Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 258 ... 289 290
Pim96

Mooie etappe. Voor mijn team minder goed. Quintana ipv Lopez nekt me op nu in de bergen.

Milanjacks

Dit was een hele fijne dag. https://imgur.com/a/6gixLBz

Scorito ook een hele goede dag met Kuss, Roglic, Pogacar en Mal + 3 jumbo's. Sta nu op 94,2%.

Ludi

Baal wel met bennett ipv kuss, verder dagje als verwacht

Pietje Precies

Je kunt beter Unibet (of meerdere bookies) spelen dan Toto. Hebben hogere quoteringen. Anyway, gefeliciteerd!

Voor mij was Kämna jackpot, Roglic zeer fijn, Pogacar decent en Carapaz quitte. Klote MAL dus

nasibal

Starlynk maakt ook nog een aardige kans jongens.

Westland95

Idd, baal ook van het kiezen van Bennett ipv Kuss.

Daan Brakenhoff

Kopman MAL goed gekozen. Helaas is de rest van mijn bergteam aan de matige kant en ben ik maar een paar plaatsjes gestegen. Morgen hopen dat Martinez vrij mag en Hirschi nog 1x zijn best gaat doen. Zonder Kuss en Van Aert zie ik een top10 plek wel somber in helaas

danusz1986

Goed dagje! Mal, Roglic, Poca (C), Kuss, Dumoulin, Martin en zelfs fucking van Aert. Ik wil altijd meer dus helaas net geen bergtrui voor Roglic dus extra punten voor mijn Jumbo's. 319 punten. Top 30 in van de subpoule en 63e in total.

Laatst gewijzigd
StijnvanA_

Gestegen naar plek 17 :o

Daan Brakenhoff

'@daan
Welke plek sta je momenteel? Met 4 jumbo’s zal je met de eind afrekening ook nog een hoop stijgen! (Ps nog bedankt dat je MAL als 3.5mil klassementrenner adviseerde :-) )

kevinraar

260 punten gescoord ben gestegen van 8864 naar 8604

danusz1986

'@Daan

Ik sta momenteel 64e overall en 31e in de subpoule. Graag gedaan. Lopez had ik samen met Pocagar en Roglic er als eerste ingeklikt. Hij heeft de explosiviteit voor dit soort bergen en hij is heel constant.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Blij met MAL vandaag en Kuss is zo langzamerhand een fijne om erbij te hebben.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Coquard binnen tijd. Debuscherre OTL.

S. Dauert

Een fijne 300 punten hier, maar de top zit er niet meer in. Het zal zo op 95% blijven steken. Vanmorgen exact dertien keer geswitched van kopman waaronder MAL maar gekozen voor Roglic, ik koop vandaag dus geen staatslot. Oh en!!!

Morgen de Giro selectie open 😇

danusz1986

'@Dauert Zin in ja, zijn meteen 9 a 10 namen die ik er zo inklik. Ligt een beetje aan de prijzen natuurlijk.

Ragnar Lolbroek

293 puntjes. Nu staan we op 99,5%.
Voor morgen
Roglic
Pogacar
Lopez
Dumoulin
Martin
Martinez
Alaphilippe
Wout
Het laatste plekje gaat tussen
Kämna: voelde de rit van gisteren precies nog wat
Bennett: groene puntjes
Pinot: Mja Pinot

nasibal

Antiklimmer keusnefreu die hier 24e wordt is natuurlijk wel weer prachtig.

S. Dauert

'@Daan Oh, vertel? :-)

Daan Brakenhoff

Had Cosnefroy nou vandaag maar zijn energie gespaard en morgen laten zien dat hij toch echt wel een beetje kan klimmen. Had hij misschien morgen nog een sprong gemaakt in het bolletjes klassement. Nu geloof ik er niet echt meer in

kevinraar

mij team voor morgen
roglic
dumoulin
kuss
pogacar
martin
sivakov
alaphlipp
benoot
s. benett

bank
pinot
jungels

Benzardi

De paashazen van De Duracelli's mogen weer terug kijken naar een fijne en een mooie septemberdag.
We hebben 303 punten bij elkaar gesprokkeld en zijn gestegen naar 96,2%.

Dit zijn toch de dagen waar je het voor doet, zei de sponsor Benzardi.
Morgen vind ik het een lastig dagje waar je een hoop kan verliezen, word het een kopgroepje of gaan de concurrenten van Rogilc het kort houden om daarna te kunnen aanvallen om de etappe te winnen.

De sponsorbaas is er nog niet over uit.....................we gaan er rustig een avondje over slapen, mompelde hij.

vevie

Ja, idd de Giro morgen! Op voorhand gaan Yates, Nibali, Thomas, Vlasov en Majka sowieso mee. Nog twijfels over Kruijswijk en Fugl. Kruijswijk hoeverre hij hersteld is en Fugl in hoeverre hij het 3 weken volhoudt.

danusz1986

Nibali ook nog niet helemaal zeker. Moeten we dit niet typen in een ander topic of bestaat die nog niet?

nasibal

Ik ben vooral benieuwd naar de prijzen van Ganna en Affini

1 2 ... 258 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.