Gevoelsmatig weet ik vooraf nooit waar ik op aan kan bij Colbrelli. dat houdt mij een beetje tegen. Neemt niet weg dat hij natuurlijk achteraf straks een meer dan prima Tour gereden kan hebben.
'@Nasi Helder, dank :)
@Tjaan Enige dat ik kan zeggen is dat ik ze alle 3 heb. Dit zijn van die vragen waar simpelweg geen sluitende antwoorden op zijn. Voor mij zijn Ewan en Bennett de enige echte kanshebbers op meerdere 1-2 tjes en Sagan is Sagan. Anderen zullen dit anders zien, dus je zal echt zelf die keuze moeten maken.
'@Tjaanameistro, volgens mij al veel over gezegd maar in summary:
- sagan kun je niet omheen, kunt veel opstellen en gaat gewoon weer groen pakken
- bennett kan een bergje over en heeft team dat altijd sprinters goed aflevert
- ewan vorig jr absolute killer en lijkt helemaal op zn plek bij lotto
Maw dit zijn wrs de 3 sprinters die de meeste punten gaan opleveren
Dus is het een ramp om ze niet alle3 te hebben? Ligt eraan wat je wil :)
Uitrijden lijkt me niet super relevant. Etappe 19 kan zomaar een vlucht worden en een etappe naar de Champs Elysees in deze tijd heb ik weinig vertrouwen in. Al kan in Frankrijk alles natuurlijk.
'Niet aan sprinten toekomen' lijkt me ook minder relevant. Ik zie weinig etappes waar onder de sprinters het kaf van het koren gescheiden wordt. Wel etappes waar mogelijk überhaupt eigenlijk geen sprinters meer bij zullen zitten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.