Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 244 ... 289 290
danusz1986

'@Milan

Klik je Pinot erin dan:P

Milanjacks

'@Daan

De laatste keuze was twee van Sivakov,Benoot en Pinot. Zag ze alle drie vooraan zitten dus heb Pinot eruit gelaten. Zag flip ook redelijk vooraan zitten dus behield hem als captain.

danusz1986

Roglic
Pocagar (c)
Dumoulin
MAL
Martin
Martinez
Benoot
Alaphillipe
Sagan

ditisdavid

Hirschi (C)
Benoot
Martinez
Kämna
Alaphilippe
Pogacar
Roglic
Dumoulin
G Bennett

Bank: Landa, Pinot, Bernal, S Bennett, Sagan

nasibal

Sivakov er uitgelikt een minuut voor de start. Daar gaan we mannen.

Milanjacks

'@Nasibal

Dat lijkt mij hoe het er nu voor staat geen goede keuze. Gaudu is echt heel dramatisch. Dat kan goed zijn voor mijn weddenschap op Madouas.

nasibal

'@Milan

Nope, dramatische keuze. Ook Hirschi niet aangedurft als kopman. Ik ga een biertje drinken.

Milanjacks

'@Nasibal

Waarom maakte je die overweging dan? Ik zag juist bij de neutralisatie heel veel Ineos voorin zitten en zag Sivakov zelf op de eerste rij.

Florian

https://racecenter.letour.fr/en/ Hele goede site met prima live data

Florian

Pinot, FLip en Carapaz in de aanval

nasibal

'@Milanjacks

Knaven hield bij Sivakov een bewuste slag om de arm ".. als hij zich weer goed voelt". Ik zag juist veel andere Ineos voorin terwijl Sivakov ergens halverwege zat. Dat kon(!) er op wijzen dat Sivakov zich vandaag nog niet goed genoeg voelde t.o.v de andere mannen.

Verkeerde keuze van me.

Florian

heel veel grote namen zeg in die kopgroep qua aanvallers

danusz1986

Ja Hirshi en Kamna ook.

Jammer dat ik niet Alap als captain heb gekozen.

nasibal

Volgens de tour zelf geen Sivakov.

hartstikkebedankt

Het zijn er inderdaad geen 26, maar een stuk of 34. Niet aangedurfd om Kämna of Alaphilippe captain te maken, maar wel Pinot er in de laatste 15 seconden nog ingeklikt omdat hij op de eerste rij zat.

Milanjacks

De discussie over gisteren van EF kan afgelosten worden met: Martinez is inderdaad knecht en Bettiol/Powless in de aanval. Toch jammer, had Martinez eerst als kopman dat gelukkig nog kunnen veranderen. Verder Benoot, Alaphillipe, Sivakov en GVA wel mee in ,4 van de 5 aanvallers in de kopgroep, geen slechte dag.

danusz1986

Was van Baarle ipv Sivakov dacht ik.

Ludi

Carapaz, vbaarle, castro heb ik gezien

Laatste amador of sivakov

hartstikkebedankt

Amador is de laatste, Sivakov is niet mee

nasibal

Sivakov zit wel klaar voor als ze teruggepakt worden.

Florian

wel 4x ineos

danusz1986

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2020/stage-16/today/livestats

Hier staan alle namen!

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Bericht uit de Andes - Rit 16

In rit 15 op zeker spelen heeft niet gewerkt voor de condor. Het resultaat was slecht: een van de weinige benedengemiddelde scores deze ronde. Net als @rawolf maar 3 jongens bij de eerste 20. Jammer dat Rolland niet bij de voorsten ging aanklampen :P

Toch zijn er lichtpuntjes: als hij de bankzitters voor zekere punten wél opstelt in Rit 17 én we krijgen een zelfde type uitslag, dan is de dagscore het aanzien waard. Bovendien heeft de condor in het pk 4 bij de eerste 5 staan, in het bk 5 bij de eerste 6 en het jk 4 bij de eerste 8. Dus als dit zo blijft tot de eindafrekening....

Voor vandaag: om zekere punten te halen moet hij zo weinig mogelijk zekere punten opstellen (sic). Vandaag is immers de laatste echte dag voor zijn kern van aanvallende klimmers. Bovendien heeft hij - net als een aantal anderen op dit forum al met een knipoog zeiden - weinig ak-mannen meer over om op te stellen >D. Vandaag zal er wel al hard gekoerst worden om de tussensprint, en de vlucht zal pas zijn definitieve samenstelling krijgen na de Col de Porte. De groep zal dus niet enorm zijn en ze zullen het zeker niet allemaal tot het einde vol houden. Ergo: de ak-mannen zullen ergens op plekken 10-20 eindigen. Daarom:
1 Poga (c), zie redenering van o.a. @nasibal en anderen
2 Roglic
3 Dumo (teampp)
4 DFM (enige echte gokje, tegen beter weten in)
5 Rolland (haalt het wellicht tot einde en lijkt duidelijk voor bollen te gaan)
6 Hirschi (natuurlijk!)
7 Kämna
8 Alaflip (teampp SB + mogelijke uitslag)
9 Sagan (slechts 2 puntjes minder dan SB, maar wel mogelijkheid op ritpp voor Kämna/Schachmann)

Ludi

Sivakov zat bij sagan in het wiel volgens mij.

Alles komt bij elkaar

KV

Alles terug samen... jammer

1 2 ... 244 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.