Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 249 ... 289 290
Nul verstand

Ga nou niet meteen een vraag over mijn vraag heen stellen:)

Pietje Precies

Ik denk dat jullie even met wat ploegleiders moeten bellen ;)

Of een terrasje pakken in Grenoble

----------

Qua Bernal, haalt denk ik nog gewoon het optimale team. Ligt er misschien nog wel een beetje aan wat ie de komende dagen doet. Geeft ook wel aan dat zulke renners eigenlijk altijd verplichte kost zijn (met zo'n ruim budget).

Laatst gewijzigd
Ludi

Zou daar geen terrasje pikken met een mandkapje op, versta je dadelijk iets heel anders dan wordt gezegd ;)

Nul verstand

'@Milanjacks,
De opties zijn inderdaad zeeeeer beperkt. Zoals je vast weet, heeft iedereen in Scorito een beetje detzelfde teams. Ik dus ook, met Roglic, Pogacar en Dumoulin. Maar Martinez kan ook maar zo top-20 rijden in de gele trui groep, zo heb ik er niet nagekeken. Thanks.

Btw, ik verwacht morgen echt grote verschillen. Lange klimmen ontmoedigen vaak om vroeg aan te vallen, wat vaak leidt tot minimale tijdsverschillen. Dat stuk zwarte piste is echter 5 kilometer. Dat is echt lang. Bovendien gaat de lengte van de klimmen en de hoogte zijn tol eisen. Echt spektabel verwacht ik niet, maar het zal wel een afvalrace worden.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Denk dat Pogacar en Lopez zich misschien wel dusdanig sterk voelen in combinatie met het profiel van morgen dat ze redelijk op tijd aan de boom willen schudden met een aanval en zo Roglic zonder veel knechten willen plaatsen.

shyguy

Met kopman Kamna gestegen naar 98%

Nul verstand

'@hartstikkebedankt, Pogacar en Lopez rijden zelf niet veel harder dan Kuss en Dumoulin, dus dat zal moeilijk worden.

Cerebral36

Het uitvallen van Mollema en eigenlijk dus ook Pinot en een Bernal die er doorheen zakt gaan me wel aardig nekken nu. Sta nog 99,8% maar kijk met vrees naar de komende 2 dagen. Moet nu al 4 plekken gaan opvullen en geen idee wat wijsheid is. Kamna en Sivakov in principe vandaag al gegaan, voor Hirschi lijkt dit te zwaar. Ala lijlkt hier ook totaal niet sterk genoeg voor en dan hebben we nog 8 puntjes voor een Bennett. Nogmaals even geen idee wat wijsheid is.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Uran, Mas en Landa staan dan wel hoog in het klassement, maar ze hebben nu ook niet bijster veel Scorito punten opgeleverd.

Milanjacks

'@Cerebral

De kans dat Alaphillipe en Hirschi punten gaan halen lijkt mij 0. Ik heb zeven goede opties en de laatste twee worden Sagan en S.Bennett. Als je Alaphillipe vorig jaar in goede doen stil zag staan kan ik niet indenken hoe hij hier punten gaat halen.

Timbapao

98.1. En dat met een Bernal, Pinot en Bardet. Hopen dat Bol nog kan vlammen. Dan kan er binnenkort weer eens een heerlijk bekertje achter de naam verschijnen.

Cerebral36

'@Milan Eens hoor. Zal voor mij ook opvullen worden met teampunten denk ik. Maar dan nog moet ik 2 plekken opvullen :)

arjenzvob

Complimenten aan de mensen die het goed doen. Bij mezelf gaat het als een nachtkaars uit. Helaas veel uitvallers. Nu 89,2%. Sommige mensen zullen er voor tekenen, ik niet. Helaas.

Ludi

Ik denk dat ik morgen max 6, maar waarschijnlijk maar 4, renners heb die top 20 rijden. Dat voelt nog eens top!

nasibal

Morgen to Pinot or not to Pinot

Jofferde

Zowel bij Scorito als Wielerflits staat Martinez erg hoog in het rijtje kanshebbers op de ritzege morgen.

