Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 246 ... 289 290
Milanjacks

Gaudu naar huis, de tour wacht op niemand.

danusz1986

Bahh durf nooit is een keer risico te nemen. Altijd op veilig spelen.

KV

Trentin lijkt toch nog wat mooie punten op te leveren bij de eindafrekening (misschien zelfs nog 60). Maakt de keuze voor hem toch nog een beetje goed.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Benoot die de oversteek maakt zou de situatie er wat beter op maken, zie het alleen niet gebeuren helaas.

Ludi

Die laatste klim wordt hoe dan ook wel leuk, zat ook in dauphine paar jaar terug toch?

ditisdavid

De laatste keer dat ze in Villard-de-Lans finishten in de Dauphiné was alleen de heuvel op het eind hetzelfde, aanloop was vanuit de andere kant.

Ludi

Ja die laatste heuvel, 2015, met nibbels in de aanval toen toch? Of bedoelde je een andere etappe?

Mooie chaos.

ditisdavid

Ja, die etappe.

Milanjacks

'@Ditisdavid

Ze rijden wel mooi kop over kop, ik zie het wel gebeuren. Wel een grote inspanning natuurlijk. Rijden nu in 10 minuten al een halve minuut eraf.

Edit: ze zijn er al praktisch bij.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Benoot lijkt toch aan te gaan sluiten, gunstige ontwikkeling.

danusz1986

Als Alaphillipe of Kamna maar niet winnen vind ik alles best.

DKrikk

Selectie van vandaag:
Kämna (c): oogt heel scherp, veel vertrouwen in hem en zijn ploeg!
Roglic: behoeft geen uitleg
Pogacar: behoeft geen uitleg
DFM: het was hij of GvA. Dan heeft DFM toch meer potentie, ondanks zijn stalorders
Rolland: altijd aanvallen en wil de bollen
Flipje: tja, valt altijd aan. Oogt niet heel fris meer, maar die wil je niet missen.
Dumoulin: teampunten Roglic en mogelijk zelf top 20
WvA: teampunten Roglic
Sagan: 6 eigen punten (misschien Bennett buiten tijd?) en mogelijk teampunten bij winst Bora

Bank: oa Pinot, MAL, Bernal, GvA, Trentin

Ondanks alle theorieën dat een Roglic (of Pogacar) in meerdere scenario's een meer veilige keus is en dat het minder loont om te gokken op aanvallers, heb ik toch voor Kämna gekozen. Mijns inziens heeft TJV totaal geen baat bij de vlucht controleren en was Bora alleen gebaat bij de eerste 40km. 95% kans dat er minstens 12-15 vluchters vooruit zullen blijven op de favorieten. Dan mag een gokje wel een keer.

Nu 97.2%, maar met de huidige kopgroepontwikkelingen mag ik omhoog kijken denk ik.

mschuts

Kamna als kopman vandaag en samen met Alaphilippe en Benoot in de kopgroep verder ziet het er voor nu mooi uit. Maar ja hoe eindigt het voor die 3 :P

Ludi

Zou prima zijn als sivakov er nog bij komt

Jeffrey81

Sivakov wel idd.... Nieve is dan weer jammer. Net op de dag dat ik het opgegeven heb met de goede man, zit ie er ineens toch bij....

hartstikkebedankt

Ik had toch een stuk liever de eerdere kopgroep bah

Kaassoufflé

Dit kan een mooie dag worden met Sivakov, Kamna, Flip (c) en Benoot in de kopgroep!

ivo001

Ik heb vandaag Rolland als kopman, en ook alaphilippe, sivakov en kämna voorin.

Ludi

Prima zo, 3/4 aanvaller in de kopgroep en verder truipunten opgesteld. Geen kopman in kopgroep is wat jammer, maar durfde het niet aan. Hopelijk hiermee weer 99% in

Milanjacks

Nu sivakov er uiteindelijk bij komt maakt het mij weinig uit.

3/5 aanvallers in de kopgroep en Flip captain. Verder nog 3 Jumbo's en Pogacar. Hoop dat ik kan stijgen vandaag.

Jori

'@Hartstikkebedankt: hier ook. Als aanvallers Kämna, Sivakov (wel heel erg lekker nadat hij dus oorspronkelijk de kopgroep mist, dan ook nog eens de achtervolgers, maar 3e groepje wel vindt), Alaphilippe en Hirschi opgesteld dus mooi dagje. Maar mijn enige vluchter die oorspronkelijk wel mee was en nu niet mee is als kopman, frustreert wel.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Trentin ook nog steeds erbij. Niet opgesteld

Milanjacks

Het feit dat Trentin hier nog bij zit is geen grote verrassing het is geen koers. Wel knap dat die mee zit in de kopgroep maar zijn dag is al geslaagd nu die de tussensprint gewonnen heeft. Lijkt mij toch dat als het straks gaat exploderen op die laatste col dat Trentin wel moet passen.

Ludi

Trentin rijdt inmiddels wel gewoon een top 20 hierzo denk ik, pakt ie nog wat puntjes

Platje

Trentin doet dit altijd 1 keer in een grote ronde maar verwacht dat ze wel oorlog maken straks, veel te gevaarlijke klant..

1 2 ... 246 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.