Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 248 ... 289 290
danusz1986

Naja van 99.7 naar 99.5 valt nog mee met Pocagar als captain. Verder Alaphillipe, Benoot en Mal in de top 20. Kamna ingewisseld net voor de tour voor Kuss. Aii!

Nul verstand

Valt me tegen dit. Ik stond op 97,2% en nu nog steeds, ondanks dat Ik Alaphillipe (kopman gemaakt) en Sivakov heb opgesteld. Dacht echt te kunnen stijgen. Vooral omdat de renners die kort eindigen niet door iedereen gekozen zijn.

Snap iemand dit?

ditisdavid

'@Slijptol
Iedereen heeft Alaphilippe, dus hem als captain scheelt maar 22 punten. Waar jij Sivakov hebt, hebben anderen ook meer renners in de toptien - ikzelf sta ook in de 97% en heb Kämna, Benoot en Alaphilippe (geen C) wat amper terreinwinst oplevert. En de verdwaalde speler met Alaphilippe als eerste man wordt gecompenseerd door mensen met Kämna als kopman.

nasibal

Laffe haas ben ik.

Pietje Precies

Nog even een bedankje aan Jori trouwens. Door jouw argumentatie ben ik nog wat op het internet gaan speuren en nadien definitief besloten dat Martinez kopman een te groot risico was.

Alaphilippe vond ik een risico dat ie zou laten lopen als ie niet kon winnen. Kämna vond ik een risico door de puntentrui ambitie van Sagan, waar hij mogelijk in de beginfase te veel voor zou moeten werken. Desondanks voor Kämna gegaan, vertrouwende op zijn overschot.

DKrikk

'@Slijptol

Met Kämna kopman en verder Alaphillipe en Rolland in de top 20 + truipunten, wordt er wel een sprong gemaakt van 97.2% --> 98.8%

2 man in de top 20 is vandaag dus consolideren.

Boris Galibier

Kämna! 99.9% hoogste Scorito ever. Moment of joy samen met mijn adviseur, Roman (8 jaar)!
Morgenmiddag genieten van de col de la Loze. Vol voor Pogacar. Sleutelrol voor Kuss en hopelijk Tom.

rev

Ondanks dat ik +99% sta is t zonde dat ik t niet aandurfde om alsnog Kamna captain te maken, Carapaz had ik geen vertrouwen in en die heb ik dus op bankie gezet. Ipv 4 renners top 10 waren het er helaas 3. Op de blaren zitten en op naar morgen

exceed cf

Gelukkig last minute een kopmanwissel gedaan van Alaphilippe naar Kämna. Daardoor gestegen naar de top 20, hopelijk kan ik dat vasthouden

Laatst gewijzigd
Poeksel

Dankzij kopman Kämna gestegen naar 99.7%. Ik verwacht hierna wel te gaan dalen met Dumoulin, Pinot, Quintana en Bernal in mijn selectie. Ik baal ook nog een beetje van de uitslag vandaag (ondanks Kämna) omdat ik in het tourspel van de tour (met veel prijzen) ik hoog sta en ik daar Hirschi als kopman had. Vond het ook raar dat Bora achter de eerste kopgroep reed die heel gunstig voor hun leek...

user26790

Met Kämna kopman, Sivakov 4 en Ala 10. 209 pnt.gestegen naar 94,8%. Weer flink gestegen de laatste 2 dagen.

nasibal

Met Kamna aardig gestegen. Durfde hem helaas geen kopman te maken en ook Sivakov op het bankje gelaten. Het kan verkeren.

Benzardi

Iemand Pinot morgen?

Milanjacks

Milanjacks 14:03 14-09-2020

Ik knal nog wat losgeld op Kamna en Schachmann. Het is nog een magere tour voor de Oosterburen en daar gaat één van deze toppers verandering in brengen.

Jammer dat niemand deze post erbij haalt ;)

Verder een solide dag op Scorito, jammer dat Flip er zo doorheen zakt want die had ik als captain. Gestegen van 90,3 naar 91,9% met Benoot, Sivakov en Flip(C)

Imbatido

14 miljoen gestoken in Bernal, Nairo en Pinot. Man man man.

hartstikkebedankt

Heeft iemand hier eigenlijk het geld van Bernal en Pinot in de goede AK renners gestoken? Dus Landa en MAL en/of Mas en/of Uran bijvoorbeeld?

Milanjacks

Mas heb je Scorito technisch ook niets aan was gewoon drie miljoen en is 1x vijfde geworden voor de rest alleen maar 18de of lager.

Ludi

Volgens mij heeft eigenlijk niemand uran. Bernal heeft flink wat punten gehaald toen ie wit had en tweede stond voor mij. Landa of MAL was fijn geweest, maar buchmann, bardet, mas, valverde, carapaz, quintana was allemaal niet echt beter dan pinot. Pinot heb ik gewoon afgeschreven en niet opgesteld (misschien ITT?) Met de andere had ik me bv mogelijk vandaag weer in mn vingers gesneden

hartstikkebedankt

Sorry ik heb het niet zozeer over de tot nu toe behaalde punten maar echt over de klassementsrenners die nu nog hoog in het AK staan

danusz1986

'@milan

Ik zette gister voor de grap een eurootje op Kamna en Hirshi.

Aanklampen

Durfde kamna wel kopman te maken, vooral na debacle dat ik hem niet had in de rit met Martinez. Ook pavel, trentin en Flip mee. Sta weer op bijna 99%, na gezakt te zijn naar 93%. Afrekening van wordt wel een ding. 4 jumbo’s kunnen de meubelen redden, helemaal als Roglic de bollen pakt..

Terechte winnaar die slim Carapaz net voor de top verrast. Trentin blijft rijden voor die 2 groene punten.. goed dagje zo

Nul verstand

Hoe zit het met Martinez voor morgen? Ik zie dat niemand uit de top van de deelnemersranking hem heeft. Dit wekt bij mij de indruk dat hij heeft gezegd niet te gaan aanvallen. Vandaag zag ik hem ook nooit aanstalten maken om aan te vallen.

Morgen moet ie weer als hondje naast Uran rijden? Zou dat merkwaardig vinden, maar wie weet hebben jullie dat weer ergens gelezen:)

Stijn Lemmens

En wat denken we voor morgen, gaat BERNAL in de aanval gaan? Hier en daar wordt dit wel gesuggereerd, daarom wat tijd gepakt vandaag?

Kan dit?

Grtz

madeinstars

Iemand nog vertrouwen in Bernal voor morgen? Ik was er van overtuigd dat 'ie liet lopen voor de vlucht morgen, maar in een interview zegt hij last van z'n rug te hebben en dat dat nu ook doorwerkt naar z'n knie.

Milanjacks

'@Slijptol

Is dat niet alleen een plus voor de case Martinez morgen? Ik zie hem eerder punten pakken rond de 10de tot 20ste plek als knecht dan dat de kopgroep het haalt.

Als we de eerste 19 namen weghalen vandaag dan werd die vandaag gewoon 13de. Daarnaast ik weet niet hoe het in jullie teams zit maar bij mij zijn de opties vrij beperkt voor een dag als morgen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 248 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.