Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 241 ... 289 290
kevinraar

ik twijfel nog voor mij laatste plekje tussen deze renners

pinot
sivakov
jungels
benett zekere punten
van avermaet

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Hey kevin hoe was de vakantie en hoeveelste sta je

Jungels krijg je ook punten voor he als Bennett de trui houdt

kevinraar

sta op plek 9240
hartstikkebedankt jij zou jungels kiezen?

alexzsci

'@kevinraar

Hangt er natuurlijk een beetje van af wat de rest van je team is, hoeveelste je staat en welk wedstrijdscenario je het waarschijnlijkst acht. Ik wil wel kort aangeven wie mijn voorkeur hebben, maar weet niet hoeveel je daar aan hebt.

Anyway, ik zelf geloof niet meer zo in Pinot en zou die dan ook niet opstellen. Ik weet niet zo goed op welke Bennett je daarnaast doelt... maar mij lijkt Sivakov een begrijpelijke keuze, zeker als je ervan uitgaat dat zijn stijgende lijn zich doortrekt. Van Avermaet is een leuke renner die er vast voor wilt gaan morgen, de vraag is beetje of het te zwaar gaat zijn voor hem of niet, als jij denkt van niet dan zou ik hem meenemen naast Sivakov. Als je denkt dat het wel te zwaar gaat zijn voor Greg dan zou ik voor de zekere punten van (een van de 2) Bennetts gaan!

Poeksel

Check even bij de puntentelling of andere renners uit koers rammen punten oplevert, kevin. Zo ja, dan zou ik Jungels opstellen. Anders niet.

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@chef83 Lutsenko en WVA

Jofferde

Zijn er mensen die het aandurven om Alaphilippe (lijkt de benen niet te hebben) of Martinez (mag hij voor eigen succes gaan?) kopman te maken?

Ik heb namelijk 4 opties: Alaphilippe, Martinez, Pogacar of Roglic...

kevinraar

Dit is de rest van mij team
Roglic
Pogacar
Dumoulin
Martin
Bernal
Kuss
Alaphlippe
Brnoot

Berend

Soef, subtiel ;)

Nou van mijn 20 renners ben ik over de meeste best tevreden, maar idd vallen met name Valverde en Chaves tegen. En had ik achteraf misschien Bernal liever ingeruild voor een goedkopere AK-man.

Verder heb ik nu 3 uitvallers (Mollema, Higuita en Nizzolo). Dus in de bergen daardoor nu iets minder ruime keus.

Mijn sprintteam is dik in orde en heb nog elke dag een degelijke opstelling kunnen opzetten. Maar ja, moeten er niet nog meer AK mannen wegvallen ;-)

Wie neem jij van jouw minder matige team als kopman morgen?

Kaassoufflé

'@Berend, denk dat je met Mollema met name het verschil hebt gemaakt t.o.v mijn team. Ik heb Sivakov voor hetzelfde geld, maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Ik zit nu zelf op 93%, ben dus niet ontevreden.

Mijn doel is vooral om de subleague op werk te winnen. Ik sta nu 2e met een kleine 70 punten achterstand. Nummer 1 in de poule heeft Kämna niet in zijn team, dus morgen wil ik graag proberen om de koppositie te pakken door Kamna kopman te maken. Kan goed uitpakken, maar zou ook zomaar kunnen falen. Alternatieven als Flip en Martinez heeft hij ook in z’n team.

kevinraar

Twijfel tussen Jungels zeker 6 punten en Sivakov is hij al hersteld?

Hangtieniedanstaatie

Ik twijfel tussen Lutsenko en Schachmann kopman morgen.

Berend

'@Soef, net even gecheckt en ik heb van de top 18 best scorende renners dit jaar er 14. Dat lijkt me een goed percentage ;-) Heb wel paar keer gefaald in mijn kopman (C. Bol toen die 8e werd ipv toen die 2e werd enzo).

En inderdaad, 93% is prima! Ik zit op mijn hoogste score ooit, hoop op de 99%+ te blijven in de laatste week :)
In mijn vriendenpoeltje sta ik 250 punten voor ofzo, dus dat komt wel goed.

Succes!

raymankapeens

Het is wel erg dat na al die teleurstellingen dat ik eerder Greg overweeg dan Pinot morgen....

Florian

Carapaz kopman hatse!

Florian

Heb gesproken met Knaven tijdens het NK wielrennen voor jongeren. Hij ziet na het verlies van Bernal nog 2 kansen voor Ineos. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen daar die Grenadiers!

Berend

Ik heb besloten Chaves kopman te maken!
Als die niet mee zit pech, maar als die kort eindigt of wint een topdag ;-)

Als ik Roglic kopman maak kan die ook 14e worden. Dus ik waag het er op.

GL

Papa Bart

Odds Volgens de bookies:
1/yates
2/ Hirschi
3/Flip
4/ Martinez
5/Kwiato
6/ Kamna
7/ Pogacar

Aan u de keus..

-Wielerfan

Wie raden jullie aan om er nog in te zetten voor vandaag:

-Jungels (6teampunten + evt mee in de vlucht)
-Kuss (8 punten + evt top 20 als de klassementamannen om de winst strijden)
-Pinot ( evt mee in de vlucht voor etappe winst)

Jasperdewaal11

Bernal word waterdrager jongens, doe er je voordeel mee:

https://sporza.be/nl/2020/09/14/egan-bernal-misschien-kan-ik-nu-eens-bidons-halen-voor-mijn-ploegmaten~1600109073481/

Milanjacks

'@Papa Bart

Ik weet niet welke bookies jij kijkt maar ik zie 30 namen boven Yates staan. Yates heeft bij toto een odd van 45. Lijkt mij ook vreemd, want hij heeft niet genoeg ruimte om mee te gaan in de kopgroep.

Ludi

Simon yates he..

Pom titcock

Neemt iemand Pinot mee dan? de droeftoeter van de tour met auw aan z'n rug zal vandaag toch niet ineens wel gaan fietsen?

mschuts

Als hij niet gaat fietsen, dan stapt hij af, dus dat zal wel niet ;)
Maar eh... nee, ik zal hem niet mee nemen vandaag. Maar ja, wie ben ik :P

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Kj Simon Yates heeft net de Tirreno gewonnen...

1 2 ... 241 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.