Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 214 ... 289 290
zeewolde

'@melkboer ik kom zelf maar tot 8 dus ik wil er wel eentje lenen vandaag. Doe maar Benoot.

Melkboer

'@zeewolde graag! Dan zijn we beide blij met 9. Ik klik Sagan er toch in. Kämna of Martinez gaat het slachtoffer worden.
Ik neig naar Kämna omdat Bora met Schachmann en Sagan twee alternatieven heeft. Echter is de vorm van vooral Schachmann gissen.
Daarnaast heeft EF ook een paar snellere mannen dan Martinez die dit aan zouden kunnen: Bettiol, Higuita (laat het peloton hem gaan) en Carthy.
Luxeprobleem!

MarvinG

Flip (C)
Bernal
Roglic
Pogacar
Kamna
van Aert
Kragh Andersen
Sagan
Trentin

hartstikkebedankt

Ik ben het meest onzeker om er uit Pogacar, Higuita en DFM nog één te schrappen. De sprinters Coquard en Venturini heb ik al overboord gegooid.

cautelous_turtle

Waarom nemen jullie allemaal Pogacar mee? De klassements mannen gaan zich toch helemaal niet laten zien..

nasibal

De sprinters Coquard en Venturini heb ik al overboord gegooi

Zozo, Venturini een sprinter noemen :)

Zelf heb ik juist 'klimmers' Kamna en DFM overbood gegooid. Alhoewel ik die eerste er wel weer graag in wil hebben. Bereid jullie vast voor, er komt nog zo'n kloteetappe aan.

Waarom nemen jullie allemaal Pogacar mee? De klassements mannen gaan zich toch helemaal niet laten zien..

Weet je die rit nog die hij won? ;)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

God, Higuita zou in theorie ook kunnen natuurlijk, met 6 minuten achterstand... Ik neem aan dat niemand daar op zit te wachten, maar er zijn gekkere dingen gebeurd.

jslk

Ik denk echt dat dit teveel gaat zijn voor Coquard, die kan voor een rappe man best aardig een heuvel over, maar is wel net op z'n smoel gegaan. Verder, als er een groepje weg is met Coquard, zullen die hem er zeker af willen hebben voor de meet en dat zal best lukken als er wat betere klimmers meezijn. Leuke rit, denk ik!

nasibal

Volgens Samuel Dumoulin moet je Coquard juist wel opstellen vandaag. Met zo'n achternaam kan je alleen maar een hele grote zijn natuurlijk.

.. Aan de andere kant zou Coquard inderdaad zomaar Cuckard kunnen worden vandaag.

Ajvenema

'@nasibal, welke rit die Pogacar won? Deze tour? Wat heeft dat met vandaag te maken?

Jasperdewaal11

Het gaat er toch ook niet om dat Coquard wint ? Als hij mee is met een groep van 10 en die krijgen de zege dan word hij toch iig 10e ?

Jori

Gaat Coquard wel mee? of lekker met bijv. CCC, Bora en B&B de vluchtersgroep mennen en op het eind sprinten :p
En hoeveel ontsnappingen hebben we voor we de definitieve hebben?

Jori

Die rit was perfect voor vluchters. En Suc au May is wel verraderlijk, lijkt me dat Pogacar daar wederom weer gaat aanvallen, die jongens kan toch niet stilzitten. Staat er bij mij nog overigens naast, wat dus ook idd een serieus probleem is

Fassa Bortolo

Het kopmanschap gaat laatste minuut werk worden tussen GVA en Flip. GVA maakt meer kans om in de break van de dag te zitten, Flip meer kans om het af te maken

Ajvenema

'@Jori, das waar, maar verder wel een heel andere rit. Denk dat de AK mannen zich willen sparen voor morgen, of zelfs helemaal tot de Colombier. Neemt niet weg dat er kans is dat Poggie nog een aanval plaatst en bijv plek 10 pakt.

We zullen zien! Heb hem er nu ingezet voor Wouter van Aert...

nasibal

@nasibal, welke rit die Pogacar won? Deze tour? Wat heeft dat met vandaag te maken?

Ik doelde vooral op het feit dat er toen ook (mijns inziens terecht overigens) heel hard geroepen werd dat AK mannen er geen rol gingen spelen.

Ajvenema

'@nasibal, dat klopt, en als ze een rol gaan spelen zal Pogacar zeker meedoen.

Kaassoufflé

Coquard maar ingeklikt ipv kamna... door die interview met Dumoulin

Kaassoufflé

Dat* interview

nasibal

Uiteindelijk maar besloten om Coquard het voordeel van de twijfel te geven en S Bennet thuis te laten. 4 zekere puntjes daarmee van tafel geveegd + de kans dat Bennet in de kopgroep zit.

Phoenix0000

Die sprinters hebben tot etappe 19 vrij, dus zullen er wel inkalven vandaag nog en zien waar schip strand.
Nu al spijt dat ik Venturini en Mezger heb gebankt voor Pogacar en Martin. Toch te bang all in te gaan op grote kopgroep.
We gaan het zo zien.

hartstikkebedankt

Ook hier toch Coquard mee, het is een beetje tegenstrijdig maar gisteren zag hij er ook gewoon goed uit. Bij Ag2r is het vandaag aan anderen denk ik dus Venturini wel op de bank.

Alaphilippe (c), GvA, Kämna, Sagan, Coquard
Van Aert, Roglic, Bernal, Pogacar

Bank o.a.: Higuita, DFM, S. Bennett, Venturini

Imbatido

De loterij is begonnen. Zien wat het wordt.

Phoenix0000

Roglic, Pogacar, Martin, Martinez, Sagan, Stuyven, Coquard, Trentin en Flippie als captain.

Higuita, Carapas, Venturini, Mezgec, van Aert, G. Bennet op de bank. S. Bennett ook trouwens.

Laatst gewijzigd
nasibal

Geweldige kopgroep vooralsnog

1 2 ... 214 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.