Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 67 ... 289 290
Timber

Ik laat de renners met pijntjes etc. thuis. Als die na een weekje Dauphine al vol klachten zitten, hoe moet dat dan met drie weken harde koers in de Tour? Zou alleen een uitzondering maken voor een Roglic, de rest niet. Rugklachten ben je niet zomaar vanaf en zeker niet in zo’n korte tijd. Pogacar, Dumoulin, Uran gaan bij mij bijvoorbeeld mee. Pinot, Bernal en Quintana al niet

snoek1974

Het eeuwige puzzelen , ga ik 1 van mijn 2 x 3 miljoen sprinters upgraden naar Bennett en dan 1 x 2 miljoen klimmers downgraden tot een 500 K klimmer

Bennett zie ik bepaalde heuvels niet overleven waardoor die bepaalde sprints niet mee zal doen of die mot heuvel op sterker geworden zijn , maar in de sprints waar die wel meedoet , top 3 eindigen

Als ik de sprint ploeg niet aanpast is bij de klimploeg de vraag of ik ga voor Mollema of Sivakov .

Voor beide is wat te zeggen , Sivakov doet zelf ook mee bij de jongeren trui en teampunten Bernal , maar Mollema is vrijer om in de aanval te gaan bij berg etappes , heb nu nog Bardet dus zou ze ook beide kunnen nemen en Bardet laten afvallen en dan heb ik ergens nog 500 k voor upgraden. Bardet zie ik puur als aanvaller en 1 van de gegadigde voor de bergtrui , dus blijft er voorlopig nog in .

Zoveel twijfels bij klassement renners want had daar normaal meer aan besteed .

Kip

Gelukkig is het een top daler

Ludi

Effe eerlijk. Welke etappes zie je ewan/bennett er niet bij maar meerdere andere sprinters wel? (Buiten afstappen)

Het is allemaal niet ________ maar ook niet zoals vorig jaar die etappe die flip of sagan won, met kms aan 7-8% vlak voor de finish.

arjenzvob

Jezus, wat een gezeik allemaal op mij zeg. Ik heb gereageerd op Franky, net als vele anderen. Ik wijs Brillenpoetser op het feit dat mensen die begeleid wonen belachelijk maken niet zo netjes is, en oké dat van Jordy010 was wat flauw van me. Iedereen heeft z'n mond vol van elkaar in hun waarde laten maar ondertussen zelf geen haar beter.
Ik ben kritisch wanneer ik wil en laat me niet de mond snoeren.

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Ik twijfel Juist tussen trentin of kristoff...wie zou je nemen en waarom

Stuff

'@arjenzvob

Dat is allemaal prima natuurlijk, kritisch zijn. Wordt ook gewaardeerd op een forum. Maar de manier waarop bepaalde zaken gezegd worden, komen soms wat naar over.

MrWallie

'@KJ Etappe 12, 14 zie ik toch wel als potentieel te zwaar voor de vlakke sprinters.

KV

12 en 14 zijn dan ook geen sprintetappes. Wel 1, 3, 5, 7, 10, 11, 19 en 21.

Nul verstand

Alle teams lijken we erg veel op elkaar heb ik al door. Niet raar natuurlijk omdat het budget niet is bijgesteld na het bekendmaken dat Thomas, Froome en Kruijswijk niet meedoen. Wel jammer.

Phoenix0000

Zou ook leuk zijn om iedereen met zelfde team te laten starten. Kijken wie er het meest uit zal halen. Zeker met een parcours als dit jaar. Krijg je nog steeds grote verschillen.

Ludi

12 en 14 zijn pure vlucht dagen. Sommige sprinters zullen mee vluchten. Ewan en bennett zeker niet. Dus kost me weinig punten, want die stel ik dan toch niet op. Een trentin kan erbij zitten, of niet, want het is de dag voor van avermaer.

Buiten 12 en 14 denk ik vooral dat 1 heel hard gereden kan worden, maar die afdaling is zo lang en het klimmen relatief minder dat in een etsppe 1 dat wel goed moet komen. Ik zou etappe 3 en 19 als potentieel lastigst bestempelen, maar 3 is eeg vroeg in de koers dus lukt wel en 19 kan net zo goed een de gendt dag worden.

1/3/5/7/10/11/19/21 kunnen bennett en ewan niet minder goed aan dan nizzolo ofzo, denk ik.

Afstappen is mijn grootste vraagteken

Laatst gewijzigd
krypton

Dat van Pinot is wel vaag... Doet me dan weer twijfelen of ik niet een goedkopere optie moet nemen zodat ik elders kan upgraden...

