Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 206 ... 289 290
Ludi

De rustdagteksten en de na analyse is, buiten het voorwerk, mogelijk het vermakelijkst van dit topic.

OT
G. Martin is mogelijk wel de slechtste teamtijdrijder van alle AK mannen.

vasnd

'@aanklampen Eurosport noemde de naam, en ik nam dat blind over. Foei. Wint ie nog het tussensprintje ook.

Sjonge Jonge

Coquard zal vanwege blessure niet mee sprinten

ditisdavid

De sprinters eindigen zowat op prijsvolgorde :p

Greipel en Ala op de bank helaas.

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik klaag niet met Alaphilippe. Venturini houdt de olympische gedachte ook hoog.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Nummer 1,2,3,7 en 10. En Bennett captain. Alleen jammer van Pedersen. Die had ik niet opgesteld.

vevie

Nummer 1,2,3,7 en 10. En Bennett captain. Alleen jammer van Pedersen. Die had ik niet opgesteld.

Precies hetzelfde, ook Pedersen niet opgesteld. Zo zonde. Vervelend dat ze om en om sprinten bij Trek. Maar goed, dit zijn toch eigenlijk van die dingetjes waar je gewoon lef moet tonen en eigenlijk toch Pedersen erin moet klikken.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Hoezo? Ze zaten van Trek gewoon lekker alle 3 bjj de top20. Service naar de Scorito - spelers πŸ‘πŸ»πŸ˜

danusz1986

Klopt ik ging voor de teampunten van Bernal, Roglic, Alaphillipe en WVA.

vevie

Ja, ik heb hetzelfde gedaan, helaas. Die 32 punten van Pedersen waren anders zeker welkom geweest.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Mads Pedersen had ik toch echt niet meer verwacht vandaag. Zat met nog 3km te gaan nog helemaal achter aan het peloton. Toch blij dat ik hem heb opgesteld. Morgen maar weer zelfde selectie als vandaag. Top 100 komt steeds dichterbij (142 nu)

Poeksel

Het was toch vrij duidelijk gecommuniceerd dat Pedersen zou gaan sprinten vandaag? En daarnaast ook logisch dat het zijn beurt was.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@poeksel Ja maar ik weet of jij de beelden gezien hebt. Maar het leek er toch echt op dat Pedersen bij Porte bleef aangezien hij de laatste 15km met hem in het laatste wiel zat.

nasibal

Het was toch vrij duidelijk gecommuniceerd dat Pedersen zou gaan sprinten vandaag? En daarnaast ook logisch dat het zijn beurt was.

Inderdaad. Even een heads up: Morgen zal het waarschijnlijk voor Theuns zijn. Toch zal Stuyven wederom schijt hebben en 10e worden.

@Daan,

Ik maakte mij ook wat zorgen hoor, toen ik dat zo zag. Aan de andere kant, Γ‘lle sprinters zaten nog ver naar achteren toen.

Laatst gewijzigd
AllezPinot

Sunweb en Bol moeten maar weer even terug naar de tekentafel. De trein ziet er indrukwekkend uit maar 8e valt wel erg tegen zeg. Gelukkig kon Pedersen zich nog naar voren werken

arjenzvob

Met 267 punten iets gezakt. Met Bennett de juiste kopman. Trentin doet het niet best in de sprints, jammer! Tussensprints dan weer wel, maar ja...

nasibal

Kop op Arjen, Trentin rijdt wel mooi Venturini naar huis vandaag :)

Jori

Maar Venturini scoort meer punten dan Trentin dankzij jouw mooie Cosnefroy, bedankt Nasi ;)
EDIT: excuus, Hofstetter heeft zich nog er tussen gedrukt. Zo'n snelle man hou je natuurlijk ook niet als Venturini zijnde
Wel natuurlijk 1 puntje meer dan Alaphilippe, hoe gaat Nasibal dat ooit nog goed maken tov mijn team? :p

Laatst gewijzigd
nasibal

Haha waarvoor bedankt precies?
Dat ik Trentin uit je kop gepraat heb? Jij bedankt dat je Venturini mee hebt :)

Jeffrey81

Goed, een echte topklassering zit er niet meer in, maar ik sta wΓ©l mooi gewoon op precies 2222 punten! :)

Ludi

Venturini, pareltje, nu al 96 punten plezier aan gehad. Zei 7x20 te verwachten. Nu 4x opgesteld. Boven verwachting goed dus. Puik! ;)

nasibal

Nu breng je me toch aan het twijfelen KJ, had ik dan tΓ³ch niet voor hetzelfde geld Mezgec moeten kiezen? ;)

Jeffrey81

Mezgec staat voor mij op 102 punten in ieder geval. En dan heb ik nog wat teampunten via Yates laten schieten omdat ik anderen wilde opstellen.

Sjonge Jonge

Mezgec tot nu toe 102 punten, veel betere keuze dus

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

Heeft Viviani zijn sprinters benen weer gevonden tijdens de rustdag? Het begint weer ergens op te lijken, hopelijk zet hij die stijgende lijn voort.

Volledige top 4 vandaag, plus Coquard en Venturini. En wat puntjes met Roglic en WVA. Coquard en Venturini blijken waardevolle sprinters te zijn uit het b-segment. 296 punten, broodnodig na een paar mindere dagen.

66%. Meer mensen met zo'n lage score? Ik zie vaak alleen de posts met 90>%.

1 2 ... 206 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.