Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 88 ... 289 290
Jeffrey81

Is goed Franky.

Forza Ineos!

Pieter_Pannenkoek

Wat vinden jullie van G. Izagirre als klim aanvaller, heeft na corona wel wat leuke dingen laten zien?

RonnieStam

'@callmeal het lijkt mij oneerlijk om Franky122 aan de head to head tussen Canard en Arjen toe te voegen. Het is vrij duidelijk dat Franky122 de enige is met verstand van zaken op dit forum dus dat is geen eerlijke strijd.

RemcovanderMaas

slaan

Pirata

Omslaan..

DuckDonald

'@Kip, ik dus de hele ochtend dat forum doorgebladerd om te kijken of er iemand om je mening over Buchmann vroeg. Niks gevonden. Schrijf dan toch geen heel buch over hem mann, je kan het ook in maximaal twee alinea's kwijt.

callmeal

'@franky mijn ballen zet ik zeker niet op ineos, als dat is wat je bedoelt...

Verder heb ik niet het gevoel dat jij tips nodig hebt want je hebt alles al perfect ingevuld getuige dat team van 30 bladzijdes terug. De top 5 van het bollen (ballen) klassement, chapeau!

@ron goed punt

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Ik vond het wel een vermakelijk stukje van KIP. Beter dan dat gekibbel, waar ik me ook wel eens schuldig aan maak.

Tjaanameistro

Is er ook nog een speciale poule voor mensen van dit forum inplaats van alleen de wielerflits poule

hartstikkebedankt

Is er ook nog een speciale poule voor mensen van dit forum inplaats van alleen de wielerflits poule

Zie pagina 1

Jori

"Er wordt een val gemeld in het peloton. Onder meer Luka Mezgec is een van de slachtoffers, maar hij is weer kunnen vertrekken. Kort erna worden de opgaves van Allegaert, Sütterlin, Boy van Poppel (Danny gaf al eerder op) en Quarterman gecommuniceerd, al is het niet meteen duidelijk over er een verband is. Wat wel duidelijk is: het is een slagveld vandaag."

Het leesvoer van Kip mist alleen wel het belangrijkste stukje :p

@Poeksel: Zelfde verhaal met de wondervuelta van Mas

jsprunk

Ken je dat: dat je alles hebt gewikt en gewogen en uiteindelijk maar een muntje op moet gooien, omdat je er niet uit komt :(

nasibal

'@Jsprunk

Bij gebrek aan contant geld (of geld sowieso) is het bij mij mijn credit card, maar inderdaad ;)

Racemuis

Laatste dilemma;
Lopez (3,5) en Kamna (1,0)
of
Bardet (2,5) en Sivakov (2,0)

In principe heb ik hoge verwachtingen van Lopez, maar heb een zwak voor Franse renners in de tour. En Bardet heeft me in het verleden een bak punten opgeleverd (maar ook teleurgesteld).
Kamna en Sivakov vind ik ook lastig, maar daar wint Sivakov het wat mij betreft door kans op de witte trui. Beide kunnen ook aardig scoren met team punten (al zal ik waarschijnlijk Kamna niet opstellen in ettapes waar Sagan een kans maakt).

Benieuwd of iemand het leuk vindt om zijn mening te geven :)

Ludi

Kamna en sivakov

madeinstars

Ja dan zou ik ook voor Kamna en Sivakov gaan en het overgebleven geld ergens anders investeren.

nasibal

al zal ik waarschijnlijk Kamna niet opstellen in ettapes waar Sagan een kans maakt).

Dit vind ik een interessante bewering. Eigenlijk zeg je dus naast Sagan nog 8 renners in je team te hebben die in dergelijke etappes interessanter zijn dan Kamna.

Dat kan goed hoor, ben wel benieuwd wie.

