien is leuk, maar alleen voor tijdsverschillen en niet voor samenstellingen. Bol zit ook niet meer bij de gele trui ;)

nasibal

Pinot komt niet meer terug denk ik.

danusz1986

Martinez eraf.. Pinot, Nizzolo, Martinez miskopen.

Threeohthree

En Dumoulin op kop..

1 2 ... 197 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.