Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 79 ... 289 290
Ajvenema

'@barceman: ja, ik ben ook een beetje op zoek naar die types alaphilippe.. moeilijk. Neig een beetje in de richting Formolo, Latour, maar het is lastig om te zeggen of die ook de ruimte gaan krijgen van hun team.

Primavoormij

Oke dus Stuyven en Trentin etc. moet ik juist wel nemen? Maar kan ik dan niet beter (ook) Nizzolo en Colbrelli nemen want die waren hoger geindigd in het Italiaans kampioenschap. Dus dan heb ik voor de sprinters:

- Sagan
- Colbrelli
- Trentin
- Nizzolo
- Stuyven
- Mezgec

en Greipel had ik ook maar die doe ik er denk ik ook uit voor Formolo.

marconeuvel

'@primavoormij ik zou die 6 renners die je daar opsomt sowieso allemaal meenemen. Greipel zou ik er gewoon in laten staan, en dan nog Ewan en Bennett erbij voor de breedte van je sprintploeg.

marconeuvel

Iemand die het aandurft om Aru erin te klikken? Ik heb hem eigenlijk steeds over het hoofd gezien, maar voor maar 1mil is dat wel een potentieel koopje. Of een verloren miljoen natuurlijk..

madeinstars

Nee joh, aan Aru heb je echt niks. Dat is over en sluiten.

Jeffrey81

Niets moet @primavoormij. Je moet vooral zelf inschatten hoe ze het dit jaar gaan doen op basis van vorm, parkoers en teamorders. En al het andere.... resultaten uit het verleden zijn natuurlijk nooit een garantie, en wat ook meetelt zijn de vorm, parkoers en teamorders van toen ;)

Zelf heb ik alleen Stuyven. Geen Trentin. Maar Stuyven is pas helemaal definitief wanneer Trek met de ploegenaankondiging komt. Trentin vind ik ook een mooie renner, maar is me net te duur omdat ik zelf wel voor Sagan, Ewan én Bennett wil gaan. En hij is pas nog hard gevallen natuurlijk.

Platje

Kijk eens naar de tour van vorig jaar en dan etappe 3,5 en 8 (en dan mis er vast nog een paar). Trentin 6e, 3e en 6e maar GVA 4e, 5e en 8e.. die zitten nu in 1 team, dit gaat veel punten schelen (voor beiden gok ik)

Edit: rit 17 als beste voorbeeld, 1e en 3e

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ik ben niet helemaal zeker of sommige mensen zandstrooien, óf gewoon knettergek zijn geworden🤓

madeinstars

'@platje: maar ik denk niet dat die voor elkaar hoeven rijden, dus dat zou dit jaar net zo goed kunnen.

Poeksel

Aru was vorig jaar 14e in de Tour, maar dit jaar rijdt hij een stuk beter. Wel iemand die potentieel kan verrassen.

Platje

'@madeinstars dus als ze samen in de kopgroep rijden, gaan ze niet samenwerken voor 1 iemand? En ze gaan allebei meesprinten? Dan heb jij een andere verwachting dan ik

Jeffrey81

'@AJVenema

Namen en rugnummers! :-D

Estreet

Heerlijk al deze voorbeschouwingen... Jumbo wil van Aert zeker niet in het geel. Dat levert veel extra plichtplegingen op met interviews etc etc en nog meer de verantwoordelijkheid.
Ik denk zelfs dat ze in etappe 2 en misschien ook wel 4 een groep met ongevaarlijke vluchters rustig laten lopen om op 2-3 min binnen te komen.
Zo leg je ook druk van de organisatie bij andere ploegen. Er zijn genoeg renners die je 2-3 en misschien wel 5 minuten kan geven. ( van Avermaet, De Gendt, Trentin, de Marchi , Benoot, Wellens, Impey, Calmejane,Lutsenko, Naessen,Bettiol, Pollit, Mohoric, Krag Anderson)

Als je het goed bekijkt, zal Roglic voor de tijdrit, op de meeste rennners 1 minuut goed maken, alleen op Dumoulin en Bernal ( op de klim) wat minder. Dus ze hebben marge om mee te spelen . En dan schieten de teampunten voor Wout van Aert niet op.

I

arjenzvob

Geen Wellens! Shit. Mooie renner! Ik hoop dat het goed met hem gaat!

El Mel

'@Ajvenema Genoeg alternatieven met een Lutsenko, Benoot, GVA, Gilbert toch? :)

Ajvenema

'@jeffrey: Iedereen die voor minder dan 5 en meer dan 7 sprinters lobbied is voor mij verdacht!

Ajvenema

'@el mel, ja dat zijn mooie alternatieven, maar: Benoot had iets aan zn rug, Lutsenko zit natuurlijk in een team met AK ambities( al zie ik die wel wat kansen krijgen), en bij types als GVA en Gilbert vraag ik me af of ze er in bijvoorbeeld etappe 2,4 en 6 aan te pas gaan komen...
Ik ben bang dat het ook allemaal niet veel zekerder wordt, en er uiteindelijk maar op hoop van zegen wat knopen doorgehakt moeten worden:)

Poeksel

Aru heeft ook nog het voordeel van potentiele teampunten. De 100 punten zie ik hem wel halen, veel meer zou me verrassen, maar het kan.

arjenzvob

Doe er je voordeel mee:

https://www.dagennacht.nl/serie/de-rode-lantaarn/

Je moet behoorlijk lang de tijd hebben, maar zeer de moeite waard! Vanaf minuut 20 een blik op het parcours en daarna tips en informatie.

Jordi010

Wie wordt de lead out van Ewan? En wat wordt de rol van Degenkolb bij Lotto?

Wellens Nietens

Geen Wellens! Hier zal team Wellens Nietens even van moeten bijkomen

nasibal

Ik ben niet helemaal zeker of sommige mensen zandstrooien, óf gewoon knettergek zijn geworden

Ik ben vooral benieuwd of mensen die eerdere resultaten van Trentins, Gregs, en Stuyvens aanhalen ook naar het parcours van dit jaar hebben gekeken. Met name t.o.v. het parcours van vorig jaar. Vorig jaar was de Tour natuurlijk gewoon 1 grote heuvelklassieker, op het lijf geschreven van die mannen.

Zadelpen

Degenkolb wordt het veld ingestuurd met de opdracht zoveel mogelijk scoritopunten te verzamelen.

hartstikkebedankt

Doe er je voordeel mee:

https://www.dagennacht.nl/serie/de-rode-lantaarn/

@arjenzvob De echte vraag is, ben jij ook de Arjen die meepraat in de podcast? ;)

arjenzvob

'@hartstikkebedankt: zou zomaar kunnen, of niet.... Laat dat een groot mysterie blijven!

1 2 ... 79 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.