Chef83

Ik vind het dit jaar toch lastiger als de voorgaande jaren al is er wel aardig wat budget maar als je al gauw de ak toppers in je team wil kan je niet zoveel sprinters in je team hebben .
Nemen er nog mensen degenkolb mee ? Als ewan niet mee kan sprinten gaan ze dan voor hem en wie is de laatste man voor ewan jasper of john ? Nog maar ff puzzelen hoeveel sprinters we mee gaan nemen .

Veel geluk alemaal

Racemuis

'@ Nasibal; Sagan zou ik meer in de sprint etappes opstellen en Kamna in de bergen.
Ik heb 10 sprinters / vluchters en 10 klassement/klimmers
Sivakov en Bernal zitten in dezelfde etappes, net als Buchman en Kamna.

Maar Sivakov en Kamna is een interesante optie. Dan hou ik ook nog eens 1,5M over. Al weet ik niet waar ik dat nog in moet steken...

nasibal

Ik heb 10 sprinters / vluchters en 10 klassement/klimmers

In dat geval begrijp ik dat je Kamna niet in die etappes opstelt.

sprintgeit

Mijn team staat wel zo'n beetje (Corona volente), enig vraagteken blijft voor mij of ik toch niet een gokje met Higuita ga nemen (iemand die dat aandurft?). Ik vind het een van de leukere edities in jaren! Superveel mogelijkheden door de brede top en het grote aanbod renners in alle prijscategorieen, verwacht veel meer verschillen in selecties dan in andere jaren.

Mijn taktiek gaat uit van een volledig verreden tour, maar als je alles op alles voor een 1e plek in het overall klassement wilt gaan, kan het ook een uitgangspunt zijn om je taktiek af te stemmen op een tour die na twee weken gestopt wordt ivm te veel COVID gevallen in het peloton. Ik hoor zojuist Thijs Zonneveld zeggen dat er bij 3 of meer gevallen al gedacht wordt aan het stopzetten van de Tour. Ben benieuwd of iemand daar op gaat gokken en ik ben ook benieuwd of Scorito de uitslag nog als geldig gaat zien als de Tour inderdaad na 2 weken stopt (het Eredivisie scenario zeg maar), weet iemand wat ze daarmee hebben gedaan in de voetbalcompetitie op Scorito vorig jaar? Zelfde geldt voor wedkantoren, wat doen die in zo'n geval? Anyway, het is niet mijn manier om te winnen, maar vind het wel grappig om iemand te volgen die daar wel op inzet.

Los van die beslommering vraag ik me nog af hoe jullie de relatieve punten inschatten van deze trio's:

1) Ewan, Venturini, Mezgec
2) Colbrelli, Bol, Coquard

Ik denk zelf dat Ewan een fijne is, omdat hij samen met Bennett eigenlijk de enige is met dusdanig veel snelheid dat hij niet snel buiten de top 3 zal eindigen. Terwijl Colbrelli overal van plek 3 tot 15 kan zijn. Vorig jaar reden ze beiden vrij behoorlijk en scheelde het als ik me niet vergis inderdaad zo'n 130punten in het voordeel van Ewan. Aan de andere kant vind ik Venturini en Mezgec een beetje van die puntenschrapers waar de upside beperkt is. Voor Bol kan dat ook zo uitpakken, maar die heeft wel het talent om er ineens doorheen te komen dit jaar. Coquard rijdt niet slecht dit jaar en zie ik ook wel meer upside in. Al met al, neig ik naar het tweede treintje. Iemand die hier sterke sterke gedachtes over heeft?

Jordi010

Hoeveel duurdere (3+ miljoen) AK renners hebben jullie in het team?
En mijn laatste twijfel: Sivakov of Higuita?

Ludi

5

Pom titcock

'@dennis de snuifduif, 6 man sterk in mijn selectie. Ik zou sivakov pakken na die droevige uitslag van higuita in dauphine

Ludi

Rekenen jullie flip daar dan ook bij?

1 2 ... 88 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.