'@zeewolde graag! Dan zijn we beide blij met 9. Ik klik Sagan er toch in. Kämna of Martinez gaat het slachtoffer worden.
Ik neig naar Kämna omdat Bora met Schachmann en Sagan twee alternatieven heeft. Echter is de vorm van vooral Schachmann gissen.
Daarnaast heeft EF ook een paar snellere mannen dan Martinez die dit aan zouden kunnen: Bettiol, Higuita (laat het peloton hem gaan) en Carthy.
Luxeprobleem!
Zozo, Venturini een sprinter noemen :)
Zelf heb ik juist 'klimmers' Kamna en DFM overbood gegooid. Alhoewel ik die eerste er wel weer graag in wil hebben. Bereid jullie vast voor, er komt nog zo'n kloteetappe aan.
Weet je die rit nog die hij won? ;)
Ik denk echt dat dit teveel gaat zijn voor Coquard, die kan voor een rappe man best aardig een heuvel over, maar is wel net op z'n smoel gegaan. Verder, als er een groepje weg is met Coquard, zullen die hem er zeker af willen hebben voor de meet en dat zal best lukken als er wat betere klimmers meezijn. Leuke rit, denk ik!
'@Jori, das waar, maar verder wel een heel andere rit. Denk dat de AK mannen zich willen sparen voor morgen, of zelfs helemaal tot de Colombier. Neemt niet weg dat er kans is dat Poggie nog een aanval plaatst en bijv plek 10 pakt.
We zullen zien! Heb hem er nu ingezet voor Wouter van Aert...
Ook hier toch Coquard mee, het is een beetje tegenstrijdig maar gisteren zag hij er ook gewoon goed uit. Bij Ag2r is het vandaag aan anderen denk ik dus Venturini wel op de bank.
Alaphilippe (c), GvA, Kämna, Sagan, Coquard
Van Aert, Roglic, Bernal, Pogacar
Bank o.a.: Higuita, DFM, S. Bennett, Venturini
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.