Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 43 ... 289 290
Jeffrey81

'@warmebakker

Klopt niet hoor. Dat is maar één keer eerder gebeurd

Kannibaal van Schepdaal

Ja lap, nu gaan we nooit weten of Thomas of Froome de Tour hadden kunnen winnen.

callmeal

'@ajvenema Ik denk dat wij hier goed weg komen, Franky zullen we wel niet meer terugzien op het forum..

RemcovanderMaas

Mannen, dit is natuurlijk allemaal onderdeel van het grote plan van Ineos om 3 grand tours te winnen met 3 verschillende renners.
Dat jullie dat niet zien snap ik niet hoor ;-)

jsprunk

De Giro is echt ideaal voor een Thomas in vorm. Met die 5 weken extra zie ik dat wel gebeuren, dus een verstandige beslissing, denk ik.
Carapaz is zo'n renner waarvan ik nooit weet wat ik er mee aan moet.. 4.5M is dan ook precies zo'n prijs waardoor ik het niet weet.

Warmebakker

Zou de blessure van Carapaz wel echt zijn? Of moest hij haksoverkop naar het trainingskamp van Ineos?

callmeal

Tja, denk je dat je Carapaz sws niet mee hoeft vanwege zijn val in Polen, weet de stagiair hem weer zo mooi te prijzen... terug naar de tekentafel.

Jeffrey81

Carapaz is voor mij juist een renner die er altijd graag meteen in klik. Maar dan wel als ie gewoon als duidelijke kopman was aangeduid met bijbehorende voorbereiding. Nu is het allemaal erg last minute, zit Bernal er ook nog altijd tussen, en is er dat bericht over zijn kuit waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.

Ook zijn zijn resultaten dit jaar nog niet echt om over naar huis te schrijven.

Vooralsnog doe ik het nog altijd zonder Ineos renners. Ik snap overigens niet waarom mensen nu ineens Sivakov interessanter vinden dan hij eerder was.

marconeuvel

'@Jeffrey81 Sivakov zal nu in principe later in het Ineos treintje komen dan wanneer Froome en Thomas mee waren en mee konden komen. Als hij nu tot vlak voor de finish als knecht meerijdt, rijdt hij ook zomaar top 10.

Ab Normaal

'@MarcelMerckx
Voor een miljoen minder heb je Bennett en Kuss...

Wouter Zin

Maar als je Roglic, Dumoulin en van Aert hebt mag je er nog maar 1 van die 2. Ik was een van de gelovigen die Thomas er in had staan...nu veranderd naar Carapaz en Sivakov.

Boasson en Hagen

Jammer, was toch benieuwd wie er in Froome/Thomas was getrapt.

Jeffrey81

'@MarcelMerkx

Die theorie was me al wel duidelijk, maar dan nog ;) Wie de laatste Ineos knecht is lijkt me echter niet zo interessant, aangezien het (voor mij) waarschijnlijk is dat Jumbo die er dan allang af gereden zal hebben. En inderdaad, die Jumbo knechten heb je voor een stuk minder zoals Ab zegt.

Enige is denk ik nog dat je dan wellicht heel veel vertrouwen in winst voor Bernal hebt, en dat je voor de teampunten gaat. Maar dan kun je weer net zo goed Castroveijo of Van Baarle nemen.

SurPlace

Carapaz (blijft een geweldige naam) is dus duurder dan Dumoulin, Pogacar en Pinot. Ik geloof dat ik deze laatste 3 dan toch interessanter vind. Daarnaast verwacht ik nog steeds dat de kaart Bernal volledig wordt getrokken en Carapaz dus soms moet knechten. Tenzij Bernal echt een blessure heeft en Carapaz in de tour alsnog naar voren wordt geschoven....

Het is dit jaar toch wel lastig nu alles zo lang op zijn gat heeft gelegen....

Bennett verzekert me toch nog even van zijn vorm. Ik vond hem in de Grand Tour ook al sterk ;), maar ik ben nu ontzettend gaan twijfel over Nizollo terwijl hij er eigenlijk vanaf dag 1 erin stond. Of is plek 5 in MSR zijn werkelijke vorm...

