Lijkt me heel sterk dat er sprinters op voorhand voor kiezen om niet uit te rijden. Dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor alle ploegen, om dan twee extra kansen op ritwinst te laten lopen om een minder groot doel voor te bereiden lijkt me sterk. Dit geldt nog sterker voor Viviani gezien hij voor een Franse ploeg rijdt.
Wij worden al jaren in de gaten gehouden door bookies. Alsof een soort duistere kracht onze wil bepaalt en ons als het ware pooldood maakt. En dat wij helemaal in elkaar zakten net op het moment dat ze tijdens de grand tour 5g aan zetten is zeker ook toeval?
Verder vinden wij van team Zadelpen ‘Relax!’ Van Franky goes to Hollywood een mooie plaat.
Ik zit trouwens nog steeds aan de Porte. Genieten!
Zonder de moraalridder uit te hangen, maar uiteraard bedoelt hij het als grap. En dat is juist het kwalijke.
Zelfspot? Oke, dus je geeft toe de spot te drijven met mensen die onder begeleiding wonen. Je bespot jezelf namelijk door jezelf te vergelijken met iemand die onder begeleiding woont...
Maar goed, terug naar de koers. Veel leuker.
ik vind de sprinters heel moeilijk dit jaar viviani,kristoff,nizzolo,colbrelli,trentin nog niet gezien dit jaar [normaal kan je die blindelings erin zetten] zeer zijn voor mij nog maar 3 zekerheidjes ewan,bennett en sagan ???hoewel sagan ook nog niet echt..maar die komt altijd meer dan 7x in de top 10 of hoger !probleem
Ik denk niet dat de kans op dagen geel heel groot is, zelfs als hij de grootste kanshebber is. Net zoals de bolletjestrui: hij is wellicht topfavoriet, maar dan nog is de kans minder dan 20% dat hij het bergklassement wint (wie het hoger inschat, raad ik aan er geld op in te zetten).
Wat mijn inschatting betreft is hij zeer waarschijnlijk noch een must have, noch weggegooid geld.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.