Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 257 ... 289 290
Jeffrey81

'@Daan

Ik zie nog wel wat roze helmen, dus ik gok dat hij er nog bij zit

Pim96

Bahrain rijdt gewoon vol door om teams van concurrenten uit te dunnen. Haller en Colbrelli kan je maar beter nu vol laten trekken, want zouden er ook wel afgaan als Gesink eraan zou trekken.
Tot nu toe werkt de tactiek denk ik hartstikke goed. Renners als Chaves en Lutsenko er bijvoorbeeld afgereden. Yates nu zelfs geïsoleerd.

Jeffrey81

Mag ik overigens even een moment van aandacht vragen voor Poels? En misschien een klein applausje? Wat een held!

S. Dauert

*applaus*

Jeffrey81

Lol 😁

Jeffrey81

Nieuwe theorie...

Colbrelli wil de groene trui en gaat dat bereiken door vandaag alle andere sprinters buiten tijd te rijden en dan vrijdag én in Parijs zelf lekker te winnen 😉

Milanjacks

'@Dauert

Op Eurosport gewoon op tv die zend de neutralisatie altijd uit.

Jori

Wat een lul die Poels. Kämna braaf zich uit laten zakken, gaat vaste puntenman Alaphilippe ineens als extra joker ogen en dan gaan opeens Colbrelli en Poels flauw doen

Jeffrey81

Het is Carthy die nog bij Uran zit. Geen Martinez dus idd...

Pom titcock

Dus bahrein knalt zo hoog omhoog dat alle sprinters buiten tijd rijden vandaag, kan colbrelli zondag toch nog een keer punten rijden voor de zielige scorito spelers die per ongeluk sonny in hun team hadden geklikt...

S. Dauert

'@Milanjacks Soms is de meest voor de hand liggende optie de laatste waar je aan denkt 🙃

hartstikkebedankt

Voor actuele situatie waar elke renner zich bevindt gewoon deze link gebruiken: https://racecenter.letour.fr/en/riders/17

Pietje Precies

Coquard lijkt in ieder geval buiten tijd gereden te worden door Colbrelli en co. Voor de groep Ewan, Bennett, etc, zouden ze wellicht wel een uitzondering maken.

Ludi

Balen dat pog wel die paar bergpuntjes wil maar roglic niet. Scheelt toch een hoop met 3 andere jumbo op het einde en iedere etappe

danusz1986

Wat zijn de punten op de laatste berg?

ditisdavid

Dubbele punten tov de andere HC's dus 40 voor de winnaar.

Pietje Precies

Maar liefst 40 punten!

En 30 voor de nummer 2. Dus als Roglic vandaag de etappe wint, pakken teamgenoten vandaag 21 Scoritopunten. In de ITT ook nog punten op het menu, dus zeer waarschijnlijk eindigen Pogacar en Roglic 1 en 2 in het bergklassement.

Laatst gewijzigd
Ludi

Denk dat 1/2/3 bergklassement dan gewoon ak renners zijn, zeker als iemand anders dan pogacar of roglic vandaag wint.

Pietje Precies

Ja als iemand anders vandaag wint, zit dat er best in ja.

Zo niet heeft een vluchter als Carapaz, Rolland, Alaphilippe, Peters, Hirschi, Cosnefroy morgen denk ik een prima kans om die 3e plek te bemachtigen. Afhankelijk hoe die etappe zich ontpopt natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Zonder die actie van Bahrain had ik het nog moeten zien hoor mannen. Richie is wederom verdomd goed. Maar goed, wellicht was er dan een andere ploeg tempo gaan rijden.

danusz1986

Eurootje op Carapaz gezet haha. Q20.

nasibal

Goed gezien Milan, mag ook gezegd worden!

Westland95

I stand corrected wat betreft Superman.

Westland95

Had hem niet zó goed verwacht.

ditisdavid

Klein tikje vandaag zonder Lopez en Kuss. Zak vooralsnog naar 96.9%. Haalt Van Aert hier nou nog de toptwintig? :o

Laatst gewijzigd
1 2 ... 257 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.