Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 245 ... 289 290
hartstikkebedankt

Sagan kilt de kopgroep door zelf niet mee te zitten terwijl hij 3 sterke ploegmaten voorop had zitten...

Ludi

Mja, was een mooie groep, maar als het zo door gaat wordt het een kleinere groep denk ik

Milanjacks

Ik baal erg dat het allemaal weer bij elkaar zit, ik ga niet huilen maar het scheelt niet veel.

ditisdavid

Jumbo en Bora zijn etappe na etappe killing. Geen idee ook waarom Jumbo zich er toch mee ging bemoeien...

hartstikkebedankt

Van Aert topfavoriet als hij nog mee is bij de finish..? Tevens jarig vandaag... Zou wel een rare tactiek zijn btw

nasibal

'@David

Omdat G Martin wegsprong.

Milanjacks

'@Ditisdavid

Waren denk ik gewoon bang dat er een klassementsrenner weg floepte. Het was niet alsof ze echt mee reden ze volgden gewoon het tempo van Bora, reden niet echt mee.

Punchen of verzuipen

Bora haalt de kopgroep terug zonder S. Bennett te lossen zodat Sagan de tussensprint van een intrinsiek snellere Bennett kan verliezen? Oké

Ludi

G martin zette een aanvalletje in.

Bora is nu aan het boren op alle fronten.

danusz1986

Toch weer die verrekte Alaphillipe mee. Ga is even terug in het peloton haha.

Ludi

Dit groepje zou me goed uitkomen, zonder hirschi

Platje

Ik sluit mij bij jou aan KJ.. die heeft mij al genoeg pijn gedaan, zeker omdat hij lang op m'n lijstje heeft gestaan

hartstikkebedankt

Nou idd.. verder wel minder goed met enkel Alaphilippe en Kämna mee maar dat geldt voor meer mensen. Voor Sagan is dit trouwens slechter, zo met Trentin in de kopgroep, tja. Had ik Kämna toch maar kopman gelaten, maar ook dat zullen meerdere niet hebben gedaan

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Tot op het laatst nog getwijfeld tussen Flip/Rog/Pog. Zat wat berekeningen te doen maar toen ze boven begonnen met boren Roglic maar aangeklikt voor de zekerheid. Geen idee waarom want had gewoon Poga moeten zijn, die sprint nog wel voor ere plekjes (lees top 15). Nu achteraf lijkt Flip mooi natuurlijk maar met deze groep gaan er geen 10 vooruit blijven lijkt me. Maar Alaphillipe lijkt wel echt aan.

Gezien ik Roglic captain heb zou mij een groepje zonder Hiirschi ook niet slecht uit komen. Erg vaak kopman om mij heen.

nasibal

Zo in zo'n 3e week is het wel lekker om beschikking over Kamna te hebben hoor.

Ludi

Kamna was vorig jaar ook al sterk derde week, echt overschot. Was ook mijn vluchterskopman geweest, maar durfde niet

Milanjacks

De vorige kopgroep was geen kopgroep maar een topgroep voor mijn Scorito. Deze kopgroep komt mij een stuk minder uit, enige positieve punt is dat ik Alaphillipe captain heb gemaakt maar verder niemand mee. Trentin is een klein lichtpuntje.

Heb een euro op Kamna en Barguil dus wat dat betreft kon het minder maar deze mannen heb ik niet in mijn scorito poule.

Jori

Eerste kopgroep geweldig, vlag ging uit. En dan worden ze teruggepakt en zit je opeens toch met Sivakov en Hirschi (c)in je dagselectie

Pietje Precies

Nou dames, allemaal even lachen, 1x raden wie Richie Carapaz op de bank heeft zitten vandaag....

Misschien wist dit lullo al dat Bernal er volledig doorheen zou zakken en heeft ie besloten om er zelf (zondag) een 'rustdag' van te maken. Dom van me dat ik zijn egoïsme weer heb onderschat. Kan zomaar top-3 eindigen vandaag.

Gelukkig wel captain Kämna in de kopgroep. Die verwacht ik ook in de top-3. Verder enkel Alaphilippe mee.

nasibal

Het wordt tijd voor Roglic om even te gaan plassen.

Nou dames, allemaal even lachen

Dat zou momenteel heel hypocriet zijn van me. maar vooruit: HAHA!

Laatst gewijzigd
LuukGoverde

Dit is voor mij inderdaad ook een prima kopgroep zo zonder Hirschi en met Kämna als kopman. Paar minuutjes erbij zou me wel iets geruster maken.

Ludi

Die Hirschi heeft ook wel echt overschot, nondejus

Ragnar Lolbroek

Het is uiteindelijk geworden
Pogacar (c)
Roglic
Dumoulin
Lopez
Martin
Alaphilippe
Martinez
Kamna
S. Bennett

Pietje Precies

Hirschi is écht absurd goed. Rijdt tal van mannen gewoon vlot uit het wiel. Gelukkig deed Castroviejo zalig afstopwerk.

Teken dat Richie mogelijk ook écht goed is...

ditisdavid

Middelmatige kopgroep voor mij. Nog niet zeker dat het weg blijft natuurlijk zeker gezien we snel gaan klimmen.

1 2 ... 245 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.