Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 210 ... 289 290
ditisdavid

Je weet dat het een saaie etappe is als het over de volgende grote ronde gaat :)

Primavoormij

Blijkbaar opent er morgen ook nog een Klassiekerspel. Zijn er mensen die daar aan mee gaan doen? Voor mij is het wel even genoeg zo met de Tour en de Giro.

vasnd

'@primavoormij alles voor de index!

Pietje Precies

Was een mooi parcours vandaag in de Tirreno!

Ajvenema

'@primavoormij: Het klassiekerspel wordt een prettige overbrugging voordat de giro opengaat. Ook lekker voor als de tour definitief geen bekertje meer wordt, om mezelf weer wat meer empowered te voelen:)

Ludi

Ben vooral benieuwd naar de prijzen daarzo nu de verdeling heel anders is

Pietje Precies

Qua Scorito is het trouwens jammer dat Trek deze ronde continu verklapt wiens beurt het is. In het verleden was dat enkel beredeneerd gissen.

Daan Brakenhoff

7 man uit de top 8 vandaag + Ewan kopman en Roglic+Bernal. Wat een superdag!

ditisdavid

Sagan zal teruggezet worden neem ik aan, bescheiden score voor mij dan.

En Naesen op de bank gelaten voor Greipel, fantastisch.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Venturini zat er lekker bij heej!

nasibal

Cees Bol en Venturini stiekem van shirtje gewisseld in de finale denk ik?

Laatst gewijzigd
Ludi

Venturini parel -> must have? ;)

Jeffrey81

Mag toch hopen dat het nu eindelijk klaar is met die WvA. Veels te gevaarlijk dat sprinten! 😉

Had ik toch maar toegegeven aan de FOMO... 😥

Punchen of verzuipen

Ik mag in ieder geval concluderen dat WvA na lang twijfelen niet meenemen een grote fout is gebleken. Ik bungel al de hele ronde rond de 97% en krijg steeds een terugslagje als het weer WvA-time is :-P

nasibal

Ceessie Que non

hartstikkebedankt

Blij dat de kansen voor Ewan verder beperkt zijn, 6 van mijn sprinters bij de top-8 vandaag, desalniettemin lukt het maar net te consolideren

Beste lijkt er wel af bij de Bolle idd

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Morgen wel een moeilijke dag denk ik. Flip kopman en een hoop zekere punten meenemen maar denk ik

Ludi

Ewan gaat door tot parijs zegt ie, top!

TheStrikers

Volgensmij ben ik ook echt 1 van de weinige die Schachmann 1.5 mil heb. Had voor die prijs idd Venturini kunnen hebben. Maar gokte het op Schachmann die wel gehavend was . Maja zit bij Sagan in team dus dacht krijg sws team punten groene trui vanwege Sagan. Maar Bennett draagt nu Groene trui had ik niet verwacht eerlijk gezegd:p. Maar oké morgen kan ik Schachmann opstellen en hopen dat ie hoog eindigt:p

arjenzvob

Sagan terug gezet volgens PCS:

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2020/stage-11

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Op de herhaling lijkt Sagan echt die paal te ontwijken

Jasperdewaal11

Karig dagje zo met Nizzolo al naar huis, WvA niet in je team en Bol die 19e word :s

Kalarie

'@Kj

Venturini staat dan wel op 156 punten, maar daar zit ook een aanzienlijk deel ploeggenootpunten bij voor de bergtrui van Cosnefroy en de etappewinst van Peters. En in veel van die etappes heb je Venturini (neem ik aan) niet geselecteerd. Dus nee, (nog) geen musthave. Desalnietemin doet hij het prima voor die prijs.

Hetzelfde geldt een beetje voor Mezgec, maar dan met ploeggenootpunten voor Yates.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik was vooral nasibal aan het stangen met venturini haha

Had ook met WvA gekund, maar venturini is vandaag wat leuker ;)

Denk dat venturini en mezgec vooral goed zijn als vervangers van ewan en nizzolo wanneer je goede investering hebt gedaan op ak mannen daarmee overigens. Aangezien ik ewan en nizzolo toch ook heb is dit in mijn geval vooral nogal te veel geweest. Maarja, klaag er nog niet over voor nu.

nasibal

Morgen wordt het de dag om al je teleurstellingen op te stellen: Pinot, Trentin, Schachmann, Van Garderen, je ex, Venturini...

Geloof maar dat die gasten zelf ook teleurgesteld zijn en er alles aan gaan doen om morgen mee te zitten.

1 2 ... 210 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.