Laatst gewijzigd
MrWallie

Ja 19 staat bij mij als aanvalsetappe, zeker gezien het de 3e week is, verwacht daar weinig tot geen sprinters. Denk wel dat je gelijk hebt wat betreft 12 en 14 na nog een keer te kijken. Toch meer aanvalskansen dan ik aanvankelijk dacht.

Laatst gewijzigd
Tjaanameistro

Mezgec of Greg

Tjaanameistro

Verwacht niet dat jullie het antwoord geven maar kunnen jullie wat onderbouwing geven?

Ludi

De ene is een 1.5m sprinter en de andere een 1m aanvaller.

nasibal

'@Tjaanameistro

Ik stel voor dat je zelf het initiatief neemt met onderbouwing. Ik daarvoor een vraag voor je. Eigenlijk een vraag voor iedereen die Greg overweegt:

In welke etappes zien jullie hem mogelijk scoren?

Brillenpoetser

'@arjenzvob

Wat ben ik blij dat ik mensen heb die me de juiste richting op sturen. Bedankt @nasibal en @vasnd

Tikkeltje arrogant niet? Zo heb je eerder wat reacties geplaatst. Je kritiek mag en zeker opbouwend. En ja ik heb bij frenky dat ook niet meer gedaan de laatste keren aangezien hij toch niet luisterde en daarmee zichzelf al belachelijk maakte.
Ik ben vaak genoeg sarcastisch geweest naar hem toe. Maar neem mezelf ook gewoon op de hak dus loop niet naast mijn schoenen.

Kortom commentaar geven mag zeker en af en toe een beetje verder gaan ook maar durf dan ook jezelf niet te serieus te nemen.

Ludi

'@nasibal 2, 12, 14, 19

Mogelijk 5/8/9/18

bakfiets

Ik overweeg om dit jaar vol voor jumbo te gaan met 4 renners. Hierbij neem ik geen ineos en de drie duurste sprinters.

Ik vind de 2 a 3 miljoen categorie met renners veels te twijfelachtig. Althans de meeste. Terwijl de 500, 750 en 1 miljoen categorie heel interessant is.

Hiernaast vind ik het dit jaar lastig in te schatten hoe de vorm bij de meeste is. Maar ik ben niet de enige lees ik. Mijn verwachting is dat jumbo snel in de tour de regie wil hebben. Het parcours leent zich er ook voor. Ze zijn de ploeg in vorm en zullen zoveel mogelijk renners op achterstand willen zetten. Dus ik zie maar 2 opties om te spelen. 4 jumbo of 1 jumbo.

4 als je denkt dat jumbo dominant gaat zijn en 1 als je denkt dat dit niet gebeurd.

Jori

Mijn verwachting is dat jumbo snel in de tour de regie wil hebben. Het parcours leent zich er ook voor.

Ook interessant is het idee dat iedereen zo snel mogelijk de gele trui wilt, uit ogenschouw dat de tour best al eens eerder afgelast kan worden door Corona. Verder is het ook afwachten hoe fris Roglic aan de start staat. Mannen die juist goed uit de Dauphiné zijn gekomen (bijv. Lopez), kunnen best etappe 4 (of mss zelfs eerder) megahard maken om maar eens te kijken hoe goed Roglic, Bernal, Pinot etc. zijn hersteld of dat ze die al defintief op achterstand kunnen zetten.

4 jumbo is mss wat overdreven, tenzij je verwacht dat elke etappe dat treintje vooraan blijft rijden en mannen als Bennett en Kuss blijven doortrappen, zelfs als hun beurt er al opzit en zij zelf geen klassement rijden. Bovendien zijn er bepaalde (ak-)mannen vooraf ook razend interessant door hun optreden in Dauphiné + prijs dat je niet per se alles of niets hoeft te spelen.

Laatst gewijzigd
Pim96

'@Jori Quintana is nou ook niet bepaald lekker de dauphine uitgekomen..

zomaareens

Ja dat van quintana kan toch ook gewoon zandstrooien zijn, fnie?

Jori

'@Pim96: heb het idd inmiddels al aangepast, excuses daarvoor. Maar er werd bericht dat het prima ging en hij zit inmiddels ook alweer op de fiets. Ik zie het inderdaad eerder als preventief en dat hij wel gewoon 100% fit kan starten, maar kunnen natuurlijk meningen en visies over verschillen.

1 2 ... 67 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.