Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 216 ... 289 290
Ragnar Lolbroek

Van Aert heb ik vandaag niet gebankt. Maar ik sta dan ook niet bovenaan. In rit 7 helaas wel. dan stond ik misschien wel bovenaan. Ik sla me nog dagelijks tegen de kop.

Rawolf

Coquard liet op het Franse NK zien toch wel flink inhoud te hebben.

Mede daarom opgesteld vandaag. Zal niet voor winst zijn maar in de achtergrond naar een 7e plek sprinten? Wie weet.

Ik verwacht dat Alaphilippe er een klap op geeft en dan misschien Higuita en Hirschi mee kunnen. Mogelijk meer, Roglic en Pogacar hebben de explosiviteit ook.

arjenzvob

'@nasibal: je haalt de woorden uit m'n mond haha wat Milanjacks betreft

ivo001

Ik heb van Aert wel gebankt vandaag. Zag meer in de trui punten van bernal.

Julian Alaphilippe (C)
Egan Bernal
Pierre Rolland
Thibaut Pinot
Greg Van Avermaet
Daniel Martínez
Lennard Kämna
Peter Sagan
Sam Bennett

marconeuvel

Ik heb Van Aert ook gebankt. Ik zag eigenlijk geen mogelijkheid voor hem om top 10 of top 15 te rijden, aangezien die plekken allemaal voor de vroege vlucht zouden zijn. Nou, niet dus!

Nu zie ik, met het scenario van vandaag, op die klim van de 2e categorie Flip wel aanvallen, en dan gaan mannen als Roglic, Pogacar en misschien ook Van Aert wel mee. Pogacar heb ik helaas ook op de bank. Iemand als Van Avermaet heb ik dan wel weer opgesteld, maar die gaat niet mee kunnen als de klimmers oorlog gaan maken.

nasibal

@nasibal: je haalt de woorden uit m’n mond haha wat Milanjacks betreft

Het meest verrassende is nog wel dat het volgens mij helemaal niet zo best gaat met z'n pooltje, had dat toch anders verwacht van te voren.

Westland95

Story of mijn poule: Trentin kopman maken omdat ik hem meer kans gaf dan Flip om in de vroege vlucht te zitten, rijdt er geen grote kopgroep met vrijgeleide weg.

hartstikkebedankt

'@ivo puur uit interesse, zag jij dan meer in de 8 groene trui punten van Sam Bennett + de eventuele winst van Alaphilippe in deze onzekere etappe dan Van Aert 8 zekere punten en in een bepaald scenario zelf een resultaat? Of zag je nog een kans op eigen punten voor Sam Bennett?

Laatst gewijzigd
vasnd

Ik ben het zo te zien helemaal kwijt. Zie in mijn vriendenpools ook behoorlijk wat sprinters opgesteld. Mijn inschatting was dat hier 95% zeker een grote groep weg ging rijden met een diverse samenstelling voor de tussensprint en ritoverwinning met daarachter de klassementsploegen die het wel mooi vinden. Schifting op de laatste klimmetjes en de types Alaphilippe, GvA, Trentin, Impey sprinten voor de ritwinst. Is dit zo ondenkbaar? Hoeveel ploegen rijden er wel niet rond die niets te zoeken hebben in de bergen en het zouden moeten hebben van dit soort ritten? En dan gaat er zo'n kansloze vlucht weer vooruit zijn met letterlijk niemand van CCC? Zucht. Terugkerende frustratie.

Laatst gewijzigd
nasibal

Sagan wordt elke dag Peter

hartstikkebedankt

Bennett is er al af in ieder geval

ditisdavid

En Bol zit er langer bij, wie zeiden er ook al weer dat hij niet kan klimmen?

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Toch Coquard eraf

Milanjacks

Zag ik daar nou Coquard lossen? Je zou toch zeggen dat een sprinter het goed gaat doen op zo'n profiel.

Laatst gewijzigd
S. Dauert

Wat later ingeschakeld; vandaag GVA, Ala, Aert, Sagan, Impey, Roglic, Pogacar, Bernal en Higuita opgesteld. Wat puncheurs met als backup de truipunten terwijl ik mezelf eerder had voorgenomen puur AK mannen op te stellen. Toch meegegaan met het sentiment hier en daar, we gaan het zien! Het wordt schijnbaar een interessant laatste uur.

hartstikkebedankt

'@Milan ja klopt, heel goed

echt allemaal figuren die niet in mijn team zitten die er vandaag zin in hebben

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Zal het dan toch Mezgec zijn die vandaag de scorito punten gaat pakken?

BarryE1

'@Nasibal Gekscherend heb ik Milan ook al de contra-indicatie van dit forum genoemd. Ik weet even niet zo snel hoe ik zo mooi kan quoten maar het is wel grappig om de opmerkingen terug te zoeken:

"Milan begint ondertussen ook wel een aardige contra-indicatie te worden. Gisteren iets met Cees Bol en vandaag iets met GvA ;-). Nog voorspellingen voor morgen? :-D"

"@Barry
Als je Ewan of Bennett hebt zou ik hem er misschien maar inklikken."

Dat was aan de vooravond van de Bora-Waaieretappe. We weten allemaal waar Ewan en Bennett toen zaten. Haha.

Yskoud

Pfff, ik ook al mijn sprinters thuis gelaten omdat het 100% zeker was dat de aanvallers het zouden halen. Echt kut dat het nu toch lijkt te gaan om types als Van Aert, Mezgec, Sagan, etc.

Stond op 98%, maar dit zal wel een duikeling worden.

nasibal

'@BarryE1

ja daar heb ik toen ook wel even om moeten grinneken. Blij dat jij de quotes teruggevonden hebt ook daadwerkelijk :)

BarryE1

Maar ere wie ere toekomt, vandaag heeft Milan het in ieder geval goed gezien v.w.b. Coquard

hartstikkebedankt

Dan maar hopen op de 10 teampunten voor winst Pacher!

Jeffrey81

Ach ja, een kapotte klok staat ook twee keer per dag goed...

Milanjacks

'@Barry iedereen die Bennett en Ewan had heeft hem ook gewoon opgesteld in de desbetreffende etappe.

nasibal

'@Jori

Hirschi weer kopman geridderd?

1 2 ... 216 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.