Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 65 ... 289 290
-Wielerfan

Zouden er nog scorito tips komen van wielerflits?

-Wielerfan

En ik zou wel eens willen weten als jullie iets verwachten van Coquard?

Goed in vorm, kan n heuveltje over.
Zie t wel zitten denk ik🤔

Kaassoufflé

'@Wielerfan: in vorm? Heb je hem zien rijden in Wallonië? Ik vond hem daar niet best rijden...

RemcovanderMaas

Ik had Coquard er al snel in geklikt, maar ben nu niet echt overtuigd na zijn recente optredens. Alleen, hij blijft een klein en licht menneke die een heuvel over kan ....

Zag ook een vraag over Flip voorbij komen, die gaat bij mij gewoon mee. Er zijn zo vee etappes waar hij kan scoren, en je weet van hem zeker dat hij aan zal vallen.
En aangezien Schachmann niet mee gaat, zie ik ook niet direct een bruikbaar alternatief.

zomaareens

Coquard deed het prima toch in wallonie? Zat laatste dag erbij. Ewan en bennet en nizzolo niet.

Treenert

'@Poeksel: Maar dat is toch ook juist wat we hier doen; renners, binnen je budget, inpassen waarvan de kansen op succes het grootst zijn? Anders zou je ook wel een dartpijl op de startlijst kunnen loslaten.

Jasperdewaal11

Coquard klik ik er gewoon in, wat iedereen zegt bij veel sprinters is het gissen naar absolute vorm. Wat je wel weet is dat coquard een heuvel over kan en dat hij eindelijk weer is een tour rijd (blijft een fransman!). Daar bovenop heeft hij ook geen treintje nodig of iets zoals Viviani

I rest my case..

dvansteenis

'@Treenert bij Bahrein, Lotto en Sunweb zou ik wel een dartpijltje durven gooien. Dat maakt het direct een stuk makkelijker kiezen.

Pirata

Eens Jasper, plus het feit dat Coquard (denk ik) mee gaat sprinten bij de tussensprints wat hem evt. ook nog een mooie plek oplevert in de strijd om de groene trui.

Ik ben wel eens benieuwd wat een ieder op dit moment uit heeft gegeven aan zijn sprint team? Ik zit zelf op het moment op 21 miljoen.

arjenzvob

Ik zit nu op 19 miljoen aan sprinters. 21 is veel zeg, @venomeen! Dan moet je elders concessies doen, maar dat is het spel natuurlijk.

Voor de twijfelaars over van Aert:

https://www.indeleiderstrui.nl/tour-de-france/305230/van-aert-klimknecht-na-uitvallen-kruijswijk-spurten-op-de-champs-elysees

Laatst gewijzigd
Pim96

Ik zit op dit moment op 20 miljoen aan sprinters.

jsprunk

Dat artikel over Van Aert hinkt toch net zo veel op 2 gedachten als alle andere?
Zijn hoofddoel is het team helpen aan geel. Als er daarnaast nog ruimte is om - veilig - mee te sprinten in lastige etappes, is daar ruimte voor.
Daarmee zie ik hem zo'n 2 keer top 3 rijden en in de tijdrit wellicht ook top 10. En daarnaast de teampunten uiteraard. Of dat 1.5M waard is, mag iedereen zelf beslissen

zomaareens

Weet er iemand wat er met colbrelli in msr was? Dat ie er niet bij zat vooraan?

Imbatido

Als Van Aert wil winnen op de Champs Elysees gaat hij zich toch niet uit de naad rijden voor een top 10 rijden in een klimtijdrit?

Ludi

Ik denk dat van Aert beide aan kan. Jonge god

zomaareens

Coquard vs colbrelli..?

arjenzvob

Van Aert is natuurlijk een klasbak, maar een vlakke sprint tegen alle échte sprintkanonnen zie ik hem niet winnen in Parijs. Leuk natuurlijk dat hij daar mee wil sprinten, maar hij maakt veel meer kans bij een sprint in een uitgedund groepje en liefst ook nog iets oplopend. En ja, ik zie het gezicht van Viviani nog voor me...

@zomaareens: als je geld over hebt zou ik voor Colbrelli gaan, maar Bahrein gaat wel heel erg voor Landa hoor. Colbrelli mag het alleen gaan uitzoeken.

Laatst gewijzigd
Ludi

Met haller heeft ie in ieder geval een wagonnetje

oborobo

Wat mankeert Cosnefroy.?
Hoeveel sprinters meenemen?

Ludi

Rug. 6-7.

Niels22

Barbier en Navarro lijken de schifting bij ISN niet te overleven, reeds zes namen bevestigd en daarbij nog geen Greipel en D. Martin om de acht compleet te maken

Niels22

'@arjenzvob, maar eens zien hoeveel sprinters hij eventueel moet verslaan in Parijs. Sowieso kan positie daar al bepalend zijn, uitvlakken doe ik hen daar niet

Ludi

Greipel gaf eerder aan wel te gaan rijden en martin ook inderdaad

zomaareens

Idd colbrelli wsch ook werken op t vlak voor landa?

arjenzvob

Ik ben even benieuwd: wie heeft ook van Jordy010 een lijst met namen gehad om te beoordelen in zijn inbox? Ook een manier natuurlijk. Kevinraar doet het tenminste openbaar....

1 2 ... 65 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.