Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 285 ... 289 290
Platje

'@Martijn, Hirschi is ook vaak genoeg genoemd van te voren, net zoals Pedersen.. maar soms kies je de verkeerde goedkope renner, that's part of the game.. genoeg voor- en tegenargumenten voor een bepaalde renner vooraf maar achteraf is het pas duidelijk welke je had moeten hebben

De Tourminator

Het wegzakken is voor mij gestopt op 97%. Dus wel een zilveren beker, maar niet helemaal tevreden. Buchmann en Bonifazio zijn de 2 miskleunen. Stuyven had ik moeten houden. Petersen en WVA zijn de toppers. Voor de rest bijna iedere etappe goede opstellingen gemaakt en maar weinig punten verloren door ze op het bankje te hebben.

Gefeliciteerd aan alle winnaars van het gouden bekertje en tot de Giro ....

martijnzoeteman

'@platje absoluut, met deze tacktiek ga je ook zeker af en toe de mist in door precies de verkeerde te kiezen, maar met je aanvallers die niet iedereen heeft kan je wel net het verschil maken.

BlingSagan

Mooie eindsprint brengt me op 92,2%.
Dik tevreden.
“Meest rare keus die leuk uitpakt: David De La Cruz”

Arctic Monkeys

Het laatste deel van deze Tour met plezier begonnen dit topic te volgen. Uiteindelijk als 59e geëindigd op 99,8%, eerste gouden beker. Paar miskleunen in de dagselectie kosten een top 10 notering, maar ook dat is onderdeel van het spel natuurlijk. Op naar de Giro!

Pietje Precies

Ik ben op 97,9% geëindigd. Zoals verwacht vandaag een beetje gedaald. Halverwege de ronde zag het er aanzienlijk slechter uit. Gelukkig hebben mijn aanvallers in het tweede deel nog behoorlijk wat punten gepakt. De dagopstellingen waren beter dan de algehele selectie.

@Kj, Kristoff was maar liefst 3 miljoen. Ik betwijfel of die de selectie haalt. Zijn totaal aantal punten vertekent best wel wat door al die dagen 3 punten jongerentrui. Verder is het eigenlijk ook niet fair om te tellen dat je Kristoff in de tijdrit opstelt, maar ik snap dat het model dat wel doet.

Ik zou denken dat het model toch Ewan er in gefietst krijgt. Misschien wel ten koste van Dumoulin, die voor een prijskaartje van 4 miljoen slechts 1 topklassering heeft en nooit captain gemaakt wordt. In een realistisch team daarentegen waren Dumoulin zijn zekere punten wel aangenaam

Martinez denk ik ook te karig. Die dag dat hij 1e werd had je hem niet per se als kopman nodig (Kämna kopman)

Laatst gewijzigd
Pieter_Pannenkoek

Wat een hoge scores hier allemaal, heel netjes! Dit is het eerste jaar dat ik veel tijd heb gestoken in de voorbereidingen en uiteindelijk geëindigd op 89,5%. Mijn missers zijn ontbreken van Hirschi en Van Aert en paar keer verkeerde kopman keuzes. Het niet meenemen van Bernal (meer budget) en wel Kamna heeft me echter wat geholpen. Op naar de Giro!

Starlynk

'@KJ: 17 van de 20 als ik het goed geteld heb ;)

Primavoormij

Ik meld mij. 99.6%. Eerste gouden beker. Op naar de Giro.

Ludi

'@starlynk heb niet naar budget nagerekend dus had voor de zekerheid wat veel goedkopere ingezet, alleen gekeken in hoeverre bernal of ewan zou passen. Mogelijk is martinez niet nodig omdat kamna toen 2e werd en kunnen bol en pedersen worden vervangen. En ik ben natuurlijk Porte vergeten.

Ben benieuwd!

