Precies hetzelfde, ook Pedersen niet opgesteld. Zo zonde. Vervelend dat ze om en om sprinten bij Trek. Maar goed, dit zijn toch eigenlijk van die dingetjes waar je gewoon lef moet tonen en eigenlijk toch Pedersen erin moet klikken.
Inderdaad. Even een heads up: Morgen zal het waarschijnlijk voor Theuns zijn. Toch zal Stuyven wederom schijt hebben en 10e worden.
@Daan,
Ik maakte mij ook wat zorgen hoor, toen ik dat zo zag. Aan de andere kant, álle sprinters zaten nog ver naar achteren toen.
Maar Venturini scoort meer punten dan Trentin dankzij jouw mooie Cosnefroy, bedankt Nasi ;)
EDIT: excuus, Hofstetter heeft zich nog er tussen gedrukt. Zo'n snelle man hou je natuurlijk ook niet als Venturini zijnde
Wel natuurlijk 1 puntje meer dan Alaphilippe, hoe gaat Nasibal dat ooit nog goed maken tov mijn team? :p
Heeft Viviani zijn sprinters benen weer gevonden tijdens de rustdag? Het begint weer ergens op te lijken, hopelijk zet hij die stijgende lijn voort.
Volledige top 4 vandaag, plus Coquard en Venturini. En wat puntjes met Roglic en WVA. Coquard en Venturini blijken waardevolle sprinters te zijn uit het b-segment. 296 punten, broodnodig na een paar mindere dagen.
66%. Meer mensen met zo'n lage score? Ik zie vaak alleen de posts met 90>%.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.