Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 259 ... 289 290
danusz1986

Ganna de tijdrijder)

Ludi

Bestaat nog niet.

Veel sprinters doen mee, maar is een lastige parkoers lijkt me

danusz1986

Op het oog Demare en Matthews, Gaviria, Sagan, Ewan, Viviani de topsprinters. Ik zie dat ze Groenewegen hebben weggehaald. Had ook niet verwacht dat hij de Giro zou gaan rijden.

Laatst gewijzigd
rev

Weer een mindere dag, wordt wakker en zie dat ik 8 man heb opgesteld, 2e dag op rij niet het maximale uit me team gehaald, gelukkig sta ik nog steeds +99%.

Kaassoufflé

Top dag gehad vandaag met 313 punten. Top 4 allemaal in m’n team. Gestegen naar 98%.. op naar de gouden beker!

JvdBrink

Deels OT maar; in het kader van de spanning rondom de bergtrui.

Weet iemand of er ook punten voor de bergtrui worden uitgedeeld in de klimtijdrit?
Renner die La Planche Des Belles Filles het snelste oprijdt? Ik kan me vaag herinneren dat dat in het verleden wel het geval was en De Gendt bewust het eerste deel spaarde om de berg op te knallen voor bergpunten, klopt dat?

Het is op de verschillende kaartjes logischerwijs wel een gecategoriseerde klim, maar ik kan nergens vinden of er ook punten te behalen zijn.

danusz1986

Waarschijnlijk zullen we weer wat vluchtende kopmannen zien Scorito wise. Kamna, Hirshi, Sivakov/Carapaz, Alaphillipe.

danusz1986

'@JvdBrink Die vraag stelde ik mijzelf ook al. Het antwoord moet helaas schuldig blijven.

Sjonge Jonge

Er zijn geen punten voor bergklassement in de tijdrit

Pietje Precies

Volgens cyclingstage is het antwoord: nee, geen bergpunten

Maar dat verbaast mij wel

Ludi

Echt niet? Shit.

danusz1986

'@Sjonge Jonge

Dan is nagenoeg uitgesloten dan Roglic uberhaupt voor Pocagar komt in het bergklassement.

Sjonge Jonge

Dat denk ik ook.
Morgen nog genoeg punten te halen, maar Roglic maakt daar logischerwijs geen doel van en Pogacar pikte die gratis bergpuntjes op de Madeleine toch gretig mee

luukert

Vreemd dat hij dan wel gecategoriseerd is.

danusz1986

Dan had Roglic maar MAL moeten inhalen.

danusz1986

Waar kan je op procycling.com de punten zien per berg?

Imbatido

Ik verwacht eerlijk gezegd dat er gewoon punten te verdienen zijn in de tijdrit op La Planche des Belles Filles. En dan gewoon voor de snelsten op de klim.

Moest even zoeken, maar in 2013 was er ook een tijdrit met twee gecategoriseerde klimmetjes. In het bergklassement zit daar ook wat puntenverschil tussen rit 16 en rit 17 (de tijdrit).

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2013/stage-17

nasibal

Wie kan er frans? https://rmcsport.bfmtv.com/mediaplayer/video/tour-de-france-cosnefroy-a-profite-a-100percent-du-maillot-a-pois-1277542.html

Daan Brakenhoff

'@Nasibal, vgm zegt Cosnefroy hier iets in de trend dat hij erg genoten heeft om zolang in de bolletjestrui heeft rondgereden en hij het vandaag nog wel “probeerde” maar dat de andere te sterk waren. Of hij morgen gaat proberen hem terug te winnen kan ik niets over opmaken

Ludi

ITT blijkbaar niet, net als in 2016, wordt gezegd.

Balen.

nasibal

'@Daan

ah ok thnx, dat haalde ik er inderdaad zo ongeveer ook uit. Vond daarnaast ook ergens een geschreven interview in het engels met dezelfde strekking. Hij zal dus waarschijnlijk inderdaad niet veel méér gezegd hebben.

Pietje Precies

Ik heb geprobeerd mijn naam eer aan te doen, maar ik kan er in het rules book helaas niks over vinden.

Nul verstand

Een hersenbreker wie ik morgen kopman maak... Martinez, Sivakov of Pogacar of Roglic. Ik denk er nog eens goed over na:)

Guido73

Zoals Daan zei, hij had goede benen vandaag en is zo lang mogelijk blijven aanklampen. Over de trui zegt hij dat uiteindelijk alles op zijn plaats valt (dat hij ze toch niet tot het einde ging houden) maar dat hij trots is van de trui zo lang gedragen te hebben, wordt een mooie herinnering. Over morgen zegt hij niets.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Lekker dagje voor mijn team vandaag met baas Kuss! Nu 6e algemeen en zou mooi zijn als ik top 10 vast kan houden, want tot nu toe is 19e mijn record.. Gaat wel een lastig verhaal worden met al 4 uitvallers (meeste anderen in de top 10 hebben er maar 2) en naar alle waarschijnlijkheid een dag voor de vluchters morgen, maar we gaan er als een ware Coquard voor strijden! :)

1 2 ... 259 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.