Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 209 ... 289 290
nasibal

@Nasibal: Vreesde ik wel voor, maar logischer is dat Theuns zegt: deze is voor mij. Ook gezien bijv. morgen Pedersen en/of Stuyven weer beter ligt

Obv het smsgesprek dat je linkt zou het me niets verbazen als Pedersen vandaag de boel 'recht wil zetten' voor Stuyven of Theuns. Dat morgen weer een uitstekende pedersen/stuyven dag is ben ik het ook helemaal mee eens.

Tactiek TJV is gewoon iets waar ik veel gaten in zie zitten en waarschijnlijk de concurrenten ook wel.
Daar schuilt ook wel een scoritogevaar: Teveel gaan denken hoe jij iets zou doen als je ploegleider was, in plaats van je te proberen te verplaatsen hoe de huidige ploegleider van dienst iets aan zou vangen.

Laatst gewijzigd
leonstar

'@ jasperdewaal en westland 95

Wat fijn dat jullie t allemaal zo goed weten!

Ik sta 99,5% en jullie?

En mij zou t niet verbazen dat dat licht oplopende stukje van kleine invloed is op de sprint.

Maar aangezien de genen die reageerden er nogal lacherig om doen dan moet ik daaruit opmaken dat dat niet zo is.

Bedankt voor de tip maar t kan wat minder kleinerend.

Succes nog👍

vasnd

'@jori zo denk ik er ook over. Als Ineos komende twee weken wat uit de hoge hoed weet te toveren dan is de voorsprong nog klein genoeg om voor winst te gaan. Eenmaal in het geel is Bernal taai genoeg om het niet meer weg te geven. Puur op 1 vs 1 zie ik Tourwinst voor Bernal nu niet gebeuren, en ik ben benieuwd welke koers ze gaan varen. Als ze alles op die ene etappe met Madeleine en La Loze gaan gooien dan nemen ze mijns inziens te veel risico en gaat het niet lukken als Roglic/TJV geen slechte dag heeft. Als damage control voldoende is dan breekt zo'n renner niet hard genoeg dat je meteen minuten pakt. Ben er wel bang voor, zo doen ze het meestal wel.

Laatst gewijzigd
Jori

'@Nasibal: Klopt, al zou oorspronkelijk al de etappe voor hem zijn en zei hij zelfs in zijn blog dat als hij een resultaat reed, hij de dag erna voor de zege wou gaan. De SMS lijkt idd aan te geven dat hij nog wel wat wilt rechtzetten.

En zit idd zelf iets teveel op de stoel van de ploegleider. Krijg soms ook het gevoel dat wij er meer tijd insteken dan zij.
Ook over Trek, toen ze de waaiers misten. Pedersen vertelde erover dat er geen echt plan was dan Stuyven volgen, die heeft een neusje voor dit soort dingen. Vervolgens zit Stuyven dus in zijn uppie voorin en mist de rest allemaal de waaier. Dat is toch eigenlijk ook te gek voor woorden? Van natuurlijk zowel de renners, als Stuyven, als Porte, als Mollema, als ploegleiding?

Coquard zegt zelf trouwens twijfelachtig te zijn voor vandaag (maar zei gisteren ook niet mee te sprinten na de val), Reza gelooft daarentegen wel in zijn kopman. Ook interessant, in dit blog proberen ze nog een reactie van Mads Pedersen te krijgen voor de race over wie er gaat sprinten. Al zegt dat natuurlijk niet zoveel bij trek dus :p
https://sport.tv2.dk/2020-09-09-faa-seneste-nyt-fra-tour-de-france

danusz1986

En wat zeggen ze daar?

nasibal

'@Jori

Hmm interessant. Mijn alternatief voor Pedersen is Dumoulin met zekere 8 + mogelijke (kleine kans) 10. Inmiddels sta ik nog maar een handvol plekken van 'pagina 1' verwijderd, dus inmiddels wel op het punt dat dit soort keuzes beginnen te kriebelen. Misschien gooi ik het nog wel een keer gewoon op Pedersen, fuck it.

Dat is toch eigenlijk ook te gek voor woorden? Van natuurlijk zowel de renners, als Stuyven, als Porte, als Mollema, als ploegleiding?

Lijkt me inderdaad een fout van renners die afspraken niet nakomen. De afspraken zelf lijken me vrij solide, dus de fout van de ploegleiding zie ik niet zo. Wat hadden die moeten doen? Fiets van het dak trekken en eigenhandig Porte weer even naar het wiel van Stuyven rijden?

