Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 55 ... 289 290
Aanklampen

Ik denk dat een groep gaat rijden op de eerste 180hm omhoog maar dat alles waarschijnlijk in de vallei weer bij elkaar komt... en dat zou zich bijna kunnen herhalen in de tweede x vallei...

Maar misschien krijg je volle bak koers en overleeft alleen Wout.. dat kan ook nog ;-) en dan kan bij sommige de Poule gelijk na dag 1 de prullenbak in.. Ook leuk :-)

Stijn Lemmens

Van avermaet of Kuss wie haalt de meeste punten?

dvansteenis

Allebei 87 punten Stijn

ditisdavid

Etappe 2 is een totaal ander soort koers dan San Remo, als je het al met een monument moet vergelijken is het eerder een soort Lombardije...

callmeal

'@Stijn Bennett 88 punten dus ik zou daar voor

S. Dauert

'@kevinraar Als je klimmers ook min of meer AK ambities hebben zou ik zeggen: niks meer aan doen!

zomaareens

etappe 2 is er geen sprinter meer bij natuurlijk, ook v aert denk ik niet meer

kevinraar

Ik heb nu dit team
Roglic
Bernal
Dumoulin
Pinot
Pogacar
G.Martin
Sivakov
Jungels
Kuss
Alaphlippe
Van avermaet
De Gendt
Benoit
Ewan
Benett
Sagan
Colbreli
Bol
Coquard

Twijfel nog tussen higuita en mollema

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Kevin jij ouwe patriot jij neemt toch altijd de hollandse boys dus gewoon Mollema doen. En hoezo heb je Cees Bol niet ? ;)

kevinraar

Ik heb bol kijk maar is goed

hartstikkebedankt

Wel goed kijken he Jasper, of dacht je dat het Jetse Bol was

RemcovanderMaas

Ik heb wel goed gekeken .........
Is Marrin die wielrenner van Ajax?

Jasperdewaal11

Excuus daar heb ik dan overheen gelezen. Maar geen Poels, van Baarle of Gesink he

Ludi

2 bollekes halen 1 betalen

Ludi

Etappe 2 wordt een slagveld en mensen gaan sowieso balen en zeggen " zo deze ronde kan ook de prullenbak in". Lekker

GlennTour

WVA in een reactie op Sporza: "Ik zal me wegcijferen in Frankrijk voor de ploeg, maar tussenin zijn ook veel kansen die ik kan grijpen."
Toch een lichte hint naar groen? ;-)

Kip

“Veel”

arjenzvob

Kevin neemt ook een risicio met Benoit Cosnefroy. Wel vreemd dat hij de rest allemaal wel bij hun, al dan niet correct gespelde, achternaam noemt.

Zadelpen

'@punch en zuip

Dank voor de info.

bennie024

"Did a little spin yesterday. I honestly thought that I will feel beter by now after the crash on saterday @criteriumdudauphine 🤕 Let's see what upcoming days will bring. I am staying optimistic."

Aldus Roglic op Instagram

Valvuillerdemoz

'@Arjenvzob: Zelfs als het Tiesj is, is het nog een risico.
En Kevin: wat is dit?! Mollema moet er in natuurlijk en Sivakov eruit!

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@bennie024: zegt Roglic hier nou dat ie gisteren een spin gemaakt heeft? Zit ie ter afleiding een beetje in een race-auto te spelen?!
Maar goed. Voelt zich nog niet zo goed als gehoopt dus...
Schepje zand terug richting Ineos...

michelvz1975

Kenners, helluuuup: Cort of Laporte als sprinter?

nasibal

Is er al iemand die uberhaupt een totaal van 20 renners heeft waarin hij vertrouwen heeft? Even los van verdeling.

Franky122

'@michelvz1975 Nee.

1 2 ... 55 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.