Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 76 ... 289 290
Tjaanameistro

Denken jullie echt dat het zo’n ranp is als je bennet ewan en sagan niet alle drie heb?

Stijn Lemmens

Wat denken jullie gaat Keukeleire sprinten?

Cerebral36

Waarom is Nizzollo de enige niet overpriced 3 mil renner? Speciale reden waarom dat over Colbreli wel wordt gezegd? Trentin en Kristoff kan ik het me voorstellen.

Stijn Lemmens

Mijn laatste twijfel is:

Ofwel:
1)
Bardet
Mollema
Barguil

Ofwel:
2)
Bardet
Mollema
Formolo

Ofwel:
3)
Bardet
Barguil
Formolo

Ik heb een lichte voorkeur voor optie 2, omdat Mollema de betere tijdrijder is en Formolo man in vorm.
Maar ik zou zo graag ook Barguil hebben
Ja

Stijn Lemmens

Als Formolo zijn punten van de Giro 2019 kan halen, is hij wal goud waard

Kannibaal van Schepdaal

'@Stijn: Ik denk dat je Bardet alvast kunt opschrijven.

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Bardet wil ik zeker houden

Kannibaal van Schepdaal

'@Stijn: Weinig zinvol dan om die in je vergelijking op te nemen.

Tjaanameistro

Kan iemand even antwoord geven op mijn vraag pls

nasibal

Waarom is Nizzollo de enige niet overpriced 3 mil renner? Speciale reden waarom dat over Colbreli wel wordt gezegd? Trentin en Kristoff kan ik het me voorstellen.

Gevoelsmatig weet ik vooraf nooit waar ik op aan kan bij Colbrelli. dat houdt mij een beetje tegen. Neemt niet weg dat hij natuurlijk achteraf straks een meer dan prima Tour gereden kan hebben.

SurPlace

'@Kannibaal 😂😂

Cerebral36

'@Nasi Helder, dank :)
@Tjaan Enige dat ik kan zeggen is dat ik ze alle 3 heb. Dit zijn van die vragen waar simpelweg geen sluitende antwoorden op zijn. Voor mij zijn Ewan en Bennett de enige echte kanshebbers op meerdere 1-2 tjes en Sagan is Sagan. Anderen zullen dit anders zien, dus je zal echt zelf die keuze moeten maken.

Kannibaal van Schepdaal

'@Tjaanameistro: Dat thema is al voldoende besproken (vandaar ook het woord 'echt' in jouw vraag).

Wat denk jij?

SurPlace

'@Tjaanameistro, volgens mij al veel over gezegd maar in summary:
- sagan kun je niet omheen, kunt veel opstellen en gaat gewoon weer groen pakken
- bennett kan een bergje over en heeft team dat altijd sprinters goed aflevert
- ewan vorig jr absolute killer en lijkt helemaal op zn plek bij lotto

Maw dit zijn wrs de 3 sprinters die de meeste punten gaan opleveren

Dus is het een ramp om ze niet alle3 te hebben? Ligt eraan wat je wil :)

ratajan

'@tjaanameistro nee, geen ramp, tis maar een spelletje...

Tjaanameistro

Mijn team is
Bernal
Roglic
Pinot
Dumoulin
Pogacar
Landa (of een andere 3.5)
Higuita
Mollema
Kuss
Martinez
Madouas

Sagan
Bennet
Cobrelli
Trentin
Nizollo
Coquard
Mezgec
WVA
Impey

Hoe kan je daar nog een ewan tussen krijgen?

M@thijs

tjaana higuita en nizzollo voor ewan? lijkt me namelijk niet dat je 11 klimmers nodig hebt. of anders trentin + nizzolo voor venturini + ewan

Poeksel

Dat kan op veel manieren, maar waarom zou je dat doen voor iemand die misschien niet eens uitrijdt en ook niet altijd aan sprinten toekomt?

Laatst gewijzigd
Tjaanameistro

Tnx voor de tips

Tjaanameistro

Ik ben nog nooot zo hoog geeindigt hoor meestal rond de 80% 1 keer in de giro een uitschieter gehad vpor de top 500 maar denken jullie dat ik nu een redelijk team heb?

nasibal

Dat kan op veel manieren, maar waarom zou je dat doen voor iemand die misschien niet eens uitrijdt en ook niet altijd aan sprinten toekomt?

Uitrijden lijkt me niet super relevant. Etappe 19 kan zomaar een vlucht worden en een etappe naar de Champs Elysees in deze tijd heb ik weinig vertrouwen in. Al kan in Frankrijk alles natuurlijk.

'Niet aan sprinten toekomen' lijkt me ook minder relevant. Ik zie weinig etappes waar onder de sprinters het kaf van het koren gescheiden wordt. Wel etappes waar mogelijk überhaupt eigenlijk geen sprinters meer bij zullen zitten.

Jasperdewaal11

Iets met kevinraar 2.0 .... maar dan zonder naamfouten

Papa Bart

Ik krijg higuita er niet in of ik moet hem tegen Mollema ruilen. Dat wil ik wel maar ik heb een eed afgelegd...en nu dan?

Kannibaal van Schepdaal

'@jasper: 'maar dan zonder naamfouten'

Euhm...?

fietsumerin

Ik hoor weinig mensen over Viviani , mocht hij telkens top drie rijden in de sprint is het toch een renner waar je verschil mee kan maken, aangezien ik verwacht dat niet veel mensen hem zullen kiezen op basis van ze resultaten de laatste maanden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 76 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.