Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 247 ... 289 290
Milanjacks

'@KJ

Dat zit er waarschijnlijk wel in inderdaad maar dit is net als de eerdere discussie over Powless. Op dit profiel ga je Trentin niet opstellen.

Ludi

Bedoelde eigenlijk meer de puntjes voor het groen, doet ie toch knap.

KV

Als hij wint nog wat puntjes voor mijn opgestelde GVA ! :-D nee hoor, daar geloof ik niet in.
De Roglic kopmannen zullen vandaag toch geen extra puntjes sprokkelen. Blij mijn keuze voor Kämna volgehouden te hebben, hopelijk bewijst hij het straks...

hartstikkebedankt

Ze zullen Trentin wel op minstens 1 minuut moeten zetten op de klim, anders blijft ie gevaarlijk

Laatst gewijzigd
Florian

Iemand nog een snelle voorspelling doen voor de mannen uit de kopgroep? Ik begin wel en ik zeg Carapaz!

Florian

Waarom ook niet, het is meer gunfactor dan met voorbedachte rade.

Milanjacks

Ik denk niet dat Carapaz hier Flip gaat lossen op deze klim. Vind Barguil al een week lang erg sterk ogen en Kamna ook. Als ik één naam moet noemen is het Barguil.

danusz1986

Gefeliciteerd mensen met Alaphillipe en Kamna als captain! Durfde niet meer te wisselen 2 min voor tijd.

ditisdavid

Barguil gaat hier ook ten onder aan de vloek van Milan ;)

S. Dauert

Hier als enige in de kopgroep Flip (c) mee maar ik moet het nog maar zien!

Florian

Milan veroorzaakt 2 vloeken 😉

Florian

Wat een gevecht zeg!

Stijn Lemmens

Komaan Kamna mijn kopman!

hartstikkebedankt

Tot de middag aan toe Kämna als (c) en toen toch bedacht dat ze misschien eerder voor Schachmann zouden rijden, dat er misschien maar een kleine 10 man vooruit zouden blijven, en gewisseld voor Pogacar (c). Wat een baaldag

Ludi

Dan delen we de baaldag hartstikkebedankt.. hopelijk stijgen we toch, maar 6% heeft em als kopman en maar 24% opgesteld ofzo!

Bozenik

Hier ook lastminute Kämna als captain gewisseld voor Pogacar. Pffff. Gelukkig wel voor het eerst Sivakov opgesteld.

ditisdavid

Pinot overleeft overigens de klim in het peloton, die is dus ook minder slecht dan hij doet voorkomen.

Milanjacks

Hoop toch wel dat Alaphillipe nog vierde gaat worden maar zal mij niks verbazen als die uiteindelijk als negende over de streep komt.

hartstikkebedankt

Blijven ook precies 20 renners vooruit vandaag.. Die Kämna rijdt wel echt heel hard en het peloton niet, verschil loopt nog met minuten op

shyguy

Zou Nasibal de leiding pakken ...

ditisdavid

Ondanks geen kopman in de punten schuif ik vooralsnog iets op. Denk dat er net geen 20 voorop blijven trouwens.

cautelous_turtle

Na zijn betoog over het nemen van Kämna gun ik het hem wel

Pietje Precies

Nasibal is een laffe haas ;)

Die zal vandaag wat balen, ook met Sivakov op de bank.

Kämna bezorgt mij vandaag de volle mep. Helaas zoals gezegd Carapaz op de bank. Deze vorm heeft ie goed verscholen gehouden de voorbije weken!

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Toch mooi om de godfather van dit forum op plek 1 te zien staan.

Ludi

Lekker bezig baas. Smetje met de kopman, maar ach.

Hier +0.5, 99% in, met ook een laffe kopman. Hopelijk breekt dit me niet op uiteindelijk.

1 2 ... 247 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.