Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 252 ... 289 290
KV

Martinez neem ik vooral mee als mogelijke top 20 plaats vandaag tussen de AK mannen. Ik geloof ook niet in Martinez als ontsnappingskoning vandaag.

alexzsci

'@Jeffrey81

Ik kijk ook liever naar de mening van wielrenners, kenners en vooral mezelf. Echter vind ik het ook weer onnodig om bepaalde bronnen compleet af te slaan, ik probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen en op basis van al deze bronnen een goed afgewogen en geïnformeerde keuze te maken. Binnen deze gedachtegang is er dus zeker ruimte voor betting-sites als aanvullende bron.

Dat gezegd hebbende, ik denk dat vandaag absoluut niet voor de vluchters gaat zijn, of er moet iemand een onwaarschijnlijke superdag hebben. Ik verwacht dat Quintana, Yates en wellicht meer 'kanshebbers' een flinke klap gaan krijgen. Stel zelf dus mijn klassementstoppers op, aangevuld met truipunten en de combinatie Chaves/Martinez in de hoop dat ze vanuit een vlucht of aanklampen top 20 kunnen rijden.

Hopelijk kan MAL vandaag zorgen voor een goede dag met een forse stijging tot gevolg!

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Gaan jullie voor MAL als kopman of iets veiliger voor Poga/Roglic? Ik verwacht dat Roglic aan MAL meer ruimte durft te geven en hij dus zomaar kan winnen vandaag.

Ajvenema

'@dkrikk: Thanks! Als ik nou nog een Landa, MAL, Uran had gehad, nam ik dit zeker mee in mn overweging:)
@soef: MAL gaat spectaculair aanvallen, en daarna nog spectaculairder stilvallen. Maar toch had ik hem nu graag als optie gehad.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@Al

Juist, in dat hele verhaal (incl MAL) kan ik me ook vinden :)

Jasperdewaal11

die MAL speel ik maar is als Kopman die Slovenen kijken naar elkaar en denk dat Superman gister al liet zien goed te zijn en die zijn wel klimmen op echte hoogte voor hem.

Milanjacks

'@Soef

Ik ga voor MAL bij de bookies. Op scorito speel ik op safe en ga ik voor één van de twee Sloveense krachtpatsers.

shyguy

De spoeling wordt wel extreem dun zo qua renners.
Bernal en Bardet zijn van het strijdtoneel verdewenen.
Kämna, Flip en Barguil hebben waarschijnlijk gisteren een flink jasje uit gedaan.
Martinez is knecht geworden en Pinot schiet ook niet op.

De enige die ik er makkelijk in kan klikken zijn:
Roglic, Pogacar, Dumoulin en Martin.
De rest wordt opvulling :-( met Martinez,Pinot, Van Aert, Bennet en Sagan.

De 98% vast houden zal wel niet gaan lukken, hopelijk pakt Roglic of Tom de etappe zodat van Aert nog wat puntjes sprokkelt.

jipiejee

Is er niemand van overtuigd dat Hirschi mee kan zitten in de vlucht vandaag?

RooniT

Wat denken jullie van De Gendt en Carapaz?

Sjonge Jonge

Ik denk dat Hirschi - net als Pinot, Kamna, Sivakov, Alaphilippe, etc - vandaag energie sparen en hun kans morgen gaan wagen.

Jofferde

Wie hakt hem even door voor mij?
Laatste renner: Barguil of Pinot?

Niels22

Barguil

zomaareens

Denk dat Carapaz wel weer meezit.

S. Dauert

De Gendt zie ik eerder top 20 rijden in de ITT dan vandaag, als zijn benen nog niet verkocht zijn. Daarnaast zal heel INEOS vandaag in de vlucht kunnen zitten.

jlmr1990

G. Martin, Uran, Quintana en Mas gaan denk ik behoorlijk wat tijd verliezen vandaag op Pogi, Roglic, MAL en in mindere mate Landa. Dumoulin loopt wellicht ook nog wel wat in.

