Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 87 ... 289 290
Pim96

'@Surplace Hier inderdaad precies dezelfde overweging. Voorheen had ik altijd meteen Lopez erin geklikt. Dit omdat hij aanvallend rijd, maar ook nog mee deed voor de jongerentrui. De punten die hij scoort de afgelopen zijn dus beetje vertekent.

Verder niks aan je onderbouwing toe te voegen. Ik heb precies dezelfde argumenten waarom wel of waarom niet. Wel neem ik nog even in het achterhoofd dat Quintana na 1 week koersen al oude klachten terug krijgt. Moet je nagaan na 3 weken zware koers....

sprintgeit

Feltet is zeker een fijne site. Alleen zijn de analyses waarin ze de favorieten bespreken dit jaar ietsje minder relevant, omdat ze duidelijk een tijdje geleden zijn geschreven. Vind de rit analyses wel bijzonder goed moet ik zeggen, worden geregeld details in besproken die je tijdens het kijken van de koers zo maar eens mist.

arjenzvob

En door....

arjenzvob

En door...

Risje89

'@Surplace @Pim96 Bekende gedachtegang inderdaad. Met jongerenpunten koos ik altijd blind voor MAL. Nu had ik voor Buchmann gegaan, maar ja.. Dus Quintana er maar ingeklikt, met de goede hoop dat zijn knie het houdt.. In Landa geloof ik niet meer, zal vast een paar etappes hoog eindigen, maar te wisselvallig.

Warmebakker

Ik vind het maar lastig met Quintana. Conditie is prima, maar ik zie weinig reden waarom een knie die 5 dagen Daupine niet volhoudt wel 3 welen Tour gaat volhouden.

Poeksel

Op zich lijkt het inderdaad dat je een renner met knieklachten beter niet kunt selecteren. Toch is dat niet helemaal duidelijk. Zie b.v. dit verhaal: https://www.wielerflits.nl/nieuws/doorbraak-van-carapaz-kwam-er-bijna-niet-had-knieproblemen-vlak-voor-de-giro/ (en ook de reacties).

Laatst gewijzigd
Moterss

Merijn Zeeman heeft in gesprek met De Telegraaf een eind gemaakt aan de speculatie over de fitheid van Primoz Roglic. Hij is nog altijd blij dat ze de toenmalig leider uit de Dauphiné hebben gehaald. 'Daar hebben we verstandig aan gedaan. Primoz heeft de afgelopen dagen voluit getraind.' Woensdag vertrekt de ploeg naar Nice, om daar zaterdag in de Tour de France te starten.

RonnieStam

Die Canard de Toilet (wist je dat dat WC Eendt in het Frans betekent, ha!) heeft best kijk op het spelletje hoor, ben benieuwd naar zijn team. Wat mij nou leuk lijkt is dat arjenzvob (of arjensoa?) en Canard de Toilet een head to head subpoule creeëren. Ben benieuwd welke van deze twee alfamannen hoger eindigt.

puntenjager

Ik denk dat ik ook eindelijk mijn teampje klaar heb. Twijfel alleen nog wie ik voor etappe 12 en/of 14 erbij neem. Heb nog 750k en heb nu Benoot gekozen, maar zit toch niet lekker. Iemand nog een andere suggestie of toch gewoon Tiesje behouden?

puntenjager

'@warmebakker Daarom heb ik nog geen seconde aan Quintana gedacht.

Jeffrey81

Zo, ik vond een reden om Mollema uit mijn team te knikkeren. (Sorry Bauke)...

Met het vrijgekomen budget heb ik Martinez gehaald, en twee klimaanvallers en één heuvelaanvaller geüpgradet. Ineens ben ik helemaal content. Alle etappes alvast even ingevuld, en ik heb er een goed gevoel bij! Nu proberen af te blijven tot de start..... dat zal wel weer een uitdaging zijn.

Boasson en Hagen

Ik heb Hofstetter ook lang gehad, maar uiteindelijk toch niet gekozen. Voor vlakke etappes kan zijn ploeg net zo goed Greipel of - god forbid - Van Asbroeck inzetten en als het iets lastiger is hebben ze ook nog Politt. In de Dauphiné vond ik hem helemaal niet zo goed, de enige etappe waar je iets van hem mocht verwachten (de eerste) eindigde hij op 3:45.

Boasson en Hagen

'@puntenjager, op pagina 45 heb ik een overweging voor de belangrijkste 750k renners geschreven.

Valvuillerdemoz

Waarom zou je met dit budget ook maar iemand van ICA overwegen?

puntenjager

'@Boasson en Hagen Thanks, heb niet alle 89 pagina's bekeken haha.

Nopper

Ik denk dat ik 500k over ga houden. Ben best tevreden met de renners die er nu in staan en zie zo gauw niet een verbetering voor 500k. Als ik al iets wil wijzigen dan moet ik meerdere renners gaan schuiven en ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen.. Maar geld overhouden voelt ook niet goed.. Eigenlijk zou je dan bonuspunten moeten krijgen :)

callmeal

'@RonnieStam top plan, je vergeet alleen Franky nog. Kunnen de heren hier hun uitslagen dan wel delen en bediscussieren? Alvast bedankt.

SurPlace

'@Poeksel, zo, die reacties idd. Komt dus helemaal goed met Quintana, haha

Pirata

Benieuwd naar de reden waarom je Bauke hebt geslachtofferd 😉 Ik heb hem er juist gisteren net ingefietst.

Jasperdewaal11

Klad selectie is af: 9x AK/KL , 7x SP , 3x Aanv en 1 knechtje.

Best okay zo maar kan misschien nog een sprintertje offeren maar daar gaan we nog even over nadenken. Ik ga niet voor meer aanvallers aangezien het mij een onmogelijke voorspelling lijkt wie wanneer wat gaat ondernemen.

Daarnaast worden sommige sterke sprinters en klassements renners die tegenvallen automatisch aanvallers later in de koers dus komt wel goed.

Derailleurtje

Voor 500k blijft Madouas voor deze Tour in mijn hoofd zitten. Reed vorig jaar natuurlijk een leuke Giro, maar toen waren Pinot en Gaudu niet mee. Wat zijn jullie verwachtingen van hem?

Jeffrey81

'@Venomeen: het heeft vooral te maken met de manier waarop hij aan dat enorme puntenaantal in de Giro kwam vorig jaar ;)

Zadelpen

Ik zit daar ook op. Geen enkele klim aanvaller, maar wel 10ak heren. Te veel licht geblesseerden om straks na een week met maar 7 of 8 man de bergen in te gaan.

Kan ook niet opvullen met bonuspunten, al weet je dat nooit helemaal zeker. De sprints..... dat wordt kiele kiele...

Laatst gewijzigd
Franky122

Jeffrey81 heeft zonet de poule verloren.

Die belmaaltijd (callmeal?) zit ook telkens maar wat op te jutten en geeft zelf weinig bloot. Laat je ballen dan ook eens zien man.

1 2 ... 87 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.