Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 61 ... 289 290
Rikkie

Landa reed vorig jaar goede Giro (veel punten) én goede Tour (iets minder punten).
Werd in de waaierrit naar Albi de berm ingeduwd. Kostte hem ruim 2 minuten. Anders had hij bij Buchmann in de nek kunnen zitten..
"Als" telt niet maar feit is wel dat hij daar de helft van z'n uiteindelijke achterstand verloor....

madeinstars

Joris Nieuwenhuis wel een zekerheidje natuurlijk.

Pim96

Op dit moment Bernal, Roglic, Pinot, Dumoulin, Ewan, Sagan, Bennett en Alaphilipe er allemaal in weten te klikken. Drukte echter wel erg op het budget. Zal toch iemand eruit moet klikken om ruimte te creëeren voor van aert...

Primavoormij

Welke 'pareltjes' van 500k zien jullie allemaal? Ik heb tot nu toe gevonden:

- De La Cruz (waarschijnlijk de beste klimmer in deze prijscategorie)
- Pedersen (wereldkampioen)
- Haller (sprint regelmatig mee)
- Nans Peters (goed voor de ontsnappingen, daar zijn er veel van deze tour)
- Madouas (had ik vorig jaar in de Giro, zeer verdienstelijk gereden)
- Keukeleire (sprinter van EF)
- Polanc (giro 2017 resultaten zeggen genoeg)
- Roelandts (zal gaan sprinten voor Movistar)
- Sabatini (lead out van Viviani voor teampunten en eigen plek 10-20)
- B. Cosnefroy (groot talent maar geblesseerd geraakt in dauphine)

kevinraar

welke pareltjes zie je in bij 750k?

Ludi

Bij 750k zijn er zo veel dat ik ze niet op ga noemen.

arjenzvob

Welke pareltjes zie je bij 1 miljoen?

Franky122

'@Kevinraar

- J. Castroviejo;
- M. Kwiatkowski;
- D. van Baarle;
- L. Rowe;
- A. Amador

Ludi

Bij 1m zijn er bijna net zo veel

arjenzvob

Franky122 durft weer haha... Al bijgekomen van de schrik?

ditisdavid

Je mist de enige renner van 500k die ik heb :)

arjenzvob

Oke. En bij 1.5 miljoen?

Tjaanameistro

Poels gaat toch ook voor een klassement?

Poeksel

'@primavoormij: Diverse renners van CCC zijn interessant voor de aanvallersetappes.

arjenzvob

Hirt, Hirschi en natuurlijk....Gallopin!

Ludi

Van Aert bij 1.5m, klepper

Kannibaal van Schepdaal

'@ditisdavid: Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. CCC? Inderdaad goed bezig dit jaar, ik hou 'm ook in de gaten.

Laatst gewijzigd
Jordi010

Venturini en Formolo bij 1,5m
Kuss, Martinez en G Martin bij 1m
De Gendt en Degenkolb 750k

Laatst gewijzigd
Pim96

Nou nu we toch volle bak aan het namedroppen zijn. Bij de 500 categorie zie ik Hirt, Impey, Cosnefroy en Koch als opties voor mijn team. Heel misschien de buyst, maar ben niet zo'n fan van knechten nemen die alleen voor teampunten in aanmerking komen.

stef_m1

Iemand een bericht gevonden omtrent de rolverdeling binnen INEOS? Bernal kopman maar wie zal schaduwkopman zijn? Carapaz of Sivakov?

Over CCC gesproken; Wat verwachten jullie van Van Avermaet & Trentin? Krijgen ze beide kansen voor interessante etappes of zullen ze voor elkaar moeten rijden en om en om kansen krijgen?

Franky122

'@arjenzvob Ja sorry Arjen, sommige mensen moeten doordeweeks werken. Leuk gehad in je kleuterklas?

Ik was aanvankelijk wel verbaasd dat Ineos niet vol voor de Tour ging, maar kan het ook wel verklaren met alle blessures van de overige teams. Ik denk dat ze niet veel van Jumbo Visma vreesden (toch het gevaarlijkste team), vandaar dat ze gaan voor alle drie grote rondes. Het wordt lastig om alle drie te winnen, maar met deze selectie zal toch in ieder geval óf de Giro óf de Vuelta worden gewonnen samen met de Tour. In die zin is Carapaz naar de Tour ipv Thomas ook niet meer dan logisch. De afstemming tussen Bernal en Carapaz zal vele malen beter zijn dan met Froome of met Thomas.

Mochten jullie je afvragen of mijn team hierdoor drastisch is veranderd, nee niet echt. Althans, ik heb meer budget gekregen opeens. Sivakov had ik al, dus ik heb Carapaz + Kwiatkowski erin gedaan en heb voor de overige 4.25 m mijn sprinters geüpgraded, hoewel deze editie overwegend zal worden bepaald door het meenemen van de juiste klassementsrenners (lees: Bernal + Carapaz).

Kip

Carapaz 2e vermoedelijk en daarmee een interessante optie, zie https://www.cyclingnews.com/features/analysing-team-ineos-eight-man-tour-de-france-roster/

M@thijs

'@arje & prima, mijn enige 500k man is ook nog niet genoemd XD

Ab Normaal

'@Tjaanameiro
Ja hoor, hij wil er zo lang mogelijk aan blijven hangen en kijken hoever hij komt.

M@thijs

nvm @pim heeft hem gedropt

1 2 ... 61 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.