Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 199 ... 289 290
RemmertW

Helaas maar 2 euro ingezet op Nans (was natuurlijk een wilde gok, al kan ik mij nog een mooie vuelta of giro overwinning uit de vlucht herinneren), maar toch een heel mooi zakcentje;)

Westland95

Pogacar kopman was een beetje de redding, nog wel top 1000. Dumou en Pinot drama natuurlijk. Hopelijk gaat Pinot nu in de aanval. Viviani weer sterk. Die pakt nog 4 etappes.

Sjas Patatje

Het klassement krijgt eindelijk vorm! Een aantal zaken zijn al wel duidelijk geworden. Geen enkel team heeft twee renners voor de Tour zege!

Dumoulin zakte vandaag enigszins door het ijs, helaas... Ik ben benieuwd wat nu zijn rol gaat zijn voor de komende etappes. Carapaz staat in de buurt van Tom, maar lijkt niet meer dan een luxe knecht te zijn. Alhoewel... Niet te vroeg juichen.

Goed om te zien dat "mijn" Landa en MAL netjes presteren tot op heden. Buchmann wilde ik er graag bij hebben, maar hij had het ook zwaar vandaag.

FDJ is in mijn ogen erg stom geweest om zich alleen op Pinot te richten voor het klassement. Gaudu kan ook een prima AK rijden, maar alle renners komen nu op ruim 25min. binnen.

Martin verbaast mij echt tot nu toe! Reed natuurlijk al vaker een goed/degelijk klassement en toonde zijn vorm onlangs al, maar hij laat zich nu ook echt zien en trekt ten aanval waar mogelijk. En daarnaast is Uran toch ook ineens weer sterk, in de schaduw van de andere toppers. En Bardet niet te vergeten.

hartstikkebedankt

Moeilijk dit, morgen misschien Greg maar weer van stal halen zo voor de rustdag

Jofferde

Zijn er mensen (die net als ik) overwegen om de AK mannen morgen op de bank te zetten en liever renners op te stellen met zekere punten (Sagan, Bennett etc.) aangevuld met vluchters

S. Dauert

En Parijs was nog ver.

Aanklampen

Ik weet wel wat ik morgen doe.. Zekere punten opstellen...

user26790

Ik heb het vermoeden dat Roglic uit strategisch oogpunt niet achter zijn landgenoot Progacar aanging. Het was niet per se noodzakelijk. Aan zijn gezicht was niet af te lezen dat hij het niet kon. Zijn tank was nog niet leeg. Kennelijk heeft hij het onder controle. Laat anderen dat maar opknappen moet hij gedacht hebben. TjV zal een andere taktiek moeten volgen.
Vandaag gezakt naar 89,7%
Nizzolo en de zieke Pinot kunnen we ook vergeten. De vraag is of Sivakov, Kämna, Hiquita en Martinze nog verbeteren.

Ludi

Nizzolo, ewan, sivakov, bennett, pinot, dumo, martinez, kamna... pff

vevie

Ik ga voor de zekere punten en aanvallers. Het wordt morgen weer voor de vluchters. Michelton kan het niet controleren en de andere ploegen hebben er geen baat bij om het terug te halen. Roglic wil het geel niet en de rest lijkt me ook niet hun team te willen opofferen om er door Roglic en Pogacar afgereden te worden naar de meet.

Jori

Kj, ga je ook nog de rest van mijn selectie opnoemen of hoe zit dat? :p

Ludi

Tsja...

Morgen wordt echt zon dag waarbij je verschil kan maken. Als je goed kiest/gokt. 80-90% van de dagopstellingsplekken en kopmanplekken kan je dagen/weken van te vore invullen, maar morgen is de eerste dag die ik niet echt kon invullen voorafgaande aan de tour. Ben benieuwd

ebel1999

Wat denken jullie van van Avermaet morgen? De vorige berg etappe dat die in de aanval was, ging hem ook vrij goed af. Wil hem nou ook niet uitsluiten en betwijfel echt of een Pinot, dumoulin, sivakov of G bennet meer punten gaat halen.

vasnd

Dit zijn toch steile klimmen, shit. Gekke plek voor een tussensprint.

Lowland

Madouas morgen, voor De Gendt.

Klootje Kriekeljon

Geen WvA, vrijwel dagelijks een hele slechte kopmankeuze, Lutsenko niet opgesteld en toch 99.4%. Schiet mij maar lek.

