Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 42 ... 289 290
marconeuvel

'@stijn Lemmens
Kuss - Dumoulin - Kuss

Kus

Brillenpoetser

Dumoulin cosnefray coquard

Barrygoal

Vorig jaar pakte Cimolai veel punten voor Israel nation, dit jaar hebben ze 3 sprinters mee: Hofstetter, Greipel en Barbier. MAar wie gaan ze uitspelen in de sprints?

aborah

Froome en Thomas dus niet mee. Benieuwd hoe duur Carapaz wordt.

marconeuvel

Officieel: Froome en Thomas niet naar de Tour!

Stijn Lemmens

Team ineos zonder Froome thomas in de Tour

S. Dauert

Het wordt steeds ‘makkelijker’ zo met het budget!

maurice_14

Nou, zal mij dan benieuwen wat Sivakov extra gaat kosten...

Valvuillerdemoz

'@Jeroen VS: Een of andere Guy

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@franky komt hier véél te goed weg...

Ze waren dus écht slecht :D

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Tot zover alle 'Ma4R tH0m4s VerSTopT Z1cH Alt1jD vooR GrOtE ROndEs.' Hij was gewoon overduidelijk niet in vorm.

S. Dauert

Een grotere kans om de Tour te winnen krijgen sommigen denk ik nooit meer van hun leven.

mschuts

Hmm.. hebben we straks wellicht toch maar 1 treintje in de Tour, maar dan die van TJV

Warmebakker

Budget zal wel flink aangepast worden.

Valvuillerdemoz

Ja, maar hoho, dit is nog steeds in het kader van het sandbaggen door Ineos. Die twee staan er straks echt wel. 😬

Kip

Lol

Barrygoal

dit kan toch niet meer aangepast worden?

Aanklampen

Franky nam ik sowieso al niet serieus. Dan snap je wielrennen niet als je zegt dat zei aan het sandbaggen waren. Froome kwam gewoon niet vooruit, en dat is niet erg als dat 2 maanden voor de Tour zou zijn.. 2 weken ervoor is een compleet ander verhaal.

Van Thomas wel iets verrast, ik zou hem sowieso niet kiezen maar dat hij niet meegaat...

Ik zie Bernal nog wel afhaken vlak voor de Tour

Kip

Ben benieuwd naar de rollen van carapaz en sivakov..
Interessante opties nu

De Condor van Echt

'@valvuiller Yup, in Giro en Vuelta :)
@bakker en @Maurice: hield ik inderdaad al die tijd rekening mee. Vandaar dat ik de afgelopen week mijn TS nog niet aangeraakt heb ;)
@venema Ik heb de stopwatch ingedrukt tot Franky erin komt :)

Punchen of verzuipen

Aangezien ze Carapaz (absurd?) duur hebben gemaakt, denk ik tussen de regels door te lezen dat Scorito in eerste instantie de intentie heeft om het budget niet aan te passen. Maar als nu ook nog, bijvoorbeeld, Bernal, Roglic, Kruijswijk en Quintana verstek moeten laten gaan, dan zullen ze er misschien toch aan moeten geloven.

Punct

Thomas en Hart eruit, Carapaz en Sivakov er meteen in. Nu is mijn team nóg sterker alleen... wanneer zet ik wie bij welke rit nu in ...interessant!

arjenzvob

Een klein glimlachje richting Frank122 🙂

Warmebakker

Prijzen van renners bij Scorito worden wel vaker opgehoogd vlak voor het begin van het spel. Wat ik overigens vrij kinderachtig van ze vind

Stijn Lemmens

Carapaz (4,5 mil)

Sivakov blijft 2 mil

1 2 ... 42 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.