Oke dus Stuyven en Trentin etc. moet ik juist wel nemen? Maar kan ik dan niet beter (ook) Nizzolo en Colbrelli nemen want die waren hoger geindigd in het Italiaans kampioenschap. Dus dan heb ik voor de sprinters:
- Sagan
- Colbrelli
- Trentin
- Nizzolo
- Stuyven
- Mezgec
en Greipel had ik ook maar die doe ik er denk ik ook uit voor Formolo.
Niets moet @primavoormij. Je moet vooral zelf inschatten hoe ze het dit jaar gaan doen op basis van vorm, parkoers en teamorders. En al het andere.... resultaten uit het verleden zijn natuurlijk nooit een garantie, en wat ook meetelt zijn de vorm, parkoers en teamorders van toen ;)
Zelf heb ik alleen Stuyven. Geen Trentin. Maar Stuyven is pas helemaal definitief wanneer Trek met de ploegenaankondiging komt. Trentin vind ik ook een mooie renner, maar is me net te duur omdat ik zelf wel voor Sagan, Ewan én Bennett wil gaan. En hij is pas nog hard gevallen natuurlijk.
Heerlijk al deze voorbeschouwingen... Jumbo wil van Aert zeker niet in het geel. Dat levert veel extra plichtplegingen op met interviews etc etc en nog meer de verantwoordelijkheid.
Ik denk zelfs dat ze in etappe 2 en misschien ook wel 4 een groep met ongevaarlijke vluchters rustig laten lopen om op 2-3 min binnen te komen.
Zo leg je ook druk van de organisatie bij andere ploegen. Er zijn genoeg renners die je 2-3 en misschien wel 5 minuten kan geven. ( van Avermaet, De Gendt, Trentin, de Marchi , Benoot, Wellens, Impey, Calmejane,Lutsenko, Naessen,Bettiol, Pollit, Mohoric, Krag Anderson)
Als je het goed bekijkt, zal Roglic voor de tijdrit, op de meeste rennners 1 minuut goed maken, alleen op Dumoulin en Bernal ( op de klim) wat minder. Dus ze hebben marge om mee te spelen . En dan schieten de teampunten voor Wout van Aert niet op.
I
'@el mel, ja dat zijn mooie alternatieven, maar: Benoot had iets aan zn rug, Lutsenko zit natuurlijk in een team met AK ambities( al zie ik die wel wat kansen krijgen), en bij types als GVA en Gilbert vraag ik me af of ze er in bijvoorbeeld etappe 2,4 en 6 aan te pas gaan komen...
Ik ben bang dat het ook allemaal niet veel zekerder wordt, en er uiteindelijk maar op hoop van zegen wat knopen doorgehakt moeten worden:)
Ik ben vooral benieuwd of mensen die eerdere resultaten van Trentins, Gregs, en Stuyvens aanhalen ook naar het parcours van dit jaar hebben gekeken. Met name t.o.v. het parcours van vorig jaar. Vorig jaar was de Tour natuurlijk gewoon 1 grote heuvelklassieker, op het lijf geschreven van die mannen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.