Coquard zegt zelf trouwens twijfelachtig te zijn voor vandaag (maar zei gisteren ook niet mee te sprinten na de val), Reza gelooft daarentegen wel in zijn kopman

Coquard moet z'n muil houwe. Begint langzaam een beetje op Pinot te lijken.

En wat zeggen ze daar?

knäckebröd!

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@Leonstar Ik weet niet waar je naar refereert. Maar het laatste wat ik ben is kleinerend. Dus verklaar je nader zodat ik waarschijnlijk een misvatting kan rechtzetten.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ahh dan nemen we hem mee) thanks

zeewolde

Ze gaan voor Pedersen vandaag:
at 13:11
Trek drives for Mads Pedersen
TV 2 SPORT has spoken with Trek Segafredo's Danish sports director, Kim Andersen, who says that they are driving for Mads Pedersen in today's final.

nasibal

'@Zeewolde

Alle 10.000 stille meelezers zijn je weer eeuwig dankbaar :)

mart1202

wat denken jullie bij van aert? Opstellen of voor alaphillipe gaan (punten bennet)

Platje

Twijfel je daar echt over Mart?

mart1202

Ja, ik denk namelijk dat van Aert niet gaat sprinten. Ben ook bang voor de fomo

Primavoormij

Zou voor Alaphilippe gaan, van Aert gaat niet sprinten en Alaphilippe rijdt soms zelf ook nog wel eens de top 20 in.

hartstikkebedankt

Tussensprint ligt na een heuveltje, zou Sagan nog proberen Bennett pijn te doen?

Jori

Zakarin doet iig Lutsenko al pijn, en dat zonder heuveltje :p

Westland95

'@leonstar Kleinerend nog wel..
93.1% trouwens.. zit nog niet mee dit jaar. Verlies zo aardig wat punten voor de index.

Jori

Stuyven pakt Pedersen terug: Ik ga gewoon in de vroege vlucht :p
EDIT: Declercq heeft duidelijk pedersen in zijn tourpooltje, die haalt Stuyven toch terug voor lead-out Pedersen.

Laatst gewijzigd
Sloddies

Voorlopig de laatste dag voor de sprinters, dus zal er gesprint gaan worden. DQS wil nog wat meer afstand nemen op Sagan voor groen, dus die laten geen groep wegrijden vandaag. Benieuwd of WvA gaat sprinten; met die oplopende strook moet hij zich goed kunnen plaatsen.In ieder geval zal hij 8 punten scoren, dus staat hij in de basis.

Bennett (c) Ewan, Sagan, Mezgec,Venturini, Pedersen (volgens de Denen zijn beurt), Van Aert, Bernal (14 pnt) en Flip (6 pnt). Hoop dat het herstel doorzet. Zit weer bijna op 95% na enige opstellingsmissers.

hartstikkebedankt

Ik kijk eigenlijk ook alvast uit naar (het gepuzzel voor) de Giro! Wordt heel anders dan normaal, een stuk of 6 grote namen voor het AK maar daarna toch veel vraagtekens. Een superrare en gevaarlijke eerste rit namelijk een korte ITT waarvan een aantal kilometers in een zeer steile afdaling (gelukkig doet Zakarin niet mee, maar hopelijk gaat het goed voor iedereen). Op dag 2 en 3 al een finish om de benen even goed te testen. Stelvio, Agnello, 3 ITT's in totaal etc.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@hartstikkebedankt ben daar stiekem ook al mee begonnen. Heb al een fictief team samengesteld van 20 man maar volgens mij zit ik 10-15 miljoen boven budget...

Ludi

Het aantal pelotonsprints in de giro voorspellen wordt ook weer een dingetje, veel hele typische etappes

arjenzvob

Wowww het gaat al over de Giro haha! Bizarre tijden dat het elkaar zo overlapt he?

Ajvenema

Wat me echt leuk lijkt aan de giro, is dat er dan idd een stuk of 6 'zekerheidjes' voor het AK zijn, en dat je daaromheen dan echt beloond kunt gaan worden als je die nummer 6-10 er bij gaat vinden:) Voor de sprints ben ik benieuwd of Bora echt met Acky en Sagan gaat, dat zou betekenen dat je die 2 eigenlijk al niet kunt gaan meenemen voor 4-5 miljoen...

Poeksel

Het is waarschijnlijk te vroeg voor een discussie of Kelderman gaat uitrijden he? ;)

1 2 ... 209 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.