Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 73 ... 289 290
Ajvenema

Ik denk dat je theoretisch wel om Bernal heen kan, maar dan moet je dat geld dus gaan investeren in de categorie Landa/Quintana/Mal, of nóg meer onzekerheid. Gaan die dan samen meer punten pakken dan bijv Bernal/Martinez?

krypton

'@Pim96
Ze kunnen realistisch gezien allemaal top 10 eindigen, maar dat geldt eigenlijk ook voor Sivakov, Mollema, Porte, G. Martin, Martinez, Higuita, Bardet, Valverde, Mas en Zakarin. En dan vergeet ik er vast ook nog een paar.

Florian

Ik denk dat Carapaz nog een hele verrassende kan worden...

droomteam

Carapaz verrassend mee of tegen vallen , Ik zie Sivakov Martinez Mollema G Martin hoger eindigen . Zeker 2 hier van maar dan nog bij de eerste 15 wel . Is mijn mening hoor en kan pas aan het eind zeggen of ik gelijkkrijg . Succes bij Scorito ik doeniet mee red het misschien bij de eerste 50 Maar moet nog een paar keer na het ziekenhuis en dan word het lastig om te volgen . Dan zie je niet alles !

Warmebakker

Welke Tourspellen doen jullie nog meer mee? AD.nl? Ploegleider?

Brillenpoetser

'@ditisdavid volgens mij 2 jaar geleden of 3 had de winnaar niet de drager van het geel in Parijs in zijn team. Het is dus geen must om hoog te eindigen.

nasibal

Ik heb zojuist na een uitvoerig betoog tégen Bernal geschreven te hebben in een pm naar iemand, toch besloten dat ik nog eens goed ga puzzelen hoe ik hem wél in mijn team kan krijgen.

Doorslaggevende factor is dat de kans dat hij op het einde 'gewoon' nog even minimaal 40 punten cadeau krijgt obv de jongerentrui en in die minimaal 7 ritten dat je hem opstelt daar ook nog eens minimaal 4 per rit bijkomen. Dat maakt al 68 punten die de combinatie van alternatieven éérst moet inhalen op andere wijze, alvorens ze kunnen gaan beginnen met verschil maken. En dat gaat dan dus niet eens uit van een 1e plek in het jongerenklassement. Dat inhalen moet overigens wel lukken, geloof ik nog steeds, maar hoeveel komt er vervolgens bovenop?

Enige is dus dat ik nu weer budget vrij moet gaan maken terwijl ik langzaam redelijk tevreden begon te zijn. Daar ga ik mogelijk ook weer punten mee inleveren.

Bah, was de tour maar over, waren we van dit gezeik af.

Laatst gewijzigd
Ludi

'@nasibal: eens ;)

Hoop dat de overige teams maandag komen. Vooral trek en ag2r

GlennTour

En Buchmann en de rolverdelig bij EF...

zomaareens

EF ja.. denk niet dat er iets duidelijk wordt:(

kevinraar

warmebakker ik doe ook mee met de ad poule

steefje9

Ik wil een keuze maken tussen Gva en Naessen.

Gva is altijd wel voorraan te vinden in de etappes ie het toelaten. Maar lijkt niet meer de afmaker te zijn en wat ingeleverd te hebben in zijn sprint. Naessen krijgt nu de vrijheid en gaat wellicht meesprinten?

Ludi

Slaan

Speedyvreter

Moet Formolo gaan knechten of krijgt ie vrijheid?

jsprunk

Naesen lijkt me niet een type dat zich in massasprints mengt. Qua vorm vind ik hem ook tegenvallen (hij wilde het klassement van Wallonië winnen), dus de enige reden om hem boven GvA te kiezen zou de 250k besparing zijn.

user27296

Hij doet het toch meestal, zich plaatsen voor een 10 tot 20 plaats

GlennTour

Dat was dan wel steeds zonder Venturini. Als deze dit jaar meegaat zal Naesen zich op andere etappes richten denk ik.

user27296

Venturini gaat niet mee
Zie pcs

Grtz

Jasperdewaal11

Want pcs heeft altijd gelijk ?

Ludi

Ik heb geen nieuws kunnen vinden dat venturini niet mee gaat. Lijkt me best een beetje in vorm zelfs

user27296

Nee maar is pas vanaf vandaag aangepast dus zal dit wel kloppen

Jasperdewaal11

wacht maar gewoon de team presentatie van ag2r af, dan weten we het zeker

steefje9

Als venturini echt niet meegaat wordt naessen wel interessant.

Even de team presentatie afwachten

Jordi010

Wanneer zijn de teampresentaties?

Sjonge Jonge

PCS heeft dat waarschijnlijk vanwege de voorlopige startlijst op de officiële tour de france site.
Daar staat Venturini als reserve opgesteld.

https://www.letour.fr/en/riders

1 2 ... 73 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.