Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 63 ... 289 290
nasibal

Nog mensen die de 750.000 renners van Lotto Soudal overwegen? Allemaal potentieel wel interessante renners, maar laten ze het ook zien? Gilbert, Degenkolb, Wellens, De Gendt.

Het vervelende bij Lotto (maar ook bij bv CCC en Sunweb) is dat ze meerdere uitstekende namen voor de vlucht hebben. Ze gaan er echter natuurlijk niet elke vluchtetappe een groepstraining van maken met z'n allen. De kans is dus dat je 'mooie naam' in zijn etappes gecockblocked wordt door z'n ploegmakkers.

RemcovanderMaas

Marcel, die staan er bij mij niet in

Ludi

'@Nasibal: behalve in etappe 18. Dan zit iedereen en zijn moeder in de vlucht. Behalve AK team renners (niet ccc, sunweb, lotto). XD

Pim96

Wellens gaat hier voorlopig wel mee. Aanvallend, goede punch, wellicht bollen (?) en kan hem nog gebruiken als teampunten voor Ewan.

madeinstars

Wellens in de hitte van Zuid-Frankrijk in september? Dapper.

Primavoormij

Had in Tour 2017 de keuze tussen Uran en Wellens, allebei 1 miljoen. Wellens gekozen. Die gaat nooit meer mee.

nasibal

'@KJ

....en zijn moeder in de vlucht.

Dan moet je al helemaal hopen dat je niet gecucked wordt natuurlijk.

Had in Tour 2017 de keuze tussen Uran en Wellens, allebei 1 miljoen. Wellens gekozen. Die gaat nooit meer mee.

Wellens was misschien een slechte keuze achteraf, maar Uran was natuurlijk gewoon een mazzeltje. Had je ook niet aan kunnen zien komen ;)

Laatst gewijzigd
nasibal

Klopt over Wellens maar was vorig jaar niet zo slecht meen ik mij te herinneren en september is koeler dan juli

Ik ben ook wellens koeler dan juli

Pim96

Ik heb beetje een zwak voor Wellens denk ik. Klik ik er toch vaak in. Vorig jaar was hij zijn geld meer dan waard. Zit wel op de schopstoel als één van de laatste renners.

Rikkie

'@jori Ieder idd z'n mening en favorieten! Maar iemand roept hier (op arrogant toontje) écht onzinnige dingen en dan ga jij de 4 mensen die erop reageren (zonder woorden als droplul te bezigen) betitelen als "gekkies"?
En dit staat allemaal los van Landa of Lopez kiezen of twijfelen tussen 6 of 7 sprinters. Dat zijn keuzes en twijfels die we allemaal wel snappen, denk ik.

Treenert

Nou, ook weer terug van weggeweest en jij hebt nog Kevin? Ga je naar de Tour kerel?

Als Demare toch naar de Tour komt, kan Sagan dan groen op zijn buik schrijven?

ps. ik ben ook groot voetbalfan maar niet van de voetbalfora vanwege het 'lage' niveau van elkander persoonlijk bekritiseren. Laten we zorgen dat dit forum er niet op gaat lijken.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

gecockblocked!! hahaha, daar dacht ik ook aan bij Lotto. Te veel renners voor de vlucht...

Cascoigne

Heerlijke discussies zeg. Los van al het zandgestrooi en gebash toch veel nuttige informatie.

Ik moet nog een aantal keer omslaan voor ik genoeg kennis heb, maar dan meng ik me graag in het gesprek.

In de tussentijd, ben wel benieuwd hoeveel waarde jullie hechten aan de voorspellingen van wielersites en ook de bookies in jullie teamsamenstellingen en ook selecties. Het heeft mij afgelopen jaren geen windeieren gelegd maar misschien dit jaar iets onzekerder.

@Zadelpen: sterkte nog

Aanklampen

Demare kan mijn inziens nooit groen winnen. Demare klimt veel slechter dan een Sagan. De rit vergeten waar Demare en 3 ploegmakkers OTL waren? Demare is ook een keer binnen tijd gebleven door de tijdslimiet op te rekken..

Sagan pakt normaal zijn punten ook in de vlucht, en er zijn genoeg ritten waar Sagan wel mee kan komen en Demare niet. Slechts mijn mening, maar ik zou nooit mijn geld op Groen van Demare zetten. Een Trentin is nog waarschijnlijk al is hij op het vlakke niet snel genoeg om steeds top 5 te rijden.

madeinstars

'@Casper: Een echte wielerkenner weet het zelf toch veel beter dan de bookies en websites zeker?

callmeal

'@casper vooral veel opgestoken van Franky lijkt me?

Cascoigne

'@madeinstars: ja dat zou ik mezelf nou net niet noemen. Maar goed, je moet ergens beginnen

@callmeal: Franky is vrij inspirerend. Maar vooralsnog gewoon het team van kevinraar gekopieerd

nasibal

'@Casper

Geen probleem, het team van kevinraar is een beetje van ons allemaal

Kannibaal van Schepdaal

Sorry jongens, maar als iemand absolute nonsens verkoopt, dan mag je die daar absoluut op wijzen. Neen, de aarde is niet plat. En neen, Froome en Thomas zijn niet uit de Tour-ploeg gelaten omdat Ineos-Grenadiers zich zegezeker voelt voor de Tour en probeert om ook de Giro en de Vuelta te winnen. Wellicht gelooft hij dit zelf ook niet, want dit is werkelijk van de pot gerukt.

Maar genoeg hierover.

M@thijs

'@remco ja ik vind ook dat @kevin gwn zn inlog moet droppen, wij maken zijn team ook deels al dus waarom niet de sagopstelling XD

@casper ik let wel ook een beetje op de bookies maar gebruik dit vooral voor renners waar ik over twijfel. Bv. Carapaz stast vrij hoog maar komt er bij mij echt niet in van de andere kant kijk ik straks wel naar etappe 1 welke sprinters ze verwachten en leg dit nasst mijn eigen keuzes ( bv stel trentin staat als favoriet en ik heb m niet) dan heroverweeg ik

Cascoigne

'@M@thijs: ja dat doe ik dus meestal ook. En daarnaast heb ik door die lijstjes met kanshebbers toch wat koopjes gehad voorgaande jaren, met name voor het bergklassement en wat rittenkapers. Vraag me toch altijd af hoe up to date die lijsten zijn. Bovendien zullen die hier ook vast al wel voorbij zijn gekomen....

@nasibal: haha dat gevoel had ik al

Ludi

Jammer, met die corona zie ik weinig terrasjes en geen stuyven :/

arjenzvob

Voor wie van bookies houdt: https://www.nicerodds.co.uk/

Brillenpoetser

Kiekeboe

callmeal

'@brillenpoetser iets minder biertjes en iets meer popcorn zou je goed doen denk ik

Laatst gewijzigd
1 2 ... 63 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.