El Mel

Geëindigd op 100%, plek 17. Erg blij mee. Achteraf toch Pedersen mee moeten nemen waar ik lang over getwijfeld heb. Morgen kunnen we weer verder puzzelen met de Giro en klassiekers :)

Westland95

De Klassiekerpoule vind ik ongelofelijk lastig trouwens, dit jaar.

hartstikkebedankt

Eindafrekening gaat nog wel, ongeveer 100 plekken gedaald naar 232 (99.4). Niet hoger gestaan dan ongeveer 85 deze Tour dus gewoon goed geëindigd met een paar matige keuzes.

Slechte keuzes: Higuita, Van Avermaet

En slecht uitgepakt: Pinot, Nizzolo, Bernal en toch ook wel Martinez op een aantal momenten. Maar weinig last van gehad omdat alle drie een hoge pick rate hebben.

Die plekken en geld van Higuita en Van Avermaet had wel veel beter gekund. Hirschi en Pedersen waren heel fijne renners geweest om er bij te hebben voor Van Avermaet en Venturini (!). Dan had ik met de meerprijs Higuita kunnen upgraden naar Yates of Mas. Maar dat is alleen in theorie, want die laatste twee had ik niet zo snel gekozen voor dat geld.

Starlynk, mooi gereden, chapeau! En ook nasibal jammer dat het iets teleurstellend eindigt maar het was leuk je helemaal bovenin te zien! Op naar de Giro allemaal

Laatst gewijzigd
Chef83

Hier 96,2 ondanks 5 uitvallers toch tevreden .
Op naar de giro en de klasiekers 👍👍👍

nasibal

'@Starlynk

Gefeliciteerd met je top 10 plek en 1e plek in de Rode lantaarn! :)

arjenzvob

Weer opvallend veel namen hier op dit forum die 0,0 bijdragen vooraf. Meelezen en vervolgens komen melden dat ze een bekertje hebben gehaald. Oké, mijn bijdrages zijn misschien niet altijd even opbouwend, maar ik probeer ook te helpen met links naar artikelen met info bijvoorbeeld. Ben ik nu een slechte verliezer door deze ergernis te melden? Dat is dan maar zo.

Kalikula

94,7%
Elf keer de verkeerde kopman gekozen, maar wel in de dagselectie hebben. Scheelt zomaar 550 punten.

Florian

Ik merkte hetzelfde @arjan. Maar ach het is wat het is. Iedereen gefeliciteerd met jullie uitslagen. Op naar de Giro, ben benieuwd wie daar de Hirschi's en Pedersen zijn.

Stuff

'@arjenzvob

Lief dat je artikelen deelt vooraf. Mijn tip, doe er de volgende keer zelf wat mee. Misschien kun je dan ook een keer opscheppen met een fatsoenlijke score. Want wat je nu hebt gepresteerd is natuurlijk diep triest.

foqu1ta

80e plek geworden.

Florian

Ik zie dat sommige mensen hun naam op het forum hetzelfde is als op Scorito. Dat ga ik dus ook doen bij deze 😃.

Wielerfan999

Persoonlijk 168e geworden.

Ceramiche Ariostea

'@Arjenzvob, Ben niet trots op mijn score van 95,8 procent maar gelukkig altijd nog een procent of 12 hoger dan jouw score. Wat een kansloze accuzuur reactie en wat laat je hiermee kennen en door!

daanbrkh

Toch wel echt met Arjen eens, ik moet ook zeggen dat dit de eerste ronde is dat ik dit forum ontdekt en gebruikt heb. Maar ik zie hier namen voorbij komen die de afgelopen 3 weken 0,0 inbreng hebben gehad. Ik zal niet zeggen dat ik veel heb bijgedragen maar ik liet tenminste wel meer van mezelf horen dan opscheppen met een goud bekertje achteraf..

Cerebral36

Waar maken jullie je in godsnaam druk om man? Laat mensen lekker posten als ze dat willen. Ben je er al achter of je een bekertje hebt met je 99,4%?

1 2 ... 285 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.