Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 40 ... 289 290
Poeksel

'@zadelpen Mooi dat je team omhooggaat! Mijne staat in de steigers, is toch een stuk vervelender.

Jori

Bol toch knap 20e in VOO :p

Benzardi

Team "De Duracelli's" is nog zoekende, meer wilde de Teambaas Benzardi niet kwijt.

Nou 1 dingetje dan.......... al weglopend zei Benzardi, ..............ik zie Zakarin als een mooie vrijbuiter die voor het klassement kan gaan en mocht dat niet lukken kan hij voor ritzeges en de bolletjes trui gaan.

Ludi

Jammer dat dat een ander bolletje is ;)

user27296

Knaven: 'Het is de vraag of Froome tien procent verbetert richting Tour'

Team INEOS wil net als Jumbo-Visma met drie kopmannen naar de Tour de France. Door de recente uitslagen van het Britse team, slepen er steeds meer twijfels in de vorm van de kopmannen Egan Bernal, Gerainth Thomas en Chris Froome. Ploegleider Servais Knaven heeft zelf ook nog twijfels.

Knaven, zelf winnaar van Parijs-Roubaix in 2001, geeft bij het AD aan nog wat uren nodig te hebben om de goede beslissingen te maken. 'Het is nog zoeken naar de verhouding tussen klimmers en andere type renners. De trainers hebben alle data over het fysiek van de renners. Samen met de ploegleiders maken we de beslissing.'

In het interview geeft Knaven nog geen zekerheid dat Chris Froome ook daadwerkelijk een plaats heeft binnen de ploeg. 'De andere jaren was het makkelijk, dan stond hij er. Hij moet nog tien procent verbeteren en dat kan richting de derde week. Dan moet je natuurlijk niet al op vijf minuten staan.'

'Opgave Bernal uit voorzorg'
Wellicht wordt Froome de superknecht van Bernal. De Colombiaan stapte af in de Dauphiné, maar bleek dezelfde dag al een uur getraind te hebben. Knaven denkt dat het goed moet komen met de winnaar van 2019. 'De opgave was uit voorzorg. Hij moet de komende week pijnvrij kunnen trainen.

Benzardi

'@KJ

Hahahaha

KV

De “2de rang” sprinters vallen echt tegen zeg. Is er eigenlijk 1 (behalve dus de 2 toppers) die iemand met “zekerheid” durft mee te nemen...

Ragnar Lolbroek

Colbrelli staat er nu bij mij. Heb ik het minste negatieve berichtgeving over gehoord en kan een helling over.

dvansteenis

Peter de Grote en na vandaag ook Trentin

Kannibaal van Schepdaal

Drie* toppers

KV

In dit zwak veld zal Peter nu idd wel standaard top 5 rijden.
Een goede Colbrelli had ik wel verwacht in 1ste rit dauphiné, maar heb hem er ook wel in. Van Trentin ben ik niet zo overtuigd. Lijkt het vaak toch te laten lopen, zoals gisteren bv waar hij initieel heel goed gepositioneerd zat.

Valvuillerdemoz

Nizzolo moet toch in principe ook top vijf sprinten met zo'n trein als die mee heeft!
Trentin zal er wel staan in de Tour.
Colbrelli zou ik er ook graag bij hebben, maar heb ik zo mijn twijfels over. Heeft wel eerder zo'n Tour gehad, waarbij hij alleen maar moest knechten. En als ze alle ballen op Landa gooien, moet ik nog zien dat hij zelf wat kansen krijgt.
Kristoff was voor de corona ook dik in orde, maar hebben we eigenlijk na de Corona-break maar heel weinig van vernomen.

Maar ja, vier mannen van 3 miljoen dat is wel wat veel. Zullen er waarschijnlijk twee moeten afvallen.

De goedkopere sprinters ga ik denk ik niet aan beginnen. Dat lijkt weggegooid geld, zelfs in dit veld. Ik denk dat je dan nog beter een Stuyven van Aert of een Alaphillipe zelfs, kunt nemen. Die hebben in veel meer ritten nog wat in te brengen.

Treenert

Als ze datzelfde treintje voor Walscheid zetten halen ze meer top-5 plaatsen vrees ik. Nizzolo is ook altijd net niet.

Trentin had vandaag korter kunnen finishen ware het niet dat het achter de 4 brak, wie kon daar niet volgen? Lijkt de lead-out van Venturini maar wie het is kan ik niet duiden. Of is het zelfs Naesen (mouwtjes)?

https://www.youtube.com/watch?v=XOE9UBgn-Qg

Laatst gewijzigd
Gilaso

Weet iemand hoe het gaat met higuita? Ik lees niks over hem na zijn valpartij...

BrackenRidgeCycling

'@kevin tiesj doen

Nul verstand

Colbrelli wel duur hoor. Voor zijn prijs kun je een goede klassementsrenner kopen.

Ludi

Dr meeste 3-3.5m ak mannen gaan veel minder punten halen dan de 3m sprinters, dat is altijd zo. Er zijn namelijk 15 3m en meer ak mannen en maar 8 sprinters ofzo.

user27296

Hé,

Ik zoek eigenlijk wat info over de klimtijdrit op Planche de belles filles
Zijn er de laatste jaren ergens nog zo een vergelijkbare klimtijdritten gereden? Aankomst boven!

Wie zijn hiervoor de favorieten? Zijn dit alle klassementsrijders? Wie kunnen we hier nog bijrekenen De Gendt? Teuns? Bilbao? Wellens?

Voor Asgreen zal dit te zwaar zijn?

Zijn er ergens precedenten te vinden?

Laatst gewijzigd
MichielH

ik zie Viviani hier totaal genegeerd worden, is er dan niemand die nog enigszins iets van hem verwacht?

Ludi

Nu loopt ie helemaal vast

Ludi

'@Michiel mja weet niet, ziin prijs is ook zon beetje mja weet niet. Flink goedkoper dan bennett en ewan maar duurder dan nizzolo die volgens mij beter heeft gepresteerd dit jaar. Ook niet echt flexibel ofzo en matig team. Maar kan zomaar de parel worden met 7x top5 hoor.

Treenert

'@Stijn: https://www.procyclingstats.com/race/world-championship-itt/2017/result

@Michiel: 8-20

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

Ag2r is trouwens flink bezig op de transfermarkt nu ook jungels naar hun.

user27296

Ik ben nog aan het twijfelen Dumoulin of Pinot maar ik heb ook al Roglic

As ik naar de tijdrit kijk moet ik Dumoulin nemen zeker, al heeft Pinot ook al goede tijdritten gereden.

Als ik Dumoulin neem moet ik Pinot eruit laten!

Ik zit nu met zo een goed evenwicht in mijn team, ik weet het ni goed!

ditisdavid

'@Stijn
Makkelijker: bovengenoemd WK 2017, tweede tijdrit Giro 2019
Lastiger: slottijdrit Ronde van Zwitserland 2013
Dichterbij het profiel van deze tijdrit kan ik me niet voor de geest halen.

1 2 ... 40 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.