Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 213 ... 289 290
Westland95

Kopgroep met Sagan zou wel kunnen, alleen moet Bennett dan ook meezitten. Tussensprint komt al aardig snel.

user19065

...

Laatst gewijzigd
Jori

Alaphilippe (c) en ook Hirschi (ondanks forse concurrentie uit ploeg van met name SKA maar ook Benoot en Roche) heb ik er op zeker in. Geen GvA, Benoot en Trentin, maar die had ik ook wel durven gokken. Sagan zou ik dan echt opstellen voor die 6 truipunten en mss eventuel zege van bijv Schachmann. Maar Coquard en Venturini hebben bijv maar 2 en 3 truipunten minder. Cosnefroy oogt zeker uitgeblust, maar er zijn puntjes te rapen! Die gaat dus (verwacht ik) meezitten, en dan iets als 10e worden ofzo van zijn vluchtmakkers. Voor de rit klinkt dat zeer interessant. Heb ik overigens ook niet :p

Kopgroep met Sagan kan, dan zit Bennett op het wiel. Maar zelfs dat zal DQS niet echt prefereren. Dan liggen er toch meer punten bij de tussensprint om eventueel in te lopen en bovendien is de kans groter (nog steeds klein) dat Sagan een uitslag rijdt vanuit de vlucht en dus iets punten weer inloopt. Dat gezegd hebbende, als DQS zelf bijv. Asgreen, Bennett en Alaphilippe meeheeft, zullen ze het natuurlijk meer dan prima vinden.

Jasperdewaal11

Wat dacht je van de strijd voor groen ?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Als je GvA mee hebt maar hem vandaag niet opstelt had je m beter niet kunnen kiezen

hartstikkebedankt

De zwaarte van dat bergje is niet te onderschatten inderdaad door het laatste stukje dat er eigenlijk niet meer bijhoort. Het is 2,5 km aan 10%. Dus 2 keer zo lang als de Muur van Hoei en even steil. En ook 1,5 keer zo lang als gisteren dat ding in de Tirreno.

Overigens zie ik misschien wel geen groep wegrijden voor de tussensprint die al na 51 kilometer is.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Rawolf

GVA/Trentin/Stuyven/Benoot en Alaphillipe gaan allemaal op zeker mee. De captain vraag is alleen nog niet beantwoord. Ik heb ergens het gevoel alsof het peloton het Alaphillipe niet echt gunt om in een kopgroep te zitten. Mocht ook niet mee in die etappe die Hirschi bijna won, terwijl die toen al flink op achterstand stond.

Phoenix0000

'@Marcelmerckx

Ik verloor ook 10% in die bewuste etappe. Was meteen mijn kans verkeken top 10 scorito algemeen in te fietsen.
Ging van 97 naar 87%. Inmiddels weer 92% maar met Bachmann, Pinot, Caracas en Higuita niet echt lekker klassementsteam meer.

Toch ga ook ik vandaag weer met een vlucht rekening houden waarvan tenminste 15-20 man voor het peloton uitblijven.Ik neem Roglic, Flip, Stuyven, Trentin, Sagan zeker mee. Daarna wordt het lastiger....

Ik heb de optie om voor Venturini, Coquard en Mezgec te gaan = 7 punten met behoorlijk wat upside potential
Voor Dumoulin, Bennet en v Aert = 24 punten zonder upside potential
Of de betere klimmers Martinez, Pinot en Buchmann = 0 punten maar met meer upside potential dan eerste groepje

En kan natuurlijk spreiden: Coquard, v Aert en Martinez ofzo

Ik ga nog tot 5 voor 12 schuiven...

Westland95

Ik durf het niet echt aan om Flip kopman te maken. Zie hem eerder morgen meeschuiven. Misschien is het ook PTSS van de etappe over de Marie Blanque.

Laatst gewijzigd
Platje

Van Aert gaan we vandaag niet zien toch? Wordt overal wel benoemd maar in welk scenario gaat hij voor de overwinning meedoen? Ik zie het niet gebeuren..

Westland95

Ik stel v Aert op omdat ik weinig smaak heb en omdat het toch nog een aantal klassementspunten zijn.

Ajvenema

Zijn er mensen die Martinez meenemen vandaag? Lijkt me niet de allerbeste rit voor hem, maar beetje fomo. Plus, morgen kunnen ze hem misschien beter als knecht gebruiken.

cautelous_turtle

Voor de echte kenners; Kämna en/of Martinez meenemen vandaag?

Primavoormij

Echte kenner hier: geen idee.

cautelous_turtle

Kan ik weinig mee, dus Ewan maar opgesteld

Ludi

Kan vriezen kan dooien. Niks over te zeggen vandaag imo

Ajvenema

Voor hoeveel punten stel je Ewan op? 4 ofzo? Dan zou ik altijd martinez of kamna erin gooien...

zomaareens

Zou Higuita niet proberen eens wat tijd terug te pakken? Of blijft die de hele tour aanklampen en lossen?

Laatst gewijzigd
04398

Vandaag is echt zo'n etappe waarmee je het verschil kan maken als je nog meedoet voor een top klassement. Lastig te voorspellen wat het vandaag gaat worden en vooral wie het vandaag gaat worden.

Melkboer

Vandaag gaat toch gewoon niks worden voor Sagan... Ik zie hem geen punten scoren (op de 6 punten van de groene trui na). Mensen mee oneens?

nasibal

Vandaag gaat toch gewoon niks worden voor Sagan… Ik zie hem geen punten scoren (op de 6 punten van de groene trui na). Mensen mee oneens?

Vergeet niet dat de Tour van Bora redelijk naar de klote is en het aantal kansen dat ze gaan krijgen om dit recht te zetten met de dag afneemt. Vandaag gaan ze dus zeker niet laten schieten en ik verwacht Bora mannen in de aanval. Dat zou dus zomaar Sagan zelf kunnen zijn. Die puntentrui is denk ik het probleem niet, Bennet zal gewoon lekker op het wiel van Sagan plakken vermoed ik. In ieder geval voor de tussensprint.

Daarnaast moet je in een etappe als vandaag die 6 punten voor die die trui ook niet onderschatten.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Melkboer niet mee oneens maar mocht die er nog aanhangen wat ik rond de 10% reken is het gelijk 40+ punten + eventuele teampunten voor schachmann. Er zijn wat dat betreft niet heel veel betere alternatieven.

Primavoormij

'@Melkboer, ik zie hem niet winnen, maar hij kan best in de vroege vlucht zitten en vanuit daar bijvoorbeeld als 10e binnenkomen. Dan pakt hij toch aardig wat punten.

Melkboer

Ik wil er gewoon 10 inzetten vandaag....
1. Roglic
2. Bernal
3. Trentin
4. Van Aert
5. Flip
6. Benoot
7. Stuyven
8. Kämna
9. Martinez
10. Sagan

Toch om gek van te worden!

Melkboer

Bedankt voor het meedenken. Helaas maakt dit het nog lastiger, hahaha. Klote spel 😜

1 2 ... 213 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.