Volgensmij ben ik ook echt 1 van de weinige die Schachmann 1.5 mil heb. Had voor die prijs idd Venturini kunnen hebben. Maar gokte het op Schachmann die wel gehavend was . Maja zit bij Sagan in team dus dacht krijg sws team punten groene trui vanwege Sagan. Maar Bennett draagt nu Groene trui had ik niet verwacht eerlijk gezegd:p. Maar oké morgen kan ik Schachmann opstellen en hopen dat ie hoog eindigt:p
'@Kj
Venturini staat dan wel op 156 punten, maar daar zit ook een aanzienlijk deel ploeggenootpunten bij voor de bergtrui van Cosnefroy en de etappewinst van Peters. En in veel van die etappes heb je Venturini (neem ik aan) niet geselecteerd. Dus nee, (nog) geen musthave. Desalnietemin doet hij het prima voor die prijs.
Hetzelfde geldt een beetje voor Mezgec, maar dan met ploeggenootpunten voor Yates.
Ik was vooral nasibal aan het stangen met venturini haha
Had ook met WvA gekund, maar venturini is vandaag wat leuker ;)
Denk dat venturini en mezgec vooral goed zijn als vervangers van ewan en nizzolo wanneer je goede investering hebt gedaan op ak mannen daarmee overigens. Aangezien ik ewan en nizzolo toch ook heb is dit in mijn geval vooral nogal te veel geweest. Maarja, klaag er nog niet over voor nu.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.