Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 57 ... 289 290
krypton

'@Bob
Ja inderdaad haha. En ik betwijfel of we een goed antwoord krijgen van de ploeg voor de Tourstart...

Kannibaal van Schepdaal

Wie weet gaat Theuns ook wel mee en is het helemaal onduidelijk en dus duidelijk.

Brillenpoetser

Maar weer eens een terrasje doen dan?

SurPlace

Volgens Thijs Zonneveld is het nadeling voor Dumoulin dat Kruijswijk niet meegaat, omdat TJV nu eerder wordt gedwongen om een kopman te kiezen..... Interesting, zo had ik er nog niet naar gekeken

Hij was ook verrast dat Jansen (voor het vlak) meeging ipv Tolhoek (voor bergen). Blijkbaar zijn ze dus zo positief over de klimmers (snap ik ook met Bennett, Kuss en van WVA in de vorm van hun leven), dat ze een ander profiel kiezen. Wie weet biedt dit toch weer individuele kansen voor van WVA als hij zich niet helemaal hoeft op te blazen in de bergen...

Punchen of verzuipen

Ik snap niet zo goed waarom WvA nu méér kansen zal hebben "als hij zich niet hoeft op de blazen in de bergen" terwijl TJV letterlijk zegt dat WvA nu belangrijker (namelijk: latere pion) in de klimtrein wordt en zich dus méér zal moeten uitwringen in de bergen dan in het originele plan.

Als WvA meer en langer moet meeklimmen kost dat toch meer energie die hij tekort komt in eventuele leuke aanvalsetappes?

Poeksel

Doet er nog iemand aan risicospreiding door renners van 20 verschillende ploegen te kiezen?

Brillenpoetser

'@poeksel ik heb 3 tjv mannen maar biet vanwege teampunten maar hun individuele klasse. 1 ineos renner slechts alles niet ivm risicospreiding maar gewoon de beste renners selecteren voor de etappes.

Kannibaal van Schepdaal

'@Poeksel: Zo wordt de kans wel heel groot dat je renners gaat verliezen. Misschien beter om van de 5 ploegen die Parijs halen telkens 4 renners te kiezen :)

Ajvenema

'@surplace: Ik snap die redenering niet helemaal. Zou denken dat ze juist later hoeven te kiezen omdat ze een extra knecht kunnen meenemen die het werk kan doen. Maar ik ben net wakker:)

@poeksel: Nou, ik heb 2x3 man staan, en ik twijfel daar nu toch een beetje over... Aan de andere kant, hoe vaak is het nou voorgekomen dat er daadwerkelijk iemand is afgestapt met covid, 1x? 2x? Bidden dat het publiek zich een beetje weet in te houden...

Nopper

Scorito heeft verder nog niets laten weten wat ze gaan doen bij eventuele corona uitbraken in teams toch? Dat kan de tour aardig beinvloeden als een heel team uit de tour moet vanwege een besmetting

zeewolde

Volgens mij hoeft Scorito daarvoor toch niets te doen ? Als een ploeg naar huis gaat, gaat ze naar huis. Dus geen punten meer.

MichielH

Als je al je renners kwijt bent vanwege Corona mag je "Bingo!" roepen en heb je het spel gewonnen.

Pom titcock

Oke buchmann out dus, wie wordt zijn vervanger? Kämna wordt wel een mooie nu voor dat miljoentje

Ajvenema

'@superheldkuijer: Is de kogel al door de kerk?

MichielH

'@superheldkuijer: misschien ff je bron vermelden dan....

Pom titcock

Ik zag deze net van Stuff: https://www.swr.de/sport/mehr-sport/radsport/artikel-nach-sturz-buchmanns-tourstart-unklar-100.html

Ik kan niet heel goed duits maar goed genoeg om te lezen dat die niet in team superheldkuijer blijft, helaas...

-Wielerfan

Wat raden jullie aan...
Bernal of een andere ineosrenner?
(Of geen natuurlijk)

Ajvenema

Eigenlijk is het jammer als ie niet gaat, als ie met twijfel gaat valt er iig nog wat te gokken:)
Maar idd, dat bericht klonk niet heel goed. Zelfde geld voor Roglic trouwens, viel me ook tegen dat die niet gewoon alweer lekker aan het fietsen is. Ik heb ook geen idee hoe snel zo'n lijf vol schaafwonden herstelt, en wat de invloed op vorm is.

Laatst gewijzigd
Wouter Zin

‘Team uit Tour verwijderd bij twee coronagevallen in de ploeg’

https://www.ad.nl/wielrennen/team-uit-tour-verwijderd-bij-twee-coronagevallen-in-de-ploeg~a98eb3d7/

Dit biedt ook nog stof tot nadenken. Zullen ze dit ook doen als het de nummer 1 uit het klassement betreft🤔

MichielH

'@Superheldkuijer: Daar staat dus dat het onduidelijk is of Buchmann start. Dat is iets anders dan wat jij zegt, namelijk dat hij niet start.
Vandaag of morgen komt Bora met duidelijkheid.

MichielH

'@Wouter Zinnemers: Natuurlijk gaan ze daar geen verschil in maken. Als dat zo zou zijn wil je (in tegenstelling tot eerdere taktieken) wel zo snel mogelijk het geel krijgen.

Poeksel

Ik denk dat ik voor de zekerheid alleen renners van AG2R, B&B, Cofidis, Groupama, AS en TDE neem. De andere teams halen vast Parijs niet.

Kip

En als pinot in het geel rijdt? :)

Jeffrey81

Net als met het Klassiekerspel ga ik geen rekening houden met corona. Geen beginnen aan....

En Kämna....sja, lijkt leuk als Buchmann niet (of geblesseerd) start, maar ik denk dat ie in dit veld geen top10 gaat rijden.

SvenVDB

Is er eigenlijk iemand die Roglic durft thuis te laten? Daar kan je ook wel eens het verschil mee maken. Positief of negatief verschil dat valt nog te bezien natuurlijk :-)

1 2 ... 57 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.