Tot op het laatst nog getwijfeld tussen Flip/Rog/Pog. Zat wat berekeningen te doen maar toen ze boven begonnen met boren Roglic maar aangeklikt voor de zekerheid. Geen idee waarom want had gewoon Poga moeten zijn, die sprint nog wel voor ere plekjes (lees top 15). Nu achteraf lijkt Flip mooi natuurlijk maar met deze groep gaan er geen 10 vooruit blijven lijkt me. Maar Alaphillipe lijkt wel echt aan.
Gezien ik Roglic captain heb zou mij een groepje zonder Hiirschi ook niet slecht uit komen. Erg vaak kopman om mij heen.
De vorige kopgroep was geen kopgroep maar een topgroep voor mijn Scorito. Deze kopgroep komt mij een stuk minder uit, enige positieve punt is dat ik Alaphillipe captain heb gemaakt maar verder niemand mee. Trentin is een klein lichtpuntje.
Heb een euro op Kamna en Barguil dus wat dat betreft kon het minder maar deze mannen heb ik niet in mijn scorito poule.
Nou dames, allemaal even lachen, 1x raden wie Richie Carapaz op de bank heeft zitten vandaag....
Misschien wist dit lullo al dat Bernal er volledig doorheen zou zakken en heeft ie besloten om er zelf (zondag) een 'rustdag' van te maken. Dom van me dat ik zijn egoïsme weer heb onderschat. Kan zomaar top-3 eindigen vandaag.
Gelukkig wel captain Kämna in de kopgroep. Die verwacht ik ook in de top-3. Verder enkel Alaphilippe mee.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.