Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 64 ... 289 290
GlennTour

Ben ik de enige die zich afvraagt of Ewan Parijs wel zal halen en effectief aan veel sprintkansen gaat komen?
De 2 ritten in de Tour de Wallonie met enkele hoogtemeters moest hij de rol al lossen.

vasnd

Met name de aanvallers vind ik extra lastig omdat we zo weinig koersen hebben gehad. Zo'n Gilbert is altijd in vorm en dn Greg heeft al wat laten zien, De Marchi moet weer een contract versieren, maar dat pareltje.. Tja.

Ludi

Vraag me af of wen ewan, viviani, nizzolo enzo niet gewoon na 11 afhaken en richting giro gaan werken inderdaad..

Sagan rijd vast wel uit, toch?!

Brillenpoetser

'@callmeal was fout van de site. Ik zag alleen post 25 van de vorige pagina en niet de rest dus dacht omslaan met kiekeboe. Nu lijkt t wel iemand die begeleid woont met zo'n post op dat moment.

Sjonge Jonge

'@ KJ,
ik verwacht inderdaad dat Ewan en Viviani dan afstappen.
Nizzolo gaat de klassiekers rijden ipv Giro en zal vermoedelijk wel uitrijden.

Treenert

Kuss zelfde odds als MAL voor top-10

ditisdavid

Lijkt me heel sterk dat er sprinters op voorhand voor kiezen om niet uit te rijden. Dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor alle ploegen, om dan twee extra kansen op ritwinst te laten lopen om een minder groot doel voor te bereiden lijkt me sterk. Dit geldt nog sterker voor Viviani gezien hij voor een Franse ploeg rijdt.

Zadelpen

Wij worden al jaren in de gaten gehouden door bookies. Alsof een soort duistere kracht onze wil bepaalt en ons als het ware pooldood maakt. En dat wij helemaal in elkaar zakten net op het moment dat ze tijdens de grand tour 5g aan zetten is zeker ook toeval?

Verder vinden wij van team Zadelpen β€˜Relax!’ Van Franky goes to Hollywood een mooie plaat.

Ik zit trouwens nog steeds aan de Porte. Genieten!

Laatst gewijzigd
vasnd

'@kj Parijs is het summum van de sprint. Ewan, Bennet en Viviani gaan daar sowieso niet vrijwillig voor passen.

callmeal

'@brillenpoetser had je net verkeerd gezien dan... ben ik even blij dat jij mijn opticien niet bent

Kip

Porte in je team hebben is wel echt cult

SurPlace

'@brillenpoetser, hahaha briljante reactie πŸ˜‚πŸ˜‚

arjenzvob

'@brillenpoetser
Beetje sneu dat je zo de spot drijft met mensen die onder begeleiding wonen.

Laatst gewijzigd
callmeal

'@arjen denkt niet dat ie serieus was, laten we het een beetje met een korreltje zand blijven nemen hier joh

Brillenpoetser

'@arjenzvob dat is toch gewoon zelfspot of zie ik t nu verkeerd

arjenzvob

Zonder de moraalridder uit te hangen, maar uiteraard bedoelt hij het als grap. En dat is juist het kwalijke.

Zelfspot? Oke, dus je geeft toe de spot te drijven met mensen die onder begeleiding wonen. Je bespot jezelf namelijk door jezelf te vergelijken met iemand die onder begeleiding woont...

Maar goed, terug naar de koers. Veel leuker.

Laatst gewijzigd
callmeal

Hou het daar maar bij ja..

jp.vanoosterhout

ik vind de sprinters heel moeilijk dit jaar viviani,kristoff,nizzolo,colbrelli,trentin nog niet gezien dit jaar [normaal kan je die blindelings erin zetten] zeer zijn voor mij nog maar 3 zekerheidjes ewan,bennett en sagan ???hoewel sagan ook nog niet echt..maar die komt altijd meer dan 7x in de top 10 of hoger !probleem

vasnd

Arjen, je hoeft niet altijd het laatste woord te hebben. Laten we het een beetje gezellig houden.

Ik blijf verdorie klikken en ben bang dat alleen de definitieve selecties nog wat soelaas gaan brengen. Tijd om het gevoel uit te schakelen en wat meer ratio toe te passen ben ik bang.

Brillenpoetser

Zijn er eigenlijk meer die flipje thuis laten? Ik heb geen plek voor hem. Imo te weinig echte etappes die op zn lijf staan geschreven voor 3.5miljoen ik neem liever andere aanvallers mee voor minder om zo meer budget over te houden voor mn sprint en ak mannen.

Nul verstand

Poets je bril dan maar eens. De kans is mega dat Allaphillipe dagnen in het geel ridjt.

Poeksel

Ik denk niet dat de kans op dagen geel heel groot is, zelfs als hij de grootste kanshebber is. Net zoals de bolletjestrui: hij is wellicht topfavoriet, maar dan nog is de kans minder dan 20% dat hij het bergklassement wint (wie het hoger inschat, raad ik aan er geld op in te zetten).

Wat mijn inschatting betreft is hij zeer waarschijnlijk noch een must have, noch weggegooid geld.

M@thijs

'@poeksel 33% volgens de odds, wilde net inzetten :(

Poeksel

Bet365 moet je hebben volgens https://www.nicerodds.co.uk/mountains-classification

vasnd

'@poeksel exact. Controle in de Tour is altijd behoorlijk strak gebleken en Alaphillipe gaat niet in een groep weg mogen. Weinig ploegen die dan meerijden. Ritzege kan prima, maar geel zie ik niet snel gebeuren tenzij etappe 1 al meteen.

1 2 ... 64 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.