Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 62 ... 289 290
Stuff

.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Kevin na al deze hints; hoe is je team nu?

hartstikkebedankt

Impey stond bij mij op het kladje voor 500K, maar nu doet Mezgec ineens mee dus dan vind ik hem minder interessant.

Pim96

Daar ligt bij mij ook het probleem. Mezgec kan namelijk ook de zwaardere heuvelaankomsten goed aan. Dit zouden de etappes zijn dat ik Impey op zou stellen.

RemcovanderMaas

Ik denk dat Zakarin de perfecte optie is, die is als Rus natuurlijk al lang gevaccineerd tegen het Corona virus.
Ze hebben dat vaccin niet voor niets Spoetnik genoemd, die man gaat straks als een raket.
Klik!

callmeal

'@franky122 vindt je het ook jammer dat Scorito de maximaal-4-man-per-team regel heeft ingesteld een jaar of wat geleden? Anders had je Amador, Rowe, van Baarle en Castroviejo ook nog mee kunnen nemen!

Kannibaal van Schepdaal

'@Franky122: "Ik was aanvankelijk wel verbaasd dat Ineos niet vol voor de Tour ging, maar kan het ook wel verklaren met alle blessures van de overige teams. Ik denk dat ze niet veel van Jumbo Visma vreesden (toch het gevaarlijkste team), vandaar dat ze gaan voor alle drie grote rondes."

Comedy gold.

Nog steeds in een andere werkelijkheid, who'd have thought.

Brillenpoetser

'@franky112 jammer indd dat je maar 4 ineos renners mag he? Ik zou alle renners van de vijand (tjv) lekker thuis laten die presteren toch niets.

Gouden tip voor je: neem porte en yates mee die gaan in december naar ineos. Heb je toch 2 semi ineos renners mee en een ineos renner presteert altijd en is altijd in vorm!!!

Ps: wat heb je gebruikt? Ik wil ook zo van de wereld raken.

RemcovanderMaas

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat onze Frenky de enige is die het goed ziet ......
Ik hou alle opties vooralsnog open

Rikkie

'@Franky122 Kom op, geef gewoon je inschattingsfout toe! Ineos doet het in de broek voor Jumbo Visma! En ik zeg zeker niet dat (een fitte) Bernal de Tour niet kan winnen hoor maar Thomas en Froome naar Giro/Vuelta is natuurlijk niet uit luxe..

Jori

Dit forum is ook wel belachelijk slecht uit de corona-crisis gekomen.
Enkel simpele namen roepen en dan hopen dat iemand het maar komt bevestigen dat het een goede is. Maar wacht, er is meer: ook lekker met z'n allen bashen op 1 Ineos-fan, die natuurlijk op basis van alle voorgaande jaren er ook continu naast zal hebben gezeten met dat Ineos klaar was voor de tour. Tuurlijk ging het betoog misschien een brug te ver over Thomas en Froome, maar om daar nou met zoveel over heen te vallen. Ergo, wees niet zo'n droplul en besluit dat het enkel een verschil van visie is.

@ Kannibaal: Touché, al is een tour met zoveel klimwerk toch beter te omschrijven met een "eikpunt" dan ijkpunt :p

Primavoormij

'@jori mij kun je niet bedoelen want ik heb namen gedropt met onderbouwing

Brillenpoetser

'@remcovandermaas ik ben opticien en kan hem toch wel helpen daarmee.

@rikkie excuus aanbieden? Nee joh laat hem lekker verder zn eigen graf graven en reputatie nog verder laten zakken. Heerlijk dit, beetje bashen. ik heb de popcorn gepakt en pilsje koud gezet. Word weer genieten t weekend want franky hoeft niet te werken.

arjenzvob

'@Jori: vond je het forum tijdens Grand Tour leuker? Die waar je bij afhaakte omdat het niet helemaal liep zoals jij gehoopt had? Dat namen droppen was even leuk, maar iedereen kan namen roepen. Het gaat erom wie je naast die 'pareltjes' hebt. Een parel met dit budget moet wel heel goed zijn! Je kunt makkelijk een prachtig team maken zonder 500k en met een beetje fantasie zelfs zonder 750k.

En de andere gebruikers droplul noemen, sjiek hoor!

Brillenpoetser

'@jori een verschil in mening kan zeker. Maar frenky is wel een geval apart ik vind nergens terug bij hem dat hij enigzins kritisch is op zichzelf en hoe zijn reacties de reacties van andere uitlokken.
Daarbij komt dat hij nu zelfs verklaart dat froome en Thomas niet meegaan omdat ineos niet bang is voor tjv omdat ze niet sterk genoeg zouden zijn......... me ineos ie zo goed dat ze nu alle grote rondes gaan pakken. Volgens mij is er grootheidswaanzin van frenky overgeslagen op zij liefde voor ineos.
Verdr no hard feelings naar frenky dat zeker niet. kan verder prima gozer zijn hoor dus hoop niet dat hij t te persoonlijk opvat.

RemcovanderMaas

Ik mag ook hopen dat er niemand is die serieus denkt dat Franky dit alles meent.
Die is de boel gewoon aan het opkloten, kan niet anders.

Poeksel

Ondertussen heeft ISN vier renners bevestigd: Niv, Hofstetter, Van Asbroeck en Hermans. Daar komen vast nog wel een paar sprinters bij (en Dan Martin).

Brillenpoetser

'@Remco ik mag voor hem hopen dat hij t niet serieus meent, anders heeft hij toch echt een serieus probleem.

Maxime1980

Carapaz gaat het beter doen dan Bernal denk ik 😊

kevinraar

ik ben 4 t/m 11 september op vakantie doe dan voor een week lang de dag opstelingen niet na elke etappe helaas

daan_zeelen_811806

Prettige vakantie, Kevin! Waar gaat de reis naartoe?

arjenzvob

'@Brillenpoetser: even je bril poetsen jongen! Halve woorden en spelfouten haha!

Fijne vakantie Kevin! In die dagen gewoon al je sprinters opstellen. Zekere punten.

RemcovanderMaas

Zet je gebruikersnaam en wachtwoord anders even op het forum Kevin, passen wij het die week wel voor je aan ;-)
Fijne vakantie

marconeuvel

Nog mensen die de 750.000 renners van Lotto Soudal overwegen? Allemaal potentieel wel interessante renners, maar laten ze het ook zien? Gilbert, Degenkolb, Wellens, De Gendt.

Brillenpoetser

'@arjenzvob haha klopt op mn telefoon gaat t niet altijd goed en klik al op plaatsten voor ik terug heb gekeken. Daarnaast ook gewoon te lui om het te corrigeren.

1 2 ... 62 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.