Barrygoal

Waarom heb je van aert, die moet alle vlakke etappes de kopmannen uit de wind houden toch? ik heb hem er juist uitgehaald. Sivakov heb ik er ook in gezet, omdat hij zomaar een betere vorm kan hebben dan bernal en carapaz

zomaareens

Yes nizzolo twijfel ik ook over. en coquard.
Mensen die hun licht hierover willen laten schijnen?
En de sprinter van Bahrein.. garcia of colbrelli, met Landa als absoluut speerpunt?

Laatst gewijzigd
Barrygoal

En de sprinter van israel nation, barbier, greipel of hofstetter? ik heb Colbrelli. pakte vorig jaar een klap punten, maar met garcia nu wel topper als teamgenoot

04398

Volgens mij geeft Brailsford in zijn uitleg juist aan dat ze voor één duidelijke leider willen gaan. Als ze er dus voor kiezen om Thomas en Froome thuis te laten, lijkt mij logisch dat ze dus in de Tour kiezen voor Bernal en dat de rest van het team voor hem in dienst rijdt.

BlackManager

Van Aert steekt in topvorm en heeft zelf aangegeven in de lastigere etappes ( die net te licht zijn voor Roglic ) voor eigen kans te mogen gaan.

Jeffrey81

Het vraagstuk Colbrelli/Garcia wordt op zijn vroegst opgelost wanneer de teams (met bijbehorende plannen) bekend worden gemaakt. Idem ISN trouwens.

Nizzolo heb ik geen twijfel over. Die gaat gewoon mee. Parkoers past bij hem, en hij heeft toch goede resultaten sinds de herstart (en ook daarvoor trouwens)? Ik snap de twijfel niet?

Laatst gewijzigd
krypton

Carapaz maakt geen enkele kans op een plekje in mijn team. Veel te duur en nog te weinig laten zien de laatste weken om ervan uit te kunnen gaan dat hij even top 5 rijdt. En het behalen van (veel) teampunten is ook maar de vraag nu Roglic beter lijkt dan Bernal.

Verder vind ik dit denk ik wel de lastigste Tour ooit qua Scorito. Veel twijfel over de subtoppers (MAL, Buchmann, Landa, Quintana, Yates, Bardet, Barguil, Valverde etc.) hun vorm, in sommige gevallen hun doelen (etappes of klassement) en dus of ze hun waarde wel op gaan brengen in punten. Ook zie ik dit jaar heel weinig interessante sprinters van rond de miljoen of lager om het sprinteam mee op te vullen... Als een Venturini, Mezgec en Greipel al 1,5 miljoen zijn...

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@Jeroen vs Wat is je bron dat die alle drie rijden?

Jeffrey81

'@BlackManager

Heb je een bron? Want dit staat toch echt haaks op alle andere nieuwsbronnen...

Heel misschien als het zo loopt dat ie in een positie is om mee te sprinten. Maar anders echt niet hoor....

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Het was een beetje een kansloze zaak, voor Froome, maar ik vind het toch jammer dat hem dit niet gegund is. Had graag nog een keer de beste froome gezien. Een groot kampioen. Maar ja... die misselijke valpartijen.... gaan zoveel talentjaren verloren helaas.

Maar.... het is hoe het is. Ik heb nu zoveel budget over dat ik zelfs Porte overweeg. Ik zal dan een van de weinigen zijn, en blijft die op zijn fiets zitten, is dat een leuke verschilmaker denk ik. Zeker als je ook nog ruimte over houdt voor een deskundige vervanger mocht die vallen of niks presteren. Want zelfs dat kan met dit budget. Denk dat het sowieso niet verkeerd is om een extra ak-er mee te nemen. Als Buchmann fit genoeg is vervangt die Porte.

Ik ga dus starten met 10 ak mannen, dat is al wel bijna zeker. Verwacht veel valpartijen en uitvallers, zeker richting het einde. Zoals mijn ploeg nu staat, schuilen er maar twee gevaren: Bernal is supergoed of Flip pakt geel en houdt het heel lang vast. Verder bespeur ik geen enkele beer meer op de weg naar eeuwige glorie.

Laatst gewijzigd
Westland95

Ik neem Sivakov (en Kwiato) alleen mee voor eventuele teampunten, ik neem namelijk geen Ineos-kopman mee. Sivakov kan ook nog een aardige uitslag rijden.

1 2 ... 43 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.