'@kevinraar
Hangt er natuurlijk een beetje van af wat de rest van je team is, hoeveelste je staat en welk wedstrijdscenario je het waarschijnlijkst acht. Ik wil wel kort aangeven wie mijn voorkeur hebben, maar weet niet hoeveel je daar aan hebt.
Anyway, ik zelf geloof niet meer zo in Pinot en zou die dan ook niet opstellen. Ik weet niet zo goed op welke Bennett je daarnaast doelt... maar mij lijkt Sivakov een begrijpelijke keuze, zeker als je ervan uitgaat dat zijn stijgende lijn zich doortrekt. Van Avermaet is een leuke renner die er vast voor wilt gaan morgen, de vraag is beetje of het te zwaar gaat zijn voor hem of niet, als jij denkt van niet dan zou ik hem meenemen naast Sivakov. Als je denkt dat het wel te zwaar gaat zijn voor Greg dan zou ik voor de zekere punten van (een van de 2) Bennetts gaan!
Soef, subtiel ;)
Nou van mijn 20 renners ben ik over de meeste best tevreden, maar idd vallen met name Valverde en Chaves tegen. En had ik achteraf misschien Bernal liever ingeruild voor een goedkopere AK-man.
Verder heb ik nu 3 uitvallers (Mollema, Higuita en Nizzolo). Dus in de bergen daardoor nu iets minder ruime keus.
Mijn sprintteam is dik in orde en heb nog elke dag een degelijke opstelling kunnen opzetten. Maar ja, moeten er niet nog meer AK mannen wegvallen ;-)
Wie neem jij van jouw minder matige team als kopman morgen?
'@Berend, denk dat je met Mollema met name het verschil hebt gemaakt t.o.v mijn team. Ik heb Sivakov voor hetzelfde geld, maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Ik zit nu zelf op 93%, ben dus niet ontevreden.
Mijn doel is vooral om de subleague op werk te winnen. Ik sta nu 2e met een kleine 70 punten achterstand. Nummer 1 in de poule heeft Kämna niet in zijn team, dus morgen wil ik graag proberen om de koppositie te pakken door Kamna kopman te maken. Kan goed uitpakken, maar zou ook zomaar kunnen falen. Alternatieven als Flip en Martinez heeft hij ook in z’n team.
'@Soef, net even gecheckt en ik heb van de top 18 best scorende renners dit jaar er 14. Dat lijkt me een goed percentage ;-) Heb wel paar keer gefaald in mijn kopman (C. Bol toen die 8e werd ipv toen die 2e werd enzo).
En inderdaad, 93% is prima! Ik zit op mijn hoogste score ooit, hoop op de 99%+ te blijven in de laatste week :)
In mijn vriendenpoeltje sta ik 250 punten voor ofzo, dus dat komt wel goed.
Succes!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.