Op Buchmann na, daar twijfel ik nog over, heb ik 19 namen waar ik wel wat mee kan. Het probleem zit dan ook niet in het team, want dat is in orde. Maar er zijn nog zo veel renners die bij bepaalde scenarios heel veel potentie hebben. Heb aan 20 plaatsen niet genoeg.
Zelfs als je zou mogen kiezen zonder budget, dan nog moet je veel lastige keuzes maken. Dat is voor het spel leuk, maar ook voor de sport zelf. De breedte is supersterk.
Ik baal er van als Venturini niet mee zou gaan. Ik weet bijna zeker dat die vent een enorme teleurstelling gaat worden, maar nu wil ik dan ook wel weten of ik al dan niet (want dat zou ook kunnen natuurlijk) gelijk krijg. Gaat hij uiteindelijk helemaal niet mee dan zou dat wel een natte scheet zijn.
Net interview gelezen over Buchmann.
Enkele opmerkingen van zijn ploegleider:
-"Het kost een paar procent. Op de tour maakt een paar procent veel"
- Je moet zo realistisch zijn "dat het erg moeilijk zal zijn om te bereiken wat we van plan waren te doen.
-De uiteindelijke beslissing over de start van de tour van Buchmann wordt zondagavond genomen
Bron: https://www.google.com/amp/s/amp.sport1.de/article/5641356 (wie graag even Duits leert :D)
Ja ik was ook verbaasd, maar dit is wat er in de link van Glenn over staat:
Über Buchmanns Tour-Start soll abschließend am Sonntagabend nach Rücksprache mit dem Fahrer sowie den Ärzten entschieden werden. Gleiches gilt für Maximilian Schachmann, der bei der Lombardei-Rundfahrt von einem Auto angefahren worden war und sich einen Schlüsselbeinbruch zugezogen hatte. "Es hat sich die letzten Tage gut entwickelt. Wenn sich in den Einheiten, die von der Belastung wettkampfnah gefahren werden, nichts Negatives ergibt, denke ich schon, dass sie starten können", sagte Poitschke.
Toen ik twintig was, heb ik eens een arm 'gebroken' (zeiden ze), en na een week in de gips mocht die er al weer uit, al moest ik het wel nog rustig aan doen.
De ene breuk is de andere niet, vermoed ik dan. De ene herstelt ook sneller dan de andere, mogelijk. En bij de vertaling van de diagnose gaat de nuance ook al eens verloren.
De manier waarop Schachmann Lombardije uitreed, deed ook niet echt vermoeden dat het sleutelbeen gigantisch geraakt was, dus een snelle genezing (van bijvoorbeeld mogelijk een klein, mooi barstje) is in dat opzicht misschien wel in te beelden.
Mwah, buiten etappe 2 misschien begint het voor schachmann vooral vanaf etappe 12. Dat is bijna 2 weken extra rust. Zelfs op 80% komt hij de eerste weken wel door als hij zoals simon yates vorig jaar gewoon vanaf etappe 1 uit het gedrang blijft en iedere dag met thomas de gendt binnendruppeld.
Zou het wel snappen. Andere opties zijn er niet echt, ivm de waalse klassiekers. Dus geen giro ofzo.
Ewan versus Bennett inderdaad lastig. Probeer te puzzelen en in beeld te brengen wie er meer kansen zou hebben op een sprint (ook met de heuvels in de etappes) het wel/niet uitrijden en welke ploeg in bepaalde etappes eerder over zal schakelen op andere opties (degenkolb bijvoorbeeld).
Zou er ook het liefst 1 vd 2 thuislaten
Omdat er geen andere sprinters zijn (al is dat wat gechargeerd), rijden die mannen dus 8 keer top 10 en zijn ze niet overpriced? Ewan rijdt misschien 6 keer top 3 en levert daarmee voor 1.5M niet heel veel meerwaarde (zeker omdat hij de tussensprints laat lopen en dus daar geen punten scoort).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.