Het wegzakken is voor mij gestopt op 97%. Dus wel een zilveren beker, maar niet helemaal tevreden. Buchmann en Bonifazio zijn de 2 miskleunen. Stuyven had ik moeten houden. Petersen en WVA zijn de toppers. Voor de rest bijna iedere etappe goede opstellingen gemaakt en maar weinig punten verloren door ze op het bankje te hebben.
Gefeliciteerd aan alle winnaars van het gouden bekertje en tot de Giro ....
Ik ben op 97,9% geëindigd. Zoals verwacht vandaag een beetje gedaald. Halverwege de ronde zag het er aanzienlijk slechter uit. Gelukkig hebben mijn aanvallers in het tweede deel nog behoorlijk wat punten gepakt. De dagopstellingen waren beter dan de algehele selectie.
@Kj, Kristoff was maar liefst 3 miljoen. Ik betwijfel of die de selectie haalt. Zijn totaal aantal punten vertekent best wel wat door al die dagen 3 punten jongerentrui. Verder is het eigenlijk ook niet fair om te tellen dat je Kristoff in de tijdrit opstelt, maar ik snap dat het model dat wel doet.
Ik zou denken dat het model toch Ewan er in gefietst krijgt. Misschien wel ten koste van Dumoulin, die voor een prijskaartje van 4 miljoen slechts 1 topklassering heeft en nooit captain gemaakt wordt. In een realistisch team daarentegen waren Dumoulin zijn zekere punten wel aangenaam
Martinez denk ik ook te karig. Die dag dat hij 1e werd had je hem niet per se als kopman nodig (Kämna kopman)
Wat een hoge scores hier allemaal, heel netjes! Dit is het eerste jaar dat ik veel tijd heb gestoken in de voorbereidingen en uiteindelijk geëindigd op 89,5%. Mijn missers zijn ontbreken van Hirschi en Van Aert en paar keer verkeerde kopman keuzes. Het niet meenemen van Bernal (meer budget) en wel Kamna heeft me echter wat geholpen. Op naar de Giro!
'@starlynk heb niet naar budget nagerekend dus had voor de zekerheid wat veel goedkopere ingezet, alleen gekeken in hoeverre bernal of ewan zou passen. Mogelijk is martinez niet nodig omdat kamna toen 2e werd en kunnen bol en pedersen worden vervangen. En ik ben natuurlijk Porte vergeten.
Ben benieuwd!
Eindafrekening gaat nog wel, ongeveer 100 plekken gedaald naar 232 (99.4). Niet hoger gestaan dan ongeveer 85 deze Tour dus gewoon goed geëindigd met een paar matige keuzes.
Slechte keuzes: Higuita, Van Avermaet
En slecht uitgepakt: Pinot, Nizzolo, Bernal en toch ook wel Martinez op een aantal momenten. Maar weinig last van gehad omdat alle drie een hoge pick rate hebben.
Die plekken en geld van Higuita en Van Avermaet had wel veel beter gekund. Hirschi en Pedersen waren heel fijne renners geweest om er bij te hebben voor Van Avermaet en Venturini (!). Dan had ik met de meerprijs Higuita kunnen upgraden naar Yates of Mas. Maar dat is alleen in theorie, want die laatste twee had ik niet zo snel gekozen voor dat geld.
Starlynk, mooi gereden, chapeau! En ook nasibal jammer dat het iets teleurstellend eindigt maar het was leuk je helemaal bovenin te zien! Op naar de Giro allemaal
Weer opvallend veel namen hier op dit forum die 0,0 bijdragen vooraf. Meelezen en vervolgens komen melden dat ze een bekertje hebben gehaald. Oké, mijn bijdrages zijn misschien niet altijd even opbouwend, maar ik probeer ook te helpen met links naar artikelen met info bijvoorbeeld. Ben ik nu een slechte verliezer door deze ergernis te melden? Dat is dan maar zo.
Toch wel echt met Arjen eens, ik moet ook zeggen dat dit de eerste ronde is dat ik dit forum ontdekt en gebruikt heb. Maar ik zie hier namen voorbij komen die de afgelopen 3 weken 0,0 inbreng hebben gehad. Ik zal niet zeggen dat ik veel heb bijgedragen maar ik liet tenminste wel meer van mezelf horen dan opscheppen met een goud bekertje achteraf..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.