Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 90 ... 289 290
user26790

Mijn 'voorlopige ' deelnemers
Klassementsrenners-6-€ 24.500.000
Klimmers-4-€ 5.000.000
Aanvallers-4-€ 8.000.000
Sprinters-6-€ 20.500.000 zonder Sagan - je moet maar durven.
Dilemmas: Sagan wel/niet/wel/niet - vanwege motivatie, eerder uitstappen maar op welk moment?- Op andere posities goede puntenpakkers/dark horse- who knows.!

Kannibaal van Schepdaal

Venturini en Mezgec werpen zich zo op als goedkopere sprinters die er bergop wellicht niet afgereden zullen worden. Als er dan gesprint wordt met een kleinere peloton, zijn ze hun geld wellicht waard. Als alle sprinters er aan blijven hangen daarentegen...

Faites vos jeux!

ditisdavid

Mezgec was vorig jaar zonder die val zijn geld wel waard geweest in de Vuelta, en dat was de eerste grote ronde in jaren waar hij zelf mocht sprinten in plaats van leadout te zijn. Moeilijk te peilen hoe goed hij in de Tour gaat zijn, maar je kan moeilijk zeggen dat hij een bewezen slechte keuze is.

DKrikk

Omslaan

Pieter_Pannenkoek

'@Peter Visser ik had Sagan er ook uitgelaten, maar ik werd snachts zwetend wakker. Ik heb hem er toch maar weer ingezet.

puntenjager

Mijn voorlopige renners:
Klassementsrenner 5 € 24.000.000
Klimmer 4 € 6.000.000
Aanvaller 5 € 7.500.000
Sprinter 6 € 20.500.000

@arjenzvob zelfde selectie haha?

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@puntenjager: dat zou kunnen, delen we de winst! haha! Maar stel dat, en de kans is niet heel groot want je komt al vrij snel op deze bedragen, maar kunnen andere namen aan de bedragen hangen. En, kopmankeuzes zijn cruciaal.

Boasson en Hagen

Waarom zou Sagan vroegtijdig uitstappen? Omdat ie een paar maanden geleden beloofd heeft (betaal is) om de Giro te rijden? Ik denk dat hij gewoon voor zijn groene trui-record gaat, dan maar met mindere benen naar de Giro. Die bonus krijgt hij toch wel, ook al wint hij daar geen 4 ritten en het paars.

puntenjager

'@arjenzvob haha, gaan we doen! Idd, zoveel manieren om op zulke bedragen te komen. Ik gooi even een random naam uit mijn team; Lutsenko

Primavoormij

Moet ik Impey nemen of niet? Graag met onderbouwing.

Risje89

Voorlopige startlijst:
Klassementsrenner 4 € 20.000.000
Klimmer 6 € 7.500.000
Aanvaller 4 € 7.500.000
Sprinter 6 € 23.000.000

arjenzvob

'@primavoormij: Impney

Zo veel opties, en Mezgec zal sprinten. Bekijk de etappes en bedenk dan waar Impey zou moet scoren.

Milanjacks

Ik zou mannen als Calmejane, Impey, Bettiol etc. lekker thuislaten. Ik zie weinig etappes waar ze goed genoeg zijn om in de kopgroep te eindigen en een Colbrelli,Trentin,GVA en Sagan etc eraf te rijden. En altijd als je ze niet opstelt doen ze het goed. Je moet rijders hebben waarvan je minimaal 70% zeker weet dat ze in de punten gaan eindigen in de etappe waar je ze op wilt stellen. Dit zie ik bij Impey/Calmejane/Bettiol etc veel te weinig.
Ik zie dit als een tour voor de klimmende sprint. en de Klimmers/AK mannen.

Laatst gewijzigd
Jordi010

Colbrelli vs Nizzolo? Meningen?

Primavoormij

Dankjewel Arjen en Milan. Zal Impey eruit laten.

callmeal

'@D Mensjov Heb je Trentin al?

Ludi

Zie 2 dagen geleden

jsprunk

Als je 500k over hebt, kan Impey een prima optie zijn. Hij is best in vorm en hij is een 500k-man die altijd wel scoort in één van de overgangsetappes.

Milanjacks

Meningen over Soler iemand? Movistar heeft niet echt een duidelijke kopman. Is het een hele grote verassing als Soler top 10 eindigt? Heb niet het gevoel alsof hij gaat knechten voor Mas. En Valverde doet altijd wel wat die zelf wilt. Leek vorige tour de france toch erg sterk maar moest toen stilstaan vanwege de stalorders. Voor mij zou het Gesink voor de vierde Jumbo zijn of Soler als klimmer. Mijn AK/Klim team is niet heel breed verder.

Laatst gewijzigd
steefje9

De sprinters kiezen blijft toch een dingetje.
Cees bol blaakt van het zelfvertrouwen en de ploeg spreekt ook vertrouwen in hem uit. Gaat hij knallen?

Colbrelli hoeft op landa na niet naar ploeggenoten te kijken die eventueel ook kunnen sprinten.

Coquard, kan een heuvel over is een Fransman en rijdt niet slecht. Geen schande om van demare een sprint te verliezen.

Trentin, nog niet heel erg veel laten zien en zal het met Gva moeten uitvechten. Zal de sprints wel rijden maar lijkt me geen steady top 5-7 sprinten.

Nizzolo, Italiaans kampioen die in potentie de vlakke sprints zeker top 5 rijdt. Kan ie goed een heuvel over?

Viviani, kan die het nog? Cofidis is geen Quick step natuurlijk. Ploeg gaat wel voor hem werken en zijn topsnelheid is wel in orde..

Sagan is een no brainer voor me met dit parcour.

Milanjacks

'@Steefje9 Nizzolo, Viviani en Bol lijkt mij vrij makkelijk weg te strepen allemaal. Zeker Bol voor 2 miljoen die man komt amper een vluchtheuvel over.

krypton

Impey wordt wel erg makkelijk weggewuifd door jou Milan. Zie jij betere opties (betere renner en/of meer zekerheid op resultaten/punten) voor 500k dan? Ik niet.

Wouter Zin

Met dit parcours had Sunweb Matthews mee moeten nemen! Wat een aanfluiting...had hem er zonder na te denken ingeklikt.
Mijn team staat op dit moment:
Klassement: €27.000.000 (7)
Klimmen: €3.000.000 (2)
Sprinten: € 18.500.000 (5)
Aanval: €8.750.000 (5)
Knecht: €750.000 (1)
Waar ik andere jaren (met weinig succes) met teveel sprinters op pad ging kies ik nu voor minder echte sprinters die ook als aanvaller te boek staan. Namen zijn hier al veelvuldig genoemd. Bij de klassementsrenners kies ik niet voor de 2 duurste INEOS maar dat kan nog veranderen. Heb nu Buchmann er in staan maar hij zit nog tot vrijdag op de wip...
We gaan het zien of ik na het weekend nog zo tevreden ben over mijn team...

Wouter Zin

'@krypton: Pedersen

Poeksel

Even aangenomen dat Milan niet bewust aan het zandstrooien is, hier een nuttige link voor hem: https://www.procyclingstats.com/rider/marc-soler/2020

1 2 ... 90 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.