Ik denk dat Jumbo morgen de vlucht laat lopen, Bernal heeft genoeg minuten aan zn broek en Pogacar heeft het team niet dus het plan dat ze hadden heeft gewerkt, de zege is bijna binnen. Krachten sparen, knechten niet oproken en reageren op elke aanval van Pogacar, de enige concurrent. Overmorgen kunnen ze eventueel weer volle bak rijden, de enige echte zware etappe met aankomst bergop
Toch weer een nare puzzel wie ik morgen meeneem! En ik sta nog op 99,6% dus dat willen we vasthouden!
Neem sowieso deze 7 man mee:
- Roglic & Pogacar (redelijk nobrainer)
- Dumoulin (wss bij de favorieten over de finish, teampunten geel)
- G. Martin (die wil de top 10 weer in)
- Chaves (moet toch eens mee zitten :P)
- Martinez (hoeft hopelijk niet bij Uran te blijven),
- Altijdphilippe (zie de eerste 6 letters)
2 plekken over. Twijfel nog over:
- Bernal (geeft ie op, kiest ie een keer de aanval, of wordt ie gewoon saai 23e in de rit?)
- Sagan (misschien teampunten, misschien in de aanval voor het groen)
- Valverde (beetje onzichtbaar deze tour, en hij staat te kort om mee te gaan in de kopgroep.. )
- Van Aert (teampunten geel, misschien 11-20 in de daguitslag)
Ik neig nu naar Roglic Captain, en Sagan en Valverde mee.
Beetje op gevoel...
Dat lijkt me niet zo moeilijk Soef, als hij Valverde heeft in plaats van anderen die Sivakov/Mollema/Higuita hebben gekozen dan ben je niet slechter af. En dan Chaves tja missertje. In combinatie met het juiste sprintteam kun je dan wel op 99,6% staan, want iedereen die nu top-200 staat heeft de rest van die namen zo ongeveer.
Chaves heeft al een tweetal keren geprobeerd om mee te zitten, maar kwam toen net tekort of timede verkeerd. Ik denk dat als je naar zijn vorm kijkt dat hij goed genoeg zou moeten zijn om bij de sterkere paar renners van een eventuele vlucht te horen. Ook bij mij gaat hij morgen zeker mee dus.
Dusdanig veel vertrouwen in een rit voor de vluchters en dusdanig veel vertrouwen in Kämna dat ik het aandurf hem kopman te maken. Heeft etappe 16 aangestipt en is in vorm, die zit samen met Schachmann gewoon weer in de vlucht.
Roglic
Pogacar
Dumoulin
MAL
Kämna (C)
Schachmann
Martinez
Sivakov
Alaphilippe
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.