Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 256 ... 289 290
Milanjacks

Is dit de start van de grote Colbrelli-show? Misschien gaat die de niet wielervolgers eindelijk uitbetalen, hij was slechts drie miljoen en heeft nog 0 punten gehaald.

Kaassoufflé

Nog maar 4 minuten voor de kopgroep

danusz1986

Gaan ze de kopgroep inhalen voor de top? Hopelijk Roglic bergtrui.

Ludi

Colbrelli die schachmann, rolland, quintana en pinot eraf rijdt. Heerlijk.

Milanjacks

'@Daan

Als Roglic of Poga vandaag wint heeft die hoe dan ook de bergtrui. Hebben ze deze punten niet voor nodig.

@KJ

Als je dit 3 maanden geleden had gezegd dan werd je opgenomen in een GGZ instelling.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Colbrelli ook wel een heel aparte keuze om mee te nemen naar de Tour als hij zich alleen maar met Landa mag bezig houden. Had dan Pernsteiner meegenomen en Colbrelli lekker in een vrije rol naar de Giro gestuurd.

Ai, Kämna eraf vooraan

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Kamna lost en is eraf :)

Milanjacks

Sivakov en Pinot kunnen de ijskast in die gaan geen top 20 halen. Pinot gelost en Sivakov zit te harken.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Gaat wel hard zo, nog maar 38 man in het pelotonnetje

danusz1986

Mensen die hier Poca captain hebben gemaakt ipv Roglic?

Kaassoufflé

Ik heb Poga als kopman

hartstikkebedankt

Ik ook

Milanjacks

Ook Poga als captaIn, voor mij was het een 50/50 en ik zag dat Poga redelijk favoriet was bij de bookies dus dat heeft de doorslag gegeven. Het is nog vroeg maar ik vind Flip goed klimmen(vaak is dit het startschot om te lossen met mijn geluk).

Pietje Precies

Ja, nu spring ik vanzelfsprekend ook over op de GC-toppers. Wat een straffe inspanning van Colbrelli zeg!

Op voorhand hoopte ik op een alliantie van UAE, Astana en Bahrain. En rekende ik vooral op de Astana trein. Maar tijdens de etappe switchte de voorkeur naar de kopgroep. Helaas

Qua amusement is het wel leuk. Hele klassement kan op deze manier op zijn kop!

Voor Scorito is dit overigens wel erg spijtig. Niet alleen voor de dagscore met Carapaz en Kämna. Maar ook voor het bergklassement. Die hadden de nummers 1 en 2 kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Toch snap ik deze inspanning van Landa niet helemaal, ik waardeer het en vind het leuk maar wat is nou zijn doel. Zie niet in hoe je hier een top 5 man gaat lossen, en het enige gevolg is nu dat Landa geïsoleerd zit op de laatste klim. Ik had dit eerder aan de voet van de laatste klim gedaan, zodat Landa het eventueel kan afmaken.

Kaassoufflé

'@Milan: er zit een heel team de hele dag al nadenken over de strategie vandaag voor Bahrain. Ik denk dat ze er wel goed over hebben nagedacht.

Threeohthree

Waarschijnlijk waren die jongens toch wel gelost. Dan maar beetje risico nemen, past ook wel bij Landa. Ik vind mooi :).

Milanjacks

'@Soef

Dus omdat er over nagedacht is wordt er nooit dom gekoerst? Dat is wel een hele rare stellingname. Je zit toch op het forum om te over dit soort zaken te praten, zo'n dooddoener heeft niemand wat aan. Denk dat Roglic ook wel goed nadacht toen hij Carapaz liet lopen in de Giro.

danusz1986

Ze zeggen op Scorito dan Martinez er al af is?

Boasson en Hagen

'@Milanjacks ho ho, Colbrelli werd toch maar mooi 9e in de sprint achter Kragh in etappe 14. Kassa!

Jeffrey81

Misschien is het idee wel om de Jumbo's een beetje te kraken zodat Roglic straks ook eerder alleen zit?

Exit Nieve.. Sja... Die ging ik toch al niet meer opstellen. Maar zonde. Had er een hoop van verwacht. Had voor zijn rol beter Kamna kunnen meepakken. Helaasch...

S. Dauert

Even een tussendoorvraagje. Ja ik kan aardig googlen maar waar kijken jullie die neutralisatie vooraf??
On koerstopic: als de kopgroep vooruit wil blijven mogen ze wel tien minuten hebben onderaan de Loze. Die laatste 25 kilometer zijn gewoon een Huez en Galibier aan elkaar geplakt he.

hartstikkebedankt

Coquard alleen samen met Debusschere al op 10.45, dat wordt helaas ook OTL of DNF denk ik. De bus met overige sprinters op 9 minuten ruim. Martinez is er inderdaad af, Uran heeft alleen Carthy nog.

Pietje Precies

Volgens de data zit Martinez in de groep Quintana. Colombiaans feestje met Chavito, Anacona en Dayer er ook nog bij!

En zijn Uran en Carthy de roze rakkers in de groep Roglic.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Daan

Live tracker zegt ook dat die er af ligt maar die heeft wel Ewan en de Buyst nog bij de gele trui wat weer niet klopt.

1 2 ... 256 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.