S. Dauert

Carapaz zie ik vandaag ook wel gaan. Kwiatkowski meer voor morgen wellicht. Maar onderschat vandaag ook een Soler niet. Het schijnt ook hondenweer te worden daar vanmiddag.

Westland95

Vanwaar dat vertrouwen in MAL als kopman? Heeft hij Roglic en Poga al een keer kunnen volgen als het er echt om ging? MAL lijkt me nu ook niet zo sterk dat hij achter de TJV trein weg rijdt. Wel blij dat 'ie goed is, heb hem ook namelijk.

Laatst gewijzigd
Derailleurtje

De kans is natuurlijk aanwezig dat Pogacar en Roglic naar elkaar gaan zitten kijken en MAL, die op 1:45 staat, toch wel wat seconden durven te geven als hij gaat.

alexzsci

'@Westland95

Ik kies zelf niet voor MAL als kopman vandaag, maar vind het geen vreemde keuze.

Stel je wil wat punten goedmaken op personen net boven je, dan kan dat via MAL zonder onnodig veel risico te nemen. Je zou kunnen inspelen op een scenario in de trant van 'twee honden vechten om een been, de derde loopt ermee heen'. Tot slot zou je ook gewoon kunnen denken dat MAL beter gaat zijn bergop, won gister het sprintje bergop, klimt steeds beter en deze klim zou hem moeten liggen qua hoogte en opbouw.

Ga er zelf niet voor, maar kan me wel voorstellen dat mensen er wel voor kiezen.

Milanjacks

En vergeet niet dat Mal er de laatste 3 bergetappes constant goed bij zit. Dat gezegd hebbende de upside is heel weinig en de downside is heel groot MAL kan er ook zomaar doorheen zakken wat ik bij een Pogacar of Roglic niet zie gebeuren. Daarom is hem kopman maken gekkenwerk maar voor de bookies een leuke keuze.

Pim96

Wat betreft Martinez. Is natuurlijk geen explosieve puncher, maar kan wel erg goed die hoge percentages aan. In de etappe die hij won reed hij op de col de Neronne veel aanvallers uit het wiel op de stukken in de dubbele cijfers. Je moet hem alleen wel alleen meenemen als je denkt dat hij top 15/20 rijdt vanuit favorietengroep en niet uit de aanval. Zal zo lang mogelijk naast uran moeten rijden.

Sivakov twijfel ik zelf heel erg om. Heeft zich gister nog aardig kapot gereden voor die 4de plek. Het is niet dat hij aan het sparen was. Daarbij denk ik dat Carapaz (en misschien kwiatkowski) momenteel bergop nog iets sterker zijn.

Pinot neem ik puur mee omdat mijn andere opties (gva, flip) toch niet top 20 rijden. Pinot heeft daar nog wel kleine kleine kleine kans op. Liever dan maar gokken dan die 6 punten van een Sagan meenemen.

alexzsci

'@Milanjacks

Gekkenwerk? Ondanks dat ik hem zelf niet neem vind ik het absoluut geen gekkenwerk. Roglic en Pogacar lijken logischere keuzes, maar daarna lijkt MAL me toch echt de veiligste keuze. En de door mij in de post hierboven genoemde argumenten kan ik allemaal wel inkomen.

Hangtieniedanstaatie

Zo is dat Pim, aanval is de beste verdediging!

nasibal

Je zou kunnen inspelen op een scenario in de trant van ‘twee honden vechten om een been, de derde loopt ermee heen’.

Houd er wel rekening mee dat Pogacar nog 40 seconden goed moet maken op Roglic. Surplacen met Roglic terwijl Mal, Landa en Porte wegrijden gaat hem daar niet bij helpen. Uran hoeven ze zich geen druk om te maken, die gaat zich zelfs nog in het wiel zetten als ze besluiten vroegtijdig om te keren.

1 2 ... 252 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.