Hoe denken jullie hier over?

Ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Ik verwacht dat hij zeker morgen bij Uran moet blijven en morgen voor de AK mannen zal zijn

madeinstars

Als je niet beter hebt, dan zou ik toch Martinez maar opstellen. Als de klassementsmannen het uit gaan maken en niet de vlucht, kan hij ergens tussen 15 en 20 finishen en dan heeft ie ook nog eens kans om nog te stijgen in de witte trui.

Jofferde

'@madeinstars

Van: Barguil, Sivakov en Martinez kan ik 1 iemand niet meenemen. Lastige keuze wederom

Milanjacks

'@Dermeister

Winst voor Martinez lijkt mij uitgesloten. Dat wat meer puncherige/explosieve wat hij heeft is hier nou juist minder belangrijk.

Poga/Roglic zijn hier natuurlijk zwaar favoriet maar ik vind het ook wel aannemelijk dat een MAL, Yates of Porte hier wegspringt op de laatste KM en de ruimte krijgt van TJV, gezien het feit dat ze geen bedreiging meer zijn voor de gele trui.

Voornamelijk MAL, het profiel is op zijn lijf geschreven en hij is in uitstekende vorm. Ik wacht nog even wat voor odd MAL krijgt bij de bookies maar dat lijkt mij een leuke pick. Verder kan je de klimmende aanvallers wel bespreken maar ik zie een kopgroep het hier niet houden dus die moeite zal ik je besparen.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

2 dingen: op eerste gezicht een classic AK dag.
Maar aan de andere kant zal roglic het helemaal prima vinden als de boni’s wegzijn. Wie gaat er dan rijden in het peloton?

Ludi

Porte zie ik echt niet winnen morgen.
Dit lijkt me ook een typische klim waar Yates normaal de tour verliest.
Lijkt me eerder iets voor Bernal in vorm, quintana in vorm, Pinot met zn koppie erbij, of MAL of Landa.
Zowel Roglic als Poga zie ik morgen best een minuutje verliezen op de winnaar.

Ik zie niet hoe een vroege vlucht hier gaat winnen, tenzij de eerste col wordt gereden zoals ze dat vandaag deden. Op die laatste klim verlies je zomaar 20-30 seconden per kilometer in je eentje vermoed ik. En heb je mogelijk de vorige col en het dalen ook al grotendeels alleen of met een heel klein groepje gedaan. Ik zie niet hoe een groep als vandaag en groupe over de madeleine gaat en daar niet minuten verliest.

De vroege vlucht moet echt een kwartier hebben voor de eerste col. En dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Maar een aanval van een top 5-15 renner op de eerste col lijkt me dan logischer. Alles of niks.

Een contador of schleck, zo iemand zou dat morgen kunnen doen.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@KJ

Normaal zou dit inderdaad een klim voor Pinot, Quintana en Bernal zijn maar die zijn allemaal hopeloos uit vorm. Ik ga voor MAL morgen. Porte overtuigd mij echt maar morgen is het misschien iets te steil inderdaad. Yates viel ook nog aan op zondag en zit er ook zowel zondag als vandaag kort bij.

kevinraar

heb 132 punten gescoord ben gestegen van 9227 naar 8865

ik had sivakov niet opgesteld word hij helaas 4de

mij team voor morgen
roglic
pogacar
dumoulin
kuss
bernal
pinot
martin
benett

nog 1 plek over keuze uit
sagan
benoot
jungels
sivakov
alaphlippe
van avermaet

Laatst gewijzigd
Ludi

'@milan: idd, dat is de kanttekening. Yates vind ik niet zon held op hele lange en hoge cols, zeker niet in een grote ronde en derde week (voor AK). Porte zal vast ~7e worden. Maar zie ik nooit winnen.

Pim96

'@Kevinraar Sagan of Alaphilipe voor truipunten. Voor iedereen zal het te zwaar zijn. Sivakov kan dat in principe aan maar denk ik niet na vlucht van vandaag

1 2 ... 249 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.