Treenert

De voorspelling van Toretappe van vandaag zat er voor het eerst (behoorlijk) naast:
Favorieten 8e etappe Tour de France 2020
*** Primoz Roglic, Tadej Pogacar, Adam Yates
** Miguel Ángel López, Egan Bernal, Bauke Mollema, Tom Dumoulin
* Julian Alaphilippe, Sergio Higuita, Nairo Quintana, Mikel Landa

En die van morgen gaat naar de vluchters:
Favorieten 9e etappe Tour de France 2020
*** Davide Formolo, Julian Alaphilippe, Alexey Loetsenko
** Nicolas Roche, Jesús Herrada, Rudy Molard, Marc Hirschi
* Primoz Roglic, Tadej Pogacar, Nairo Quintana, Adam Yates

Kan morgen alle kanten op, mooi onvoorspelbaar. Ik neem klungels mee.

S. Dauert

Vandaag is het woord naar mijn idee aan de mannen die nog even in de kijker willen voor de rustdag van maandag. Verwacht een Astana, Sunweb, eindelijk eens een Bora en zeker weten FDJ. Nu Pinot op achterstand fietst, mogen zijn mannen even hun nationale trots laten zien. Ik denk er dus zelfs aan om Pinot op te stellen voor de teampunten; aangezien bij dat laatste de focus ligt vandaag.

jlmr1990

Trentin? GvA?

Jeffrey81

To Nieve or not to Nieve?

Ik heb hem mee voor dit soort etappes, maar toen moest die vervelende Brit ineens geel krijgen, en dat ook nog willen verdedigen. 😉

Zou Nieve vandaag mogen? Desnoods als vooruitgeschoven pion cq springplank? Wie van jullie geeft me dat zetje om hem al dan niet te verkiezen boven Lopez of Bardet?

De Condor van Echt

Bericht uit de Andes - Rit 9

De score van de condor leek op het oog zuinig (“slechts” 34 pp boven het gemiddelde), maar keurig 1,4% gestegen naar 97,4%. Hij kijkt deels tevreden, maar ook deels bezorgd naar zijn selectie. Zijn Franse broertje Big Bird had veel eerder dan verwacht zijn terugval, Dumoulin heeft duidelijk niet het goede gevoel (mooie analyse van Stef Clement trouwens). Anderzijds doen G Martin en Bardet het prima. Wel balen dat Nizzolo eruit is.

Kortom, geen heel gerust gevoel voor de komende week met een waaierrit, sprinten en twee typische aanvallers/klassiekerritten voor de boeg.

Rit 9 zal voor de vluchters zijn, denkt hij. Gisteren was zwaar, TJV heeft een tik gekregen, MTS zal op dit profiel niet kunnen controleren en het profiel leent zich niet voor ak-mannen. Zekere punten + vluchters dus.
Nu het vluchtersteam van de condor naar 6 is uitgebreid nu DFM op grote achterstand staat, is de keuze reuze. Gewoon maar aflopen dan.... Rolland? Te kort in het ak - met wat voor doel rijdt hij hier trouwens rond?? Klaarblijkelijk geen ambities voor bollen, maar voor ritten is hij ook niet in positie. Vreemd. Alaflip: no brainer - klik. Hirschi? Veel vbs noemen hem, dus klik - enigszins tegen beter weten in. Cosnefroy: zes welhaast zekere punten. Kämna: idem. Dan de andere zekere punten: Bernal (6+2), Roglic (8), Sagan (8), Bardet (4+3). Tot slot nog kiezen tussen G Martin (6) of DFM (wellicht in vlucht, geen idee hoe hij zich voelt). Voorlopig die laatste gedaan (fomo).

zomaareens

Carapaz vandaag

Ajvenema

'@condor: bij martinez krijg ik alweer flashbacks naar vuelta 2019, toen vertikte ie het ook al om aan te vallen. Nadeel aan dit soort jongens is dat er weimig goeie info te vinden is. Op een bepaald moment zouden die dauphine-benen wel weer boven moeten komen zou je denken...

Jori

vooral dat Martinez zelf ook een slaapkopje is :p
Nielson Powless, rider
“No regrets at all today, I gave it my very best out there. I think I was still feeling the breakaway from two days ago, and yesterday certainly wasn’t a day to recover in the crosswinds. We had a few different guys we were planning on getting into the breakaway with today and we were hoping it was going to be Dani [Martínez] or Hugh [Carthy] but I was the one that made it into the break because I was one of the first ones who rolled and I thought, ‘Ok, I can give it a go, I feel ok.’ I still felt pretty good in the beginning, but once we hit the climbs I was just lacking that top end to follow the guys when they’d make big accelerations. All I could do was ride steady, so I have no regrets from today.

“Getting into the break today wasn’t difficult"

Laatst gewijzigd
En nu dan

Twijfel tussen Naessen of Benooit ipv Pinot. GvA zeker in mijn team vandaag.

1 2 ... 199 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.