Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 211 ... 289 290
Sjas Patatje

Lekkere dag met de volledige top 6... Wacht, top 5. Sagan terecht uit de daguitslag gehaald?

Viviani is zijn sprinters benen toch weer verloren vandaag, matige klassering.

We hebben weer een acceptabele klassering: 75%.

Ludi

'@nasibal: I see what you did there

Normaal zou ik zeggen, iedereen en hun moeder in de aanval, maar ga niemands moeder een teleurstelling noemen!

Jori

Eerlijk gezegd vind ik besluit Sagan terug te plaatsen twijfelachtig: Allereerst zo'n duw is er natuurlijk ver over en hoort niet. Maar Sagan passeert Venturini wel met de minieme ruimte daar gelaten, terwijl Van Aert toch lichtjes naar buitenknijpt om het gat daar te dichten. Het feit dat zo'n nadar ook ineens 20 cm naar binnen staat, laat Sagan echter de keuze om à la Jakobsen de hekken in te crashen of toch te duwen en zorgen dat hij eruit komt. Ergo, de duw in die situatie was de correcte keuze. Echter, had Sagan wel in dat gat naast Van Aert in mogen duiken? blijf daar ook geneigd ja te zeggen, gezien hij er eerder ook ze langskon bij Venturini en zo'n nadarhek niet kon vermoeden. Wat me wel vies tegenstond, was dat Sagan niet na afloop bij Van Aert zijn excuses aanbiedt en vertelt dat hij zo'n naar binnenstaand hekje zag opdoemen en wel naar binnen moest duwen. Ook opvallend was dat het wel erg gezwind die duw ging, alsof hij hem al had voorbereid. Al kan je dat laatste natuurlijk niet bewijzen en is dat slechts een gevoel.

Voor de koers is het jammer, nu is de groene strijd verloren en zal Sagan niet meer van die wilde plannen hebben om het terug te veroveren.

Westland95

91%... echt mijn slechtste poule in tijden. Hopelijk morgen wat aanvallers uit mijn team mee.

arjenzvob

Ik zie Sagan nog wel afstappen. Gekrenkt in zijn trots.

Wat grappig dat wielerflits Mohoric als favoriet noemt, al geven ze ook toe dat het natte vinger werk is. Ik heb hem meegenomen voor etappes als morgen. Zal het dan toch?
Kopman maken wordt wat te veel van het goede, ik twijfel tussen GvA en Flipje, waarbij Flipje de veilige keuze lijkt.

Rawolf

Werken voor Landa en een etappe winnen gaat lastig samen

arjenzvob

'@Rawolf: klopt, en dat doet hij tot nu toe ook. Maar de kans is aanwezig en ik moet gokken met m'n 92% om naar boven te kunnen kijken.

danusz1986

Vooralsnog een combo tussen klassementsmannen, mensen op achterstand, vluchters en wat truipunten.

Bernal
Pocagar
Roglic
Martinez
Benoot
Naessen
Sagan
Van Aert
Alaphillipe

Op de bank maar nog in overweging

Pinot, Mal, Martin

brambo

Morgen twijfel tussen kopman Alaphilippe of Impey?

Milanjacks

Alle sprinters die ik niet heb lijken in topvorm te zijn(Mezgec,Pedersen en Venturini) en alle sprinters die ik wel heb(Trentin,Nizollo en Stuyven) laten het afweten. Enige die constant presteren uit mijn sprintersequippe zijn Bennett en Coquard. Vandaag weer 5,6% gezakt naar 75%.

Jofferde

Morgen een erg onzekere etappe.
Mag ik vragen of jullie: Martinez, Barguil, Pinot zouden opstellen?

Nul verstand

Geen van allen. Je moet voor morgen toch wel een sprintje hebben.

Ludi

Mwah, Barguil sluit ik niet uit, tenzij Quintana een schone luier moet ofzo

Il Partigiano

Wat denken jullie van Mezgec en Cosnefroy morgen? Mez zou de klimmetjes moeten kunnen overleven en een sprint heuvelop ligt hem wel. Cos gaat mogelijk mee in de aanval om de bergtrui te verdedigen en kan ook prima deze finish aan. Dilemma om een risico’tje te nemen of toch de zekere punten en mogelijk goede klassering van de AK mannen te pakken.

marconeuvel

Morgen twijfel tussen zekere punten, sprinters met inhoud (Van Aert, Mezgec), klassementsrenners, tegenvallende klassementsrenners (Martinez) en aanvallers. Eigenlijk tussen alles dus.

Op dit moment heb ik Martinez, Rolland, Van Aert en Bernal ernaast staan, maar ik ben nog verre van zeker

De Kamikaas

Team voor morgen:

Bernal
Roglic
Van Aert
Van Avermaet
Trentin
Flip
Hirschi
Sagan

Twijfel tussen Cosnefroy, Stuyven en Mezgec voor het laatste plekje...

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Team voor morgen

Bernal
Roglic
Dumoulin
Alaphillipe
Stuyven
Trentin
Benoot
Sagan
GVA

Morgen is toch wel een etappe die mijn equipe moet liggen. Hopelijk dat we wat kunnen stijgen.

danusz1986

Ik twijfel nog tussen Coquard, Mezgec of Martinez.

Jofferde

Ik lees dus op Twitter dat men morgen vertrouwen heeft in de kansen van Cees Bol...

Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren

marconeuvel

Cees Bol lijkt me inderdaad totaal kansloos. Ik verwacht een grote kopgroep die vooruit blijft, maar aan de andere kant.. Er lijkt tot nu toe helemaal niemand interesse te hebben om in de kopgroep te zitten. Morgen zal het toch wel? Ik verwacht wel 15 man vooruit.

Chef83

Laatste plek morgen voor martinez of mezgec ?
Maar zullen ze niet voor impey gaan inplaats van mezgec ?

danusz1986

Ga voor Martinez. Staat ver achter en kan in de ontsnapping zitten.

Platje

Ewan wil weer in Parijs winnen (bron: sporza). Had de hoop dat hij ging afstappen

ditisdavid

Het probleem met Martinez is dat overmorgen een veel betere dag voor hem is. Zowel om in de vlucht te komen als om ervanuit kort te rijden.

Het idee dat mensen in de Tour gaan afstappen om de Giro voor te bereiden heb ik nooit begrepen, de belangen zijn te groot.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

'@ditisdavid wat is het probleem dan met Martinez?

1 2